Oletko vähentänyt makeisten syöntiä ruuan kallistumisen myötä?
Eilen ihmettelin karkkihyllyn hintoja. Ei paljon s-marketista saa hyvää karkkipussia alle 2e 🙄 Pitää varmaan siirtyä sipseihin. Ei pienituloisella varaa.
Kommentit (30)
Miksi karkkia pitäisi syödä usein?
En katso hintaa. Viimeksi ostin n. Vuosi sitten.
Kyllä. Markkinataloutta. Aina ku hinnat nousee suhtees enemmä ku tulot. Ni leilataan kulutuksesta,ensin tietty kalleimmaist päästä olevia juttui.
Sipseistä ja karkeista en luovu. Jääköön muu "ruoka" vaikka ostamatta. Terv. Karkkipositiivinen
Vierailija kirjoitti:
Sipseistä ja karkeista en luovu. Jääköön muu "ruoka" vaikka ostamatta. Terv. Karkkipositiivinen
Paljon ylipainoa, hampaiden kunto?
Olen vähentänyt ennen kaikkea terveyteni takia. Ruokakaupan kuitteja pitkältä ajalta selvitellessäni havahduin että karkkiin saattoi joinakin kuukausina upota 20-40€ rahaa. Se on paljon rahaa mutta järkyttävä määrä sokeripaskaa kun ajattelee että sen kaiken syö.
Lidlissä on joka viikkoa 1/3 tarjouksista makeisia tai leivonnaisia. Sinne.
Vierailija kirjoitti:
Olen vähentänyt ennen kaikkea terveyteni takia. Ruokakaupan kuitteja pitkältä ajalta selvitellessäni havahduin että karkkiin saattoi joinakin kuukausina upota 20-40€ rahaa. Se on paljon rahaa mutta järkyttävä määrä sokeripaskaa kun ajattelee että sen kaiken syö.
Itse olen hyväkuntoinen 190 cm ja syön JOKA päivä herkkuna ainakin 4 eurolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen hyväkuntoinen 190 cm ja syön JOKA päivä herkkuna ainakin 4 eurolla.
Olen 165/55, hyväkuntoinen ja voin syödä suht rajattomasti mitä vaan eikä näy missään. Mutta sokerin heilahtelu aiheuttaa huonoa oloa, sukuvika, ei diabetestä mutta sokeri nousee ja laskee herkästi, syödä pitää 4 tunnin välein.
Ostan edelleenkin irtsareita vain silloin kun ne on 3,95€/kilo