Miten piilotat tms kyläpaikassa esim. pahaksi osoittautuneen pullan?
Kysymys otsikossa. Huomaat kahvipöydässä ettet pysty syömään tätä maun tms takia. Muttet kehtaa tai voi jättää lautaselle sitä. Mitä teet? :) entäs ruokien kanssa? Pidetään tää kevyenä keskusteluna, kertokaa tilanteista ja miten niistä selvisitte?
Ruuan kanssa vaikeampaa. Kahvipullan laitoin kerran lähes kokonaan löysän paidan sisään ja kävin vessassa käsilaukun kanssa. Jäi rasvainen jälki laukkuun...
Ja te nirsouden tuomitsijat, älkää tulko tähän ketjuun :)
Kommentit (27)
En ole pullaa miettinyt, mutta pyllypyyhkeen olen joskus siirtänyt piiloon kutsutun vieraan vuoksi.
Yllätysvieraiden vuoksi en tapojani muuta. Pyyhe roikkukoon siinä missä kuuluukin.
Kietaise servettiin tai nenäliinaan ja vie mennessäsi. Jos sinua tarkkaillaan niin sano, että olipa hyvää syön sitten loput kotona.
Syön vaikka väkisin. En kehtaa jättää syömättä.
Vierailija kirjoitti:
En ole pullaa miettinyt, mutta pyllypyyhkeen olen joskus siirtänyt piiloon kutsutun vieraan vuoksi.
Yllätysvieraiden vuoksi en tapojani muuta. Pyyhe roikkukoon siinä missä kuuluukin.
Onneksi minulla ei ole lukihäiriötä.
Lapsena olin sukulaisen syntymäpäivillä ja otin palan patonkia, joka olikin valkosipulipatonkia, en voinut sitä syödä vaikka yritin. En kehdannut sanoa kenellekään, joten hätäpäissäni piilotin palan parvekkeen kukkaruukkuun. Olen tätä hävennyt vielä aikuisena :D
Kerran maistoin piparia, johon oli leivottu sinihomejuustoa. Tämä yhdistelmä ei uppoa ollenkaan, enkä saanut sitä nieltyä vaan yökkäystä pidellen sanoin, että hampaasta lähti paikka ja syöksyin piparin kanssa vessaan, jossa vedin sen pöntöstä alas.
Olen myös pudottanut vuohenjuustolla ja jollain hillolla päällystetyn voileipäkeksin lattialle, jottei tarvitse sitä syödä. Katsoin, ettei alla ole mattoa ja pahoitellen siivosin jälkeni.
Vierailija kirjoitti:
Mites kun siinä lukee sun nimi "Tuijan", niin miten piilotat sen ettei vieraat hiffaa?
Kanarialla olimme ulkokahvilassa ja kahvin kanssa valitsimme valikoiman pieniä kinkku/juustopasteijoita.
Niitä tuli hurja lautasellinen ja olivat aika rasvaisia.
Naapuripöydän rouvalla oli mukana tanskandogi, joka lepäili maassa. Ojentelin vaivihkaa pasteijoita sille. Lopulta se tuli viereeni istumaan ja laski tassunsa polvelleni. Rouva ihmetteli, miksi se on kiinnostunut minusta. Sanoin että no idea. Mahtoi olla kylläinen koira.