AMK YHTEISHAKU KEVÄT 2023
Niin se taas alkoi.. ja opintopolku kaatui :)
Jospa ennen töihin lähtöä pääsisi laittamaan haut sisään!
Kommentit (2176)
Opintopolku päivittyi!!
Niin vain siirryin minäkin yhtäkkiä todistusjonon kautta sisäänpäässeeksi, vaikka tänään aamulla olin vielä varasijalla 20. :D Olin siis päässyt jo aiemmin tuohon samaan paikkaan amk-pääsykokeella.
Niin näytti päivittyvän! 👍🏻 Onnea kaikille paikan saaneille! Täällä ehkä valoa tunnelin päässä? Varasijalta 7 --> 2 yhtäkkiä! Toivottavasti vielä liikkuu 😬😬
Oon roikkunut todistusvalinnassa varasijalla 1 koko ajan. Eikö sieltä pitäisi ihan pian tulla tietoa, koska jos molemmat on paikan vastaanottaneet niin silloinhan varasijatäyttö päättyy?
Vierailija kirjoitti:
Oon roikkunut todistusvalinnassa varasijalla 1 koko ajan. Eikö sieltä pitäisi ihan pian tulla tietoa, koska jos molemmat on paikan vastaanottaneet niin silloinhan varasijatäyttö päättyy?
Joku/jotkut on sun edellä ottaneet paikassa vastaan ehdollisesti. Mikäli he ei pääse ylempään hakutoiveeseensa heidän paikan vastaanotto muuttuu sitovaksi ja varasijoilta ei pääse kukaan. Jos joku ehdollisesti paikan vastaanottanut pääsee ylempään hakutoiveeseensa niin sitten hänen tämän hetkinen paikka menee varasijoilla olevalle.
Kolme hakuprosessia näissä keskustelupalstoilla roikkunu, ja aina seurannut kun jotku pääsee. Aina ajatellut että miksei minä. NYT LYKÄSTI! varasijalta 3 sisään!
Onnea! Aika hyvinhän meillä ketjussa roikkuneille monellekin kävi.
Sh Lab monimuoto paikan on ottanut vastaan 45 joista lähes puolet ei ensikertalaisia. Luulin, että joku kiintiö on hoitsuillakin...
Turha varmaan itse enää haaveilla paikasta, kun sen verran kauaksi jäin varasijalle :/
Minäkin sain paikan Oamk, mutta en tiedä, otanko sitä vastaan.
Opiskelupaikka vastaanotettavissa!
Vielä odotellaan ja jännitetään ylempiä tuloksia.. Mieluisimpaan hakukohteeseen vastaanottamatta 18 paikkaa ja olen varasijalla 9.🙉
Onko opintopolku päivittynyt tänään?
Vierailija kirjoitti:
Mulla ainakin!
Vierailija kirjoitti:
Mulla ainaki, mut ne jotka sai paikan eilen on 7 päivää aikaa ottaa paikka vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset?
Niin mäki halusin kysyä sama, että miks? Mä aina halusin päästä sinne, mutta pari yritystä huolimatta ei se onnistunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset?
Niin mäki halusin kysyä sama, että miks? Mä aina halusin päästä sinne, mutta pari yritystä huolimatta ei se onnistunut.
Kyseessä ei ole unelma-alani, joten en ole varma, kannattaako lähteä sitä opiskelemaan, kun toinen ala kiinnostaisi enemmän. Lisäksi ikääkin on, niin mietityttää opiskelun kesto.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka aika marginaalisen pieni prosentti niin ei saatana kun ei vaan pysty luovuttamaan toivosta. Lappeenrantaa tradenomi sijalla 31 ja paikkoja vielä 48 vapaana.
49 varasijalta lähdin ja nyt ollaan 6 varasijalla. En kyllä olisi uskonut että on mitään mahdollisuuksia mutta niin sitä vaan vielä taistellaan. 24 paikkaa vapaana, 6 varasija. Pidetään peukkuja.
Päivittyyköhän vipunen viikonloppuisin
Parin kuukauden piina, toivo-epätoivo-ei enää ikinä päättyi ja pääsin sisään kätilöksi ! paikkakuntaa en viitsi kirjoittaa, ettei kukaan tunnista, oon täällä nyt roikkunut pari kuukautta.
Onnea päässeille ja tsemppiä varasijalaisille.
Uusi haku alkaa pian alkaa uusi haku.
Kiitos ja näkemiin!