AMK YHTEISHAKU KEVÄT 2023
Niin se taas alkoi.. ja opintopolku kaatui :)
Jospa ennen töihin lähtöä pääsisi laittamaan haut sisään!
Kommentit (2176)
Turku ensihoitaja 20-30-21
20 paikkaa, kolmellekymmenelle tarjottu, 21 vastaanottanut.
Olen varasijalla 1 ja nyt on vipunen päivittynyt niin että 24 paikasta 24 on vastaanotettu. Opintopolussa tämä ykkösvaihtoehto näkyy vielä niin että olen varasijalla ja toinen hakukohde hyväksytty ehdollisesti. Eikö opintopolussa pitäisi olla näkyvissä etten ole saanut 1. hakukohdetta ja että 2. vaihtoehto on nyt hyväksytty? Vai vieläkö tässä jotain odotellaan?
Vierailija kirjoitti:
Olen varasijalla 1 ja nyt on vipunen päivittynyt niin että 24 paikasta 24 on vastaanotettu. Opintopolussa tämä ykkösvaihtoehto näkyy vielä niin että olen varasijalla ja toinen hakukohde hyväksytty ehdollisesti. Eikö opintopolussa pitäisi olla näkyvissä etten ole saanut 1. hakukohdetta ja että 2. vaihtoehto on nyt hyväksytty? Vai vieläkö tässä jotain odotellaan?
Opintopolku ei ole vielä tänään päivittynyt niin varmaan sen takia se näkyy vielä.
Vierailija kirjoitti:
Turku ensihoitaja 20-30-21
20 paikkaa, kolmellekymmenelle tarjottu, 21 vastaanottanut.
20-24-12. Sä katot viime syksyn yhteishaun eli niiden, jotka on alottanut 2023 keväällä opiskelun.
Vierailija kirjoitti:
Pyöristyy lähimpään kolmella jaolliseen lukuun eli voi olla se yks paikka vapaana.
Vierailija kirjoitti:
Turun amk ensihoitaja - varasija 3
Lab amk verkkopainotteinen monimuotototeutus ensihoitaja - varasija 1
En ole ensikertalainen, mahtaakohan olla mitään mahdollisuuksia enää :( pystyykö joku katsomaan vipusesta tilannetta? En itse saa sitä toimimaan
Onko noi varasijat todistuksella vai valintakokeella? Valintakoejonot ei liiku käytännössä yhtään. LAB vastaanottanut 27/40. Sinne on 9 ei-ensikertalaista valittu, joista 5-6 vastaanottanut. Turkuun valittu 1-4 ja 1-4 ottanut vastaan.
Hei en tiiä oonko osannu kattoo Vipusta oikein ku vieläki moni metropolian inssi näyttää et paikan vastaanottaneita on nolla vaikka hakijoita kohteisiin on pari kolmesataa. Voisko joku tsekata moniko on ottanut paikan vastaan kohasta bio- ja kemiantekniikan insinööri amk metropolia? Kiitos! :)
Vierailija kirjoitti:
Hei en tiiä oonko osannu kattoo Vipusta oikein ku vieläki moni metropolian inssi näyttää et paikan vastaanottaneita on nolla vaikka hakijoita kohteisiin on pari kolmesataa. Voisko joku tsekata moniko on ottanut paikan vastaan kohasta bio- ja kemiantekniikan insinööri amk metropolia? Kiitos! :)
Paikkoja 90 vastaanottaneita 66
Ei ensikertalainen 12
Ensikertalainen 54
Onko mahdollista varasijat alkaa liikukaan tänään kunnolla?
Vierailija kirjoitti:
*liikumaan
Vierailija kirjoitti:
https://vipunen.fi/fi-fi/_layouts/15/xlviewer.aspx?id=/fi-fi/Raportit/H… valitse vuodeksi 2023 ja aloitusajankohdaksi syksy. Ei toimi mobiilissa.
Vierailija kirjoitti:
Mun on kyllä vähän vaikee uskoa, että monikaan jättää paikan hyväksymisensä viimetinkaan? Itse en ainakaan uskaltaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun on kyllä vähän vaikee uskoa, että monikaan jättää paikan hyväksymisensä viimetinkaan? Itse en ainakaan uskaltaisi.
No miten sit 93 valituista vaan 66 on otettu vastaan? Ja onko mulla mahdollisuus päästä varasijalta 7 vielä?
Luulisin niin, toki, olet oikeassa, tuosta syystähän ne varasijat voivat tänään liikkua. Toivotaan parasta, 15.00 jälkeen olispa ihanaa jos vipunen päivittyisi heti, mutta tuskinpa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miten sit 93 valituista vaan 66 on otettu vastaan? Ja onko mulla mahdollisuus päästä varasijalta 7 vielä?
Osa on voinut ottaa paikan vastaan ehdollisesti ja heidän paikan ottaminen muuttuu sitovaksi vasta kun heidän ylemmät hakutoiveet ovat täysin valmiita.?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa on voinut ottaa paikan vastaan ehdollisesti ja heidän paikan ottaminen muuttuu sitovaksi vasta kun heidän ylemmät hakutoiveet ovat täysin valmiita.?
Näkyykö nekin eli ehdolisesti vastaanotetut myös vipusen vastaanotettujen joukkoon?
Opintopolku päivittynyt. Vihdoin pari viikon jälkeen 2 sija liikui.🙄
Miksi vipusessa hyväksyttyjen määrä noussut 27->30? Meinaako toi sitä, että kun 3 on otettu varasijalta niin se näkyy tossa hyväksytyissä? Eli nyt kun 27 ottanut paikan vastaan niin itellä varasijalta 3 ei enää ole mahkuja. Toisaalta ihmettelen miksi sitten opintopolussa edelleen varasijalla 3 ja opiskelijavalinta kesken?
Ei tuota jälkimmäistä edes löytynyt?