Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko hankkinut "kostokropan"? Miten onnistuit?

Vierailija
15.03.2023 |

Ero tuli hiljattain. Olen vähän pullahtanut lasten myötä. Hitto soikoon mä haluan näyttää vielä siltä miltä ennen lapsia. Varsinkin kun mies vittuili aina etten onnistu ikinä laihduttaan.

Parhaat vinkit? Motivaatio on ainakin ihan huipussa, kyllä musta on tähän. Nyt teen tämän.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, ettet suhteessa miehen takia viitsinyt tuohon alkaa vaan vasta nyt kun ero tuli.

No ei tietenkään, miksi hänen olisi pitänyt? Jos ei kelpaa sellaisena kuin on, vaan toisen painostuksesta pitäisi muuttua, niin mitäpä siinä sitten...

En minä ainakaan suo sitä iloa, kyllä se löytää seuraavankin aiheen haukkua.

Vierailija
22/45 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten takia ei kannata tehdä mitään. Oman terveyden kannalta kannattaa katsoa mitä syö ja ainakin hyötyliikkua mahdollisimman paljon. Mä luovuin autosta ja johan lähti monta kiloa, kun pyöräilee kesät talvet.

Todella vähän muuten näkee lihavia pyöräilijöitä, nyt kun tulin ajatelleeksi. Mutta ehkä kyseessä on enemmän syy kuin seuraus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras kostokroppa on nykyinen roikkoperse. Miestä vid uttaa maksaa sellaisesta.

Vierailija
24/45 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10 vuoden kärvistely ja kidutus kuntosalilla ja menetetty aika ja raha ja muu....kukahan tässä kostaa ja kenelle, itse itselleen, onkohan tämäkin taas sitä naisen logiikkaa?

Menetetty aika? Tuskinpa on paljon parempaa ajankäyttöä edes olemassa, liikunta on toiseksi tärkein asia ihmisen elämässä heti toimivien sosiaalisten suhteiden jälkeen.

Vierailija
25/45 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, ettet suhteessa miehen takia viitsinyt tuohon alkaa vaan vasta nyt kun ero tuli.

No ei tietenkään, miksi hänen olisi pitänyt? Jos ei kelpaa sellaisena kuin on, vaan toisen painostuksesta pitäisi muuttua, niin mitäpä siinä sitten...

No valotahan sitä logiikkaa, että miksi tämän miehen takia pitää se kroppa laittaa kuntoon sitten vasta kun suhde on päättynyt?

Vierailija
26/45 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erottuani rakensin lenkkimakkaralla ja oluella hienon mahakummun. Nyt saan olla rauhassa naisoletetuilta ja voin keskittyä omiin harrastuksiini.

Mitä häh, tuollaisista miehistähän suomitankkerit juuri pitävät.

Vierailija
27/45 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olisi ollut parempi pysyä kunnossa niin kauan kuin olit naimisissa? Silloin olisit todennäköisesti edelleen naimisissa.

Vierailija
28/45 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En hankkinut kostokropaa tai parantanut elämäntapojani sillä mielellä että ex olisi siitä mitään ajatellut. Se vain tapahtui. Kun ei ollut enää exän negatiivisuutta painamassa minua alas ja energiasyöppöyttä, päädyin kävelemään pitkiä lenkkejä, alkoholi jäi kokonaan pois ja ruokavalio muuttui kerralla terveellisemmäksi kun ei ollut "kotitonttua" täyttämässä kaappeja sipseillä ja pikaruualla.

Tässä taas ihminen, jolla ei ole itsellään ollut mitään vastuuta mistään. Onnea vaan elämääsi! Eiköhän löydy muitakin syntipukkeja...

Vierailija
29/45 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laihtua pitää niin se on se vanha kunnon syö vähemmän mitä kulutat. Liikunta auttaa kiinteytyksessä ja toki kalorien kuluttamisessa mutta oikeasti, ns. kalorivajeen täytyy olla aika suuri ja kestää pitkään että laihtuu. Tarkoitan n. -500 kcal/vrk (siis omasta peruskulutuksesta, eikä sitten ole 2000 kcal/vrk vaan paljon vähemmän)  tällä laihdut n. 0,5 kg/vk. 

Tässä se on, totuus. Uskokaa tai älkää.

Vierailija
30/45 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se nimenomaan ole kostoa kaikille miehille, kun nainen lihoo oikein kunnolla?

Kyllä, ja eniten naiselle itselleen.

Vierailija
31/45 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Olen aina ollut hyvässä kunnossa, mutta lihaksikas. Ex kyttäsi painoani, nipisteli vatsaa etsien läskiä, arvosteli syömistä, ja aiheutti riidan, mikäli tein jälkiruokaa. Erotessa huusi monta kertaa kuinka minusta tulee vaan läski ruma suomalainen h..ra.

Nyt 25 vuotta myöhemmin olen edelleen hyvässä kunnossa ja hyvännäköinen. Ex tietää sen yhteisten kavereiden kautta, en kyllä tiedä miksi sitä edelleen kiinnostaa. Itse en ole halunnut tietää hänestä mitään, mutta välillä väkisin kuuluu jotain.

Vierailija
32/45 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

10 vuoden kärvistely ja kidutus kuntosalilla ja menetetty aika ja raha ja muu....kukahan tässä kostaa ja kenelle, itse itselleen, onkohan tämäkin taas sitä naisen logiikkaa?

Menetetty aika? Tuskinpa on paljon parempaa ajankäyttöä edes olemassa, liikunta on toiseksi tärkein asia ihmisen elämässä heti toimivien sosiaalisten suhteiden jälkeen.

Aivan siis todella kummallista logiikkaa!

Itse käyn mielellään kuntosalilla. Siitä tulee hyvä olo henkisesti ja fyysisesti. Viikon parhaita hetkiä!

Lisäksi pysyn hyvässä kunnossa ja terveenä. Kostaminen on lapsellista ja naurettavaa.

Vierailija
33/45 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö olisi ollut parempi pysyä kunnossa niin kauan kuin olit naimisissa? Silloin olisit todennäköisesti edelleen naimisissa.

Aivan. Outoa lähteä "kostamaan" usein itse aiheuttamaansa tilannetta tavalla, jolla olisi hyvin todennäköisesti välttänyt koko ongelman ja "kostamisen tarpeen".

Vierailija
34/45 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No valotahan sitä logiikkaa, että miksi tämän miehen takia pitää se kroppa laittaa kuntoon sitten vasta kun suhde on päättynyt?

Niin no, voisinhan minäkin laittaa ja sitten heti lähteä... no, olen kyllä lähdössä ihan pian, en ehdi laihtua vaikka lakkaisin syömästä kokonaan.

Mutta niin. Kai se joku kosto olisi kun exää harmittaisi että teki suhteesta niin huonon.

Toisaalta ihan sama kai se on olenko yksin ylipainoinen vai en, mutta jotenkin kiinnostaa ajatus että voisi näpäyttää sitä läskiksi ja valaaksi haukkuvaa.

Huom. En ollut yhtään lihavampi suhteen alkaessa, mutta ajatteli anorektikko kai muuttavansa minut haukkumalla, en ymmärrä miksi edes alkoi olla kanssani kun ei kelpaa.

Ps. Nälkä, mutta tässä kämpässä ei saa syödä edes kahta kertaa päivässä

Vierailija
35/45 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin Wishistä. Ei ollut sellainen kun kuvassa, vaan paljon pienempi.

Vierailija
36/45 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan. Outoa lähteä "kostamaan" usein itse aiheuttamaansa tilannetta tavalla, jolla olisi hyvin todennäköisesti välttänyt koko ongelman ja "kostamisen tarpeen".

Niin, eikö ole outoa ettei yritä koko ajan vaikka sairauksista, kivuista, stressistä, lääkityksistä yms. huolimatta pysyä juuri siinä painoindeksissä joka toiselle kelpaa?

Minun tapauksessani se olisi luultavasti alle 20, taitaa mies olla reippaasti alle sen.

Miksi pitkittää yrittämällä, kun voi ajatella että iän myötä se on entistä vaikeampaa kun sairaudet yms. pahenevat? Hukata vaikka 10 vuotta elämästään itseään kiduttaen, kun tietää että lähtö se on edessä niinkin pienestä asiasta kuin 10 kg yli ihannepainon?

Mutta kyllä se kostokroppa eron jälkeen voisi pieni ilon aihe olla.

Vierailija
37/45 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, eikö ole outoa ettei yritä koko ajan vaikka sairauksista, kivuista, stressistä, lääkityksistä yms. huolimatta pysyä juuri siinä painoindeksissä joka toiselle kelpaa?

Minun tapauksessani se olisi luultavasti alle 20, taitaa mies olla reippaasti alle sen.

Miksi pitkittää yrittämällä, kun voi ajatella että iän myötä se on entistä vaikeampaa kun sairaudet yms. pahenevat? Hukata vaikka 10 vuotta elämästään itseään kiduttaen, kun tietää että lähtö se on edessä niinkin pienestä asiasta kuin 10 kg yli ihannepainon?

Mutta kyllä se kostokroppa eron jälkeen voisi pieni ilon aihe olla.

Saat myötätuntoni, jos sinulla on terveysongelmia, joista aiheutuu paino-ongelmia. Kritiikkini ja ihmettelyni kohdistuu niihin, jotka eivät kunnioita puolisoaan eivätkä ehkä arvosta edes itseään antaen itsensä plösähtää huonoilla elintavoilla, ja sitten vasta eron jälkeen alkavat yhtäkkiä huolehtia itsestään kun olisivat voineet tehdä niin jo alunperin.

-Se jolle vastasit

Vierailija
38/45 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää ei kyllä aina pidä paikkaansa. Oman kokemukseni mukaan moni mies toivoo naiselta täydellistä kroppaa, mutta tähän kätkeytyy pieni juju. Tuo kroppa on nimittäin naisella oltava luonnostaan. Jos nainen käyttää aikaansa urheiluun tai toistuvasti kieltäytyy herkuttelusta, mies on tyytymätön.

Me olisimme kenties yhä yhdessä jos olisin jättänyt liikuntaharrastukset ja "rentoutunut" ruuan suhteen, kuten ex-mies toistuvasti minua ohjeisti. Minulla vain on sellainen kroppa, että jos haluan pitää sen hyvänä, se vaatii todella paljon liikuntaa ja tarkkaa syömistä. Nyt olemme eronneet ja saan rauhassa liikkua ja vahtia syömisiäni, kukaan ei ole pakottamassa pizzalle & oluelle ja marisemassa kun en halua viettää iltaa sipsipussien kanssa telkkarin ääressä.

Vierailija
39/45 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se nimenomaan ole kostoa kaikille miehille, kun nainen lihoo oikein kunnolla?

Suomessa näin päin kun ei olla epätoivoisia jenkkejä.

Vierailija
40/45 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten takia ei kannata tehdä mitään. Oman terveyden kannalta kannattaa katsoa mitä syö ja ainakin hyötyliikkua mahdollisimman paljon. Mä luovuin autosta ja johan lähti monta kiloa, kun pyöräilee kesät talvet.

Ei motivaattorilla ole mitään väliä miksi itsensä kuntoon laittaa. Mä olen treenannnut itseni huippukuntoon ihastuttuani palavasti. Ikävä kyllä hastukseni kohde ei mua kuitenkaan huolinut, muutamalle muulle olisin kelvannut mutta ne eivät taas minulle.

Olen timmissä kunnossa kuitenkin edelleen, eli pysyvä terveellinen elämäntapa jäi.