Tilaatteko elintarvikkeita Wolt marketista?
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prismassa on kotiinkuljetus, laaja valikoima ja edulliset hinnat.
Edullista Prisma ei ole nähnytkään kuten eivät muutkaan suomalaiset ketjut. Prismassakin kotiinkuljetus maksaa vähintään 9,90e eikä sitä todellakaan saa samaksi päiväksi. Wolt Marketista tilaan silloin tällöin, ilmainen toimitus ja ruoat kotiovella 30 minuutin sisällä.
Saa seuraavalle päivälle ja se riittää meille. Oma auto kyllä kulkee sinne kauppaan.
Kerran tai kaksi kuussa tulee tilattua. Yleensä laiskoina päivinä viikonloppuna, kun laahustan kotona pyjama päällä, enkä jaksa mennä pesulle, pukea päälleni ja lähteä ulos.
Tilasin Woltin kautta K-kaupasta eilen ja tänään kun olen koronassa tai kovassa flunssassa. Normaalisti tykkään käydä itse kaupassa ja niitä onkin useampia tässä tosi lähellä lyhyen kävelymatkan päässä.
Aika uskomatonta, että ihmiset wolttaavat sek siv älineitä. Ihan kuulemma wolttauksen kärjessä. Tarkoittaako tuo sitä, että on tullut p-hätä ja ei kun wolttaamaan välineitä.
Jos vaihtoehdot on käyttää woltia tai kuolla nälkään, valitsen nälkäkuoleman.
Foodorasta tilasin kerran kun olin kipeä enkä jaksanut mennä kauppaan.
Vierailija kirjoitti:
En, koska en halua muslimeja ovelleni.
Sitä ei tiedä ulkonäöstä. Joku heistä voi olla kristitty.
Vierailija kirjoitti:
Muistakaahan laiskurit tipsata kuskia muutamalla eurolla.
En tippaa postinjakajaakaan, enkä muita paketin toimittajia, niin miksi tippaisin wolt-kuskia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, koska en halua muslimeja ovelleni.
Sitä ei tiedä ulkonäöstä. Joku heistä voi olla kristitty.
Mä en näe kuskia ollenkaan. Jättää ostokset ulko-oven viereen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prismassa on kotiinkuljetus, laaja valikoima ja edulliset hinnat.
Edullista Prisma ei ole nähnytkään kuten eivät muutkaan suomalaiset ketjut. Prismassakin kotiinkuljetus maksaa vähintään 9,90e eikä sitä todellakaan saa samaksi päiväksi. Wolt Marketista tilaan silloin tällöin, ilmainen toimitus ja ruoat kotiovella 30 minuutin sisällä.
MITÄ horiset! Monta kertaa olen saanut samaksi päiväksi ja hakkaa jonkin woltin hinnat kuus-nolla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä ole sellaista.
Onpas, kuukkeloi
Googlasin ja menin woltin sivulle, vastaus:
Eih! Emme ole täällä ihan vielä.
En ole tilannut ikinä enkä tilaa. Prismasta joskus jos ollaan sairaita ja muutenkin käydään Prismassa.