Tulevaisuus on synkkä, jos nuori mies ei 30 ikävuoteen mennessä ole saanut itseään koulutettua eikä hänellä ole jotakin erityisiä taitoja.
Mitä yhteiskunta tekee niillä nuorilla miehillä, joilta puuttuu yhteiskunnan neljä perussuhdetta? Pitää olla hyvä suhde pankkiin, vastakkaiseen sukupuoleen, työmarkkinoihin ja asuntoon.
Jos nuo kaikki eivät ole kunnossa, ja kyseinen mies on vielä tavallinen suomalainen eikä ihana ja eksoottinen ulkomailta tuotu nappisilmä, niin hän on myös roskaa parisuhdemarkkinoilla.
Kommentit (10)
Mitä jos se vastakkainen sukupuoli ei miestä kiinnosta?
Vierailija kirjoitti:
Minulla on hyvä suhde pankkiin, työmarkkinoihin ja asuntoon ja olen silti ilmaa naisille.
Millainen ulkonäkö?
Olen tuollainen ja näytän keskaria yhteiskunnalle koska en saanut apua silloin kun sitä tarvitsin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos se vastakkainen sukupuoli ei miestä kiinnosta?
Homot nyt panee toisiaan kuin pupujussit. Sen takia on kaikenlaiset apinarokot ja hivit heillä.
Vierailija kirjoitti:
Olen tuollainen ja näytän keskaria yhteiskunnalle koska en saanut apua silloin kun sitä tarvitsin.
Mitä apua olisit tarvinnut? Miksei vanhemmat tai kaverit auttaneet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on hyvä suhde pankkiin, työmarkkinoihin ja asuntoon ja olen silti ilmaa naisille.
Millainen ulkonäkö?
Simpsonien Moe lievästi ylipainoisena siilitukalla ja leukaparralla.
Höpöt ole, hyvin ehtii vielä 30-vuotiaana kääntää kelkkaa jos haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Elät itsellesi, et yhteiskunnalle. Voit itse päättää haluatko tuhlata elämäsi homehtuen himassa, vai tehdä jotain muuta ja hankkia elämänkokemusta.
Sama se koskee kouluttamattomia 30 vuotiaita naisua, ei ole heilläkään hurraamista.
Nuoret. Ottakaa se koulu vakavasti. Kolme asiaa, jotka auttavat elämässä eteenpäin.
Koulutus. Koulutus. Koulutus.