Mies, merkitseekö naisen hauskuus sinulle jotain?
Oletko usein ollut suhteessa naisen kanssa, joka on oikeasti hauska, koominen hyvällä tavalla tai muuten vaan saa sinut nauramaan? Ja onko tällä iso painoarvo suhteessa? Kompensoiko joitain "puutteita"?
Kommentit (17)
Joskus sitä ihmettelee kun tuntee pareja, joista nainen on viehättävä mutta todella tylsä, luettelee vaan neutraaleja sanoja peräkkäin ja hymyilee. Ei varmasti loukkaa ketään, muttei tee oikein mitään muutakaan paitsi on viehättävä katsoa ja kuunnellakin, muttei erityisen mielenkiintoinen kuunneltava. Nainen joka saa miehen nauramaan on mielenkiintoisempi.
Tietysti merkitsee, muita tyhmiä kysymyksiä?
Riippuu imeekö se mun munaa vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Joskus sitä ihmettelee kun tuntee pareja, joista nainen on viehättävä mutta todella tylsä, luettelee vaan neutraaleja sanoja peräkkäin ja hymyilee. Ei varmasti loukkaa ketään, muttei tee oikein mitään muutakaan paitsi on viehättävä katsoa ja kuunnellakin, muttei erityisen mielenkiintoinen kuunneltava. Nainen joka saa miehen nauramaan on mielenkiintoisempi.
Sama naisena. En jaksaisi tylsää miestä. Raskaissakin tilanteissa huumori virkistää.
No ei kai sitä jaksaisi vuosia jakaa elämäänsä sellaisen kanssa joka olisi tylsä.
Jos se ei merkitsisi miehelle mitään, kanssani olisi todella tylsää, kun ei tuota ulkonäköäkään ole.
Onhan se kiva, että seura on hauskaa, mutta minä en ole, joten en usko kelpaavani hauskalle naiselle.
No kai sitä mieluummin on hauskojen kuin tylsien ihmisten seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Saatan olla tällainen joskus ja sitten kahdenkesken ihan erilainen ja todella hauska.
EI SE MITTÄN MERKITSE REIKÄ SE ON JUROTTAJALLAKIN!
(tämänhän sinä halusit kuulla?)
Meillä on joo hauskoja hetkiä ja kyllä.
On niitä sellaisiakin naisia jotka naurattaa mutta niiden kanssa ei halua lähempää tuttavuutta. Tarkoitan sellaisia oman elämän koheltajia joille sattuu ja tapahtuu. Töissä ole nähnyt muutaman tahattomasti naurattavan.
Naisen komiikkataidot eivät ole tärkeitä. Tärkeämpää on, että hän ymmärtää minun huumoriani ja pitää sitä aidosti hauskana.
Kyllä se merkitsee. Mutta mitä se merkitsee sinulle, olenko usein ollut suhteessa hauskan naisen kanssa?
En ole kovin usein ollut, minulle riittää, että muutaman nyreän ja kyllästyneen neidin jälkeen kohtasin tulevan vaimoni. Hauskaa on ollut jo kohta 20 vuotta.
Kyllä. Haluan että koko elämäni on hauskuutta ja rentoutta.