Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisella joka ei ole yhdyntäkeskeinen, ei normaali mies tee yhtään mitään.

Vierailija
15.03.2023 |

Niin se vaan on valtaosalle vaikka täällä muuta voimaannutaankin. Mies haluaa yhtä naiseen, haluaa naisen joka haluaa miehen sisäänsä. Mies ja nainen yhdistyvät monella eri tasolla.
Penis ja emätin, selvästi ne ovat tätä varten luotukin. Se on, että nainen saa orgasmin pääasiassa eri tavoin on kokonaan eri asia.
En minä ainakaan kelpuuta ollenkaan naista joka haluaa ensisijaisesti orgasmin. Jos minä haluan saavuttaa ensisijaisesti orgasmin niin naista en siihen tarvitse alkuunkaan.

Tämä keskustelun aloitukseksi palstan naisille jotka jankkaavat klitoriksesta ja orkustaan.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin ja sain naisen joka haluaa etupäässä minua,  seksiä yhdyntöineen ja orgasmit. Orgasmien saanti on ollut hänellä aina ehdoton vaatimus kun miellä ollut seksiä, samoin yhdynnät. Tämä on minusta ollut aivan loistava asia, koska olen saanut hänet riippuvaiseksi orgasmeistaan, joten meitä on ollut aina  kaksi riippuvaista. Olen pyrkinyt aina järjestämään hänelle orgasmit siten kuin on milloinkin halunnut ja myös onnistunut siinä.

Minusta pahin skenaario on nainen, jota ei edes orgasmit kiinnosta, kullin himon puutteesta puhumattakaan. 

Vierailija
2/54 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali mies tarvitsee normaalin naisen, ei mikään erikseen yhdyntäkeskeistä.

Seksi on tärkeä asia parisuhteessa, mutta ei sitä kannata ylikorostaa. Normaali nainen haluaa yhdyntääkin, mutta silloin kun hänestä siltä tuntuu. Siihen saa mies tyytyä ja yrittää olla siivosti, niin niitä haluja tulee vaimollekkin useammin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve heteromies mainittu joten asiaan:

millaisesta vulvasta ap kiihottuu?

Ulkonevista sisemmistä häpyhuulista vai viivapillusta?

Vierailija
4/54 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aseksuaali ei kaipaa seksiä, eikä mitään rakkaus hölynpöly hömppää.

Vierailija
5/54 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ja rakastelu? Rakastelemisen ajatellaan aina perustuvan tunteisiin mutta se sellainen ajatus on vähemmän järkevää. Rakasteleminenhan on fiksuinta mitä sängyssä nainen voi tehdä. Se tekee kaikilla tasoilla ihmisille miehille ja etenkin naisille aina vaan pelkästään hyvää niinpä rakastelemiseen käytetty aika on vain naisena antautuessaanhan ajateltuna oikeasti ainoastaan fiksua kun rakasteleminen tai sen ajatteleminenkin on jo itsessään aina vain puhdasta seksuaalista energiaa.

Vierailija
6/54 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen ja rakastelu? Rakastelemisen ajatellaan aina perustuvan tunteisiin mutta se sellainen ajatus on vähemmän järkevää. Rakasteleminenhan on fiksuinta mitä sängyssä nainen voi tehdä. Se tekee kaikilla tasoilla ihmisille miehille ja etenkin naisille aina vaan pelkästään hyvää niinpä rakastelemiseen käytetty aika on vain naisena antautuessaanhan ajateltuna oikeasti ainoastaan fiksua kun rakasteleminen tai sen ajatteleminenkin on jo itsessään aina vain puhdasta seksuaalista energiaa.

Näin tekee. Siksi halusin naisen, joka rakasti ja rakastaa minua ja jonka kanssa on aina rakasteltu. Mutta naiset kaipaa myös orgasmeja jotta rakkaus mieheen pysyy. 

Vierailija
7/54 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta! Ihmisen evoluutiossa on monenlaisia sekä muotoja että muotoerheitä. Eikä se virheistengeenien siirtyminen tuleville ihmis-sukupolville välity onneksi ainakaan eteenpäin kun ihan niin kuin sanoit toimit..

Vierailija
8/54 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalimies ei ahdistele pihtaavaa naista, siis halutonta tai ilkeää. Avioliitto tekee naisista sellaisia. Ja mies kärsii, ei nainen. Emansipaatio ja feminismi taas kukoistaa.

Vierailija
9/54 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta! Ihmisen evoluutiossa on monenlaisia sekä muotoja että muotoerheitä. Eikä se virheistengeenien siirtyminen tuleville ihmis-sukupolville välity onneksi ainakaan eteenpäin kun ihan niin kuin sanoit toimit..

Eli lisääntyä kuin kanit. Just joo. Luonto voittaa aina.

Vierailija
10/54 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silti monet levittät surkeita geenejänsä eteenpäin ja monia sairauksia.

Vierailija
11/54 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalimies ei ahdistele pihtaavaa naista, siis halutonta tai ilkeää. Avioliitto tekee naisista sellaisia. Ja mies kärsii, ei nainen. Emansipaatio ja feminismi taas kukoistaa.

Mitä ihmettä taas tätä feminismiä ja seksiä ja orgasmeja sekoitetaan. Jokainen nainen haluaa orgasmeja, oli sitte vaikka pappi. Ja naisen ei ole vain miestä ja hänen orgasmejaan varten, vaan molmmat toisiaan varten, joten orgasmit molemmille,ja seeihen ei aina yhdyntää, tai ainakaan yhdyntäkeskeistä naista tarvita. Eihän naisetkaan vaadi mitään - keskeitä miestä, tosin esim.äskenmies antoi ylläri kielihoidon, itse ei tarvinnut nyt mitään. Tosin sai aamulla mieskin, kuten minäkin.

Vierailija
12/54 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmissukupolvet eivät tule maapalolla kestämään. Dinosaurukset olivat maapallolla miljoonia vuosia, ihmen ei ole ollut lähellekkään niin paljoa ja tuskin tulee olemaan. Ihminen on sotaisa ja typerä olento.

Vierailija
13/54 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten seksistinen ja mieslähtökohtainen mielipide! Mies ei tee mitään... mitäs naine tekee vain panevalla miehellä?

Vierailija
14/54 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun paikalla on useitakin naisia nussivia heteromiehiä - älkää kainostelko!

Millaista pillua panette mieluiten - runsasta vulvaa vai viivapillua? - avatkaa referenssinne!

Vierailija
15/54 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa, etten yhdyntäkeskeisenä naisena ymmärrä ap:ta alkuunkaan. Tarvitsen ja haluan yhdyntää fyysisesti joka päivä. Joka päivä haluan myös orgasmin. En ymmärrä siis, että jos orgasmi ei tule yhdynnällä, että miksi ihmeessä mies ei yhdynnän lisäksi myös nuolisi minulle orgasmia.

Ap kertoo ettei ensisijaisesti tarvitse orgasmia seksissä. Kokeilepa ap lopettaa seuraavat puoli vuotta yhdyntä aina kesken ennen kuin olet saamassa ja sitten masturboit seksin jälkeen itsellesi orgasmin. Ei oikein ole pointtia. Jos harrastan seksiä miehen kanssa, niin on päivänselvää, että mies tekee minulle joka kerta orgasmin, tavalla tai toisella.

Vierailija
16/54 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä oonko yhdyntäkeskeinen vai en kun tosi harvoin saan orgasmia ihan puhtaasti yhdynnässä. Mulla on myös niin lyhyt tää vagina, että mitkään hävyt ei hiero toisiaan vaikka miehellä olisi pienikin. Mut rakastan kyllä yhdyntää, en nyt tietty ihan rajuinta rynkytystä mikä rikkoo pillun. Mut samalla eikö ole hyvä jos naiselle vain yhdyntä ei ole kaikki kaikessa kun mieheltä kuitenkin joskus se kyky menee. Yleensä.

Vierailija
17/54 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tekee minulle orgasmin... mies antaa minulle orgasmin... v**tu mitä juttua . Jokainen vastaa omasta orgasmistaan itse ja jollei sellaista saa niin turha syyttää kumppania.

Vierailija
18/54 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tekee minulle orgasmin... mies antaa minulle orgasmin... v**tu mitä juttua . Jokainen vastaa omasta orgasmistaan itse ja jollei sellaista saa niin turha syyttää kumppania.

Minä olen ollut ihan kokonaan vastuussa omasta orgasmistani aina enkä ole syytellyt ketään. Koska runkkaus puolison seurassa ei varsinaisesti nosta tunnelmaa, olen tullut siihen tulokseen että helpommalla pääsee kun hoitaa itse itsensä yksinään. Nykyään meillä on aika harvoin seksiä, yhdessä siis.

Vierailija
19/54 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun paikalla on useitakin naisia nussivia heteromiehiä - älkää kainostelko!

Millaista pillua panette mieluiten - runsasta vulvaa vai viivapillua? - avatkaa referenssinne!

Mihin sä tämmöstä tietoa tarvitset. Runkkumateriaaliksi?

Vierailija
20/54 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi sitten harrastaa seksiä miehen kanssa, jos saman voi hoitaa itsekin?

Eihän siinä ole mitään järkeä. Jos mies ei ole kiinnostunut tuottamaan minulle nautintoa, niin en pidä sellaista miestä sopivana seksikumppanina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan