Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tuliaisia viedä Suomesta ulkomaille?

Vierailija
15.03.2023 |

Lähinnä herkkuja/ruokia yms. Kaivataan 🤔

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyrnihilloa/-hyytelöä.

Vierailija
42/49 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lakkalikööriä

Ja mesimarja-, on kyllä tosi makeaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fazerin Vuoksen piirakoita.

Sis palmuöljyä.

Vierailija
44/49 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa jota Italiassa asuvana kaipaisin oli puolukat ja jotkut suomalaiset apteekin tuotteet.

Vierailija
45/49 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut pois Suomesta n. 25 vuotta. Älkää missään nimessä tuoko minulle salmiakkia tai lakritsia (pahaa ja nostaa verenpainetta), lakkahillon siemenet ovat ikäviä, ja lakka-tai mesimarjalikööri ovat ällöttävän makeita, joten ei niitäkään, kiitos.

Jos saa toivoa, niin Ruispuikulat ja vastaavat menevät kuin kuumille kiville koko perheelle. En oikeastaan keksi mitään muuta, mitä Suomesta kaipaisin.

Vierailija
46/49 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tietysti siitä, mihin maahan olet viemässä. Esim. Australiaan e8 saa viedä mitään elintarvikkeita.

Vierailija
47/49 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen asunut pois Suomesta n. 25 vuotta. Älkää missään nimessä tuoko minulle salmiakkia tai lakritsia (pahaa ja nostaa verenpainetta), lakkahillon siemenet ovat ikäviä, ja lakka-tai mesimarjalikööri ovat ällöttävän makeita, joten ei niitäkään, kiitos.

Jos saa toivoa, niin Ruispuikulat ja vastaavat menevät kuin kuumille kiville koko perheelle. En oikeastaan keksi mitään muuta, mitä Suomesta kaipaisin.

Viime reissulla ainakin Prismassa oli lakkahilloa ilman siemeniä.

Kylmäkassiin kyytipojaksi juustoleipää; kylmäkalleja ei tunnu saavan mistään, joten kaksi pussiä halvimpia pakastevihanneksia messiin ja juustoleipä kassin keskelle iltapäivälehteen käärittynä.

Espanjalainen työtoverini piti kovasti Kyrön ginistä.

Jouluna erehdyin tuomaan omaa herkkuani lanttulaatikkoa.  Argentiinalainen vaimoni puhuu siitä edelleen kauhunsekaisin tuntein.  Joten tuskin kelpaa tuliasiksi...

Vierailija
48/49 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivattuja marjoja, marjarouhetta tai -jauhetta.

Fazerin sinistä, Halvan salmiakkia.

Hapankorppuja.

Jos säilyy, niin kunnollisia karjalanpiirakat, kylmäsavuporoa.

Vierailija
49/49 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brasseissa työskennellessäni ei työpaikalle ollut mitään asiaa palata ellei Suomen tuliaisina ollut Fazerin suklaata, Fazerina oli ehdoton ykkönen.