Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koko

Vierailija
14.03.2023 |

Minkä kokoisia ja värisiä kaluja on vaimosi/tyttiksesi pillussa käynyt?
Kuinka monta yhteensä on saanut vierailla hänen herkussaan?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon pillussa on käynyt vain vaaleita kaluja, pienimmät 10+ ja pari isoa jötikkää 20+ , loput +-15. Yhteensä herkusta on nauttinut ja tuottanut nautintoa 18 vierasta kalua.

Vierailija
2/15 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimon pillussa on käynyt vain vaaleita kaluja, pienimmät 10+ ja pari isoa jötikkää 20+ , loput +-15. Yhteensä herkusta on nauttinut ja tuottanut nautintoa 18 vierasta kalua.

Ja nämä kaikki on tullut ihan tarkasti mittailtua??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinusta esim merkintä 10+ tarkka mittaus?

Kannattais lukea ja ajatella ennen kuin kirjoittelee hölmöjä.

Siksi juuri nuo + ja - merkit että antavat kuvaa missä luokassa liikutaan.

Vierailija
4/15 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun rouva on käynnyt vieraissa, kuvaa ja mittaa jäykistyneet penikset, pistää kuvat albumiin ja yhdessä katselemme rouvan muistellessa panoja. Minulla on albumi mihin olen kuvannut panojen pillujen ja tissien kuvia.

Vierailija
5/15 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun rouva on käynnyt vieraissa, kuvaa ja mittaa jäykistyneet penikset, pistää kuvat albumiin ja yhdessä katselemme rouvan muistellessa panoja. Minulla on albumi mihin olen kuvannut panojen pillujen ja tissien kuvia.

Ai teilläkin? Olin tulossa kertomaan juuri samaa, minullakin on tuommoinen kuvakirja. Osa parhaista kuvista on lisäksi kehyksissä makuuhuoneen seinällä, niitä on mukava katsella paneskellessa. Olen valinnut sisustuksen näiden kuvien väreihin sopivaksi. Ihanan tunnelmallista.

Vierailija
6/15 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään mustia ja pituudet olleet yli 25cm ja ranteen paksuisia. 12 kertaa saanut eri munaa.

Vierailija
7/15 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinusta esim merkintä 10+ tarkka mittaus?

Kannattais lukea ja ajatella ennen kuin kirjoittelee hölmöjä.

Siksi juuri nuo + ja - merkit että antavat kuvaa missä luokassa liikutaan.

Ennenkuin kirjoittelee hölmöjä???

Vierailija
8/15 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai teilläkin? Olin tulossa kertomaan juuri samaa, minullakin on tuommoinen kuvakirja. Osa parhaista kuvista on lisäksi kehyksissä makuuhuoneen seinällä, niitä on mukava katsella paneskellessa. Olen valinnut sisustuksen näiden kuvien väreihin sopivaksi. Ihanan tunnelmallista.

Miksi ne ei ole olohuoneen seinällä? Onko niissä jotain hävettävää??

Vierailija
9/15 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisolla merkittävästi reippaampi seksihistoria kuin itsellä, ei taida edes enää muistaa kaikkia kumppaneitaan. Reilu 50 kumppania, hän sanoo. Itsellä alle kymmenen. Hän 50+.

Isoin kuulemma sellainen reilu 20-senttinen, paksu kulli! Hemmetti. Itsellekin kyllä sellaisen ottaisin. Lähempänä 25 senttiä ymmärsin, eivät ole mittailleet sekstaillessaan. Kulli kuitenkin niin kookas, ettei sillä pysty painamaan kunnolla pohjaan asti, koska sattuu liikaa.

Vierailija
10/15 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolisolla merkittävästi reippaampi seksihistoria kuin itsellä, ei taida edes enää muistaa kaikkia kumppaneitaan. Reilu 50 kumppania, hän sanoo. Itsellä alle kymmenen. Hän 50+.

Isoin kuulemma sellainen reilu 20-senttinen, paksu kulli! Hemmetti. Itsellekin kyllä sellaisen ottaisin. Lähempänä 25 senttiä ymmärsin, eivät ole mittailleet sekstaillessaan. Kulli kuitenkin niin kookas, ettei sillä pysty painamaan kunnolla pohjaan asti, koska sattuu liikaa.

Joopa joo!!

Vierailija
11/15 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisihan se olla vaikka metrin mittainen, mutta sisään menee vaan se mikä menee. Paksuus ratkaiseen paljon enemmän. Vaimoa aina naurattaa kun ihmiset kuvittelevat, että "iso" tarkoittaa "pitkää". Ei sillä metrin nakilla mitään tee.

Vierailija
12/15 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisihan se olla vaikka metrin mittainen, mutta sisään menee vaan se mikä menee. Paksuus ratkaiseen paljon enemmän. Vaimoa aina naurattaa kun ihmiset kuvittelevat, että "iso" tarkoittaa "pitkää". Ei sillä metrin nakilla mitään tee.

Tämä pitää erittäin hyvin paikkansa. Itsellä ollut aina siinä ja siinä, että mahtunut kokonaan vaimon pilluun. Lähärissä ja varsinkin vaimo päällä mennyt nippa nappa kokonaan sisään. Vaimolla on korkea häpykumpu, joten vaimo saanut kalu syvällä kumminkin tarpeeksi painetta klitorikselle ja saanut orgasmeja. Vähänkään pidempi niin olisi jäänyt orgasmit saamatta ja kipuillu liikaa. Kerran muistan, kun tulin harraste reissulta ja kaluni meinasi ratketa paineesta. Vaimo oli päällä tapansa mukaan ja joutui varomaan. Uskalsi ottaa kokonaan vasta, kun laukesin ja kaluni antoi vähän periksi. Sai onneksi orgasmin samantien. Kysyin, että mitä aristi. Sanoi kaluni olleen niin kivikova ja pitkä, että sattui vatsanpohjaan.  Joten onneksi kaluni on vain 20cm. Luoja paratkoon, ettei yhtään pidempi.  Paksuuskin ollut siellä rajoilla, ettei liikaa, täyttänyt vaimon pillun tuusan täyteen. 

Vierailija
13/15 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin vaimon kanssa 18cm dildoa ja tajusin että ei se mene kokonaan sisälle kuin väkivalloin. Siis joku 2cm jää ulkopuolelle ja tuntuu että seinä vastassa. Ei käy kateeks noita pitkien omistajia. Tuntuu paremmalta kun sinne päähän jää vähän varaa.

Vierailija
14/15 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Testasin vaimon kanssa 18cm dildoa ja tajusin että ei se mene kokonaan sisälle kuin väkivalloin. Siis joku 2cm jää ulkopuolelle ja tuntuu että seinä vastassa. Ei käy kateeks noita pitkien omistajia. Tuntuu paremmalta kun sinne päähän jää vähän varaa.

Sepä se, miehet voisi jo pikkuhiljaa ymmärtää, ettei naisten pillut ole pohjattomia kaivoja. Itsellä tuo tuli vastaan jo nuorena, kun halusin naida doggyssä vaimoa. Vaimo hyppäsi joka tuuppaisuulla kuin jänis kauemmas. Ihmettelin kovin ja soitin silloiseen seksuaalineuvontaan. Langan toisessa päässä ollut täti ei ymmärtänyt ongelmaa ollenkaan, täytyy mahtua??  No sitten elettiin vuosikausia naimalla vain lähärissä ja vaimo päällä, missä meni juuri juuri kokonaan sisään. Nyt vasta vanhempana ymmärtänyt, että 20cm on oikeasti iso naisille.  Vaimo ei ole koskaan valittanut kokoa.  Mutta toki naisiakin on eri kokoisia. 

Vierailija
15/15 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sepä se, miehet voisi jo pikkuhiljaa ymmärtää, ettei naisten pillut ole pohjattomia kaivoja. Itsellä tuo tuli vastaan jo nuorena, kun halusin naida doggyssä vaimoa. Vaimo hyppäsi joka tuuppaisuulla kuin jänis kauemmas. Ihmettelin kovin ja soitin silloiseen seksuaalineuvontaan. Langan toisessa päässä ollut täti ei ymmärtänyt ongelmaa ollenkaan, täytyy mahtua??  No sitten elettiin vuosikausia naimalla vain lähärissä ja vaimo päällä, missä meni juuri juuri kokonaan sisään. Nyt vasta vanhempana ymmärtänyt, että 20cm on oikeasti iso naisille.  Vaimo ei ole koskaan valittanut kokoa.  Mutta toki naisiakin on eri kokoisia. 

Kyllä. Olen ylpeä paksun mutta lyhyen parrun kantaja. Siitä ne naiset _oikeasti_ tykkää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme