Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaalikone ei toimi ?

Vierailija
14.03.2023 |

Onko vaalikoneet laadittu niin että minä en saa vastauksillani,edes puoluetta joka olisi eduskunnassa.
Olen kokeillut kaikkia joita on tullut vastaan,lieneekö taas salaliitoteoriat oikeassa. Tämä tuntuu siltä että ne on laadittu niin että vastaus on puuta heinää joihin ei ole luottamista. Siispä mennään vaaliuurnille vanhaan tapaan, laitetaan jonkun puolueen listalta jokin numero, siis mikä tahansa. Turhakkeitako?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et kannata eduskunnassa olevien puolueiden näkemyksiä, niin silloin sinun on varmasti viisainta äänestää jotain pienpuoluetta. Niitähän meillä riittää. Mutta miten tämä liittyy vaalikoneiden toimintaan?

Vierailija
2/2 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap. Siten, että kysymykset on laadittu ja vastaus vaihtohehtoja ei löydy, joka olisi edes vähän sinnepäin mitä itse ajattelee. Kun vastaa ääriarvojen mukaan kyllä/ei, saa varmasti sellaisia vastauksia joita ei kaipaa. Mielestäni vaalikoneiden pitäisi auttaa ehdokkaan valinnassa,eikä tehdä epävarmemmaksi, kun ei haluaisi äänensä menevän sellaiselle ehdokkaalle jolla ei ole mahdollisuuksia tulla valituksi. Halu äänestää voittajaa  tai puoluetta /edustajaa jolla ei koskaan ole mahdollisuutta tulla valituksi. Sehän on sama kun jättäisi kokonaan äänestämättä ja vaalien voittajan löytäminen on todella helppoa,tosin se ei kuvaa omaa ajatteluasi ,äänesi on silloin mennyt samalla tavalla hukkaan kuin äänestämätönkin/valitsematta jäänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla