Oletko hankkinut "kostokropan"? Miten onnistuit?
Ero tuli hiljattain. Olen vähän pullahtanut lasten myötä. Hitto soikoon mä haluan näyttää vielä siltä miltä ennen lapsia. Varsinkin kun mies vittuili aina etten onnistu ikinä laihduttaan.
Parhaat vinkit? Motivaatio on ainakin ihan huipussa, kyllä musta on tähän. Nyt teen tämän.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö olisi ollut parempi pysyä kunnossa niin kauan kuin olit naimisissa? Silloin olisit todennäköisesti edelleen naimisissa.
Aivan. Outoa lähteä "kostamaan" usein itse aiheuttamaansa tilannetta tavalla, jolla olisi hyvin todennäköisesti välttänyt koko ongelman ja "kostamisen tarpeen".
Niin, eikö ole outoa ettei yritä koko ajan vaikka sairauksista, kivuista, stressistä, lääkityksistä yms. huolimatta pysyä juuri siinä painoindeksissä joka toiselle kelpaa?
Minun tapauksessani se olisi luultavasti alle 20, taitaa mies olla reippaasti alle sen.
Miksi pitkittää yrittämällä, kun voi ajatella että iän myötä se on entistä vaikeampaa kun sairaudet yms. pahenevat? Hukata vaikka 10 vuotta elämästään itseään kiduttaen, kun tietää että lähtö se on edessä niinkin pienestä asiasta kuin 10 kg yli ihannepainon?
Mutta kyllä se kostokroppa eron jälkeen voisi pieni ilon aihe olla.Saat myötätuntoni, jos sinulla on terveysongelmia, joista aiheutuu paino-ongelmia. Kritiikkini ja ihmettelyni kohdistuu niihin, jotka eivät kunnioita puolisoaan eivätkä ehkä arvosta edes itseään antaen itsensä plösähtää huonoilla elintavoilla, ja sitten vasta eron jälkeen alkavat yhtäkkiä huolehtia itsestään kun olisivat voineet tehdä niin jo alunperin.
-Se jolle vastasit
Minä olen meillä se, joka kokkaa. Ikävä kyllä olen sellainen, että teen ruuat sen mukaan, mistä mies tykkää. Aivan varmasti alkaisi marinaa kuulua, jos rupeaisin tekemään vain salaatteja ja kasviskeittoja ruuaksi. Hyvää tosin tuo tekisi miehellekin.
Kosto lompakko, se näkyy harmittavan.
Olen huomannut, ettei se paino kovin paljoa miehelle merkkaa, jos on joskus ollut / on sinuun ihastunut/rakastunut. Painoni nousee ja laskee, samat miehet minusta edelleen tykkäävät.
Eron jälkeen lähti noin 20 kg, eikä siinä vielä kaikki. Nuoreni lisäksi 10 vuotta kun vaihdoin nalkuttavasta sohvaperunasta hieman sporttimallisempaan naiseen.
Voisin hankkia sellaisen, missä on fiksu pää ja hellät kädet...ja miellyttävä ääni.
Ikä 45-50.