Help! Voinko mennä keikalle/rv 19?
Moi kaikki odottajat!
Mulla tuli älyttömän huono omatunto tämmösestä, kun oisin menossa Anna Eriksonin keikalle, ja oon jotain 19 vkolla raskaana. Tarvisin moraalista tukea.
Ootteko te muut käyny jossain artistin keikalla/ravintolassa tms. raskaana ollessa? Tuleeko mun beibille haittaa tommosessa savusessa salongissa, jos pari tuntia siellä viettää aikaa. Ja hirvee mökä vielä päälle... Järki sanoo että onhan ne ravintolatyöntekijätkin raskaana ollessa töissä ja joutuu ajoittain ainakin haisteeleen tupakan savua töissä ollessaan. Oonko nyt huono äiti vai stressaanko turhasta? :) Kaikki varmaan nauraa mun stressailulle...
-vaavikki-
Kommentit (11)
Enemmän kannattaa olla varovainen muiden innokkaiden kuuntelijoiden kanssa kun tuppaavat rynnimään päälle. Muuten ei kyllä ole mitään estettä sinne menolle :)
ja kun viikkoja voin vähän. Mulle kätilö sanoi rakenneultrassa että sen jälkeen ei suositella kovin kovaäänisiä konsertteja. Se mökä kantautuu myös kohtuun ja vauva voi pelästyä ja tulla levottomaksi.
Ystäväni joutui lähtemään pois kesken konsertin, kun tungoksessa ihmiset tuuppivat, oli kuuma ja tupakansavuista ja alkoi voida pahoin. Vauva oli potkinut aika lailla sen jälkeen mutta kyseessä olikin ihan eri tyyppinen tilaisuus. Eli sinuna menisin!
Minä olen molemmissa (ekassa etenkin) raksuksissa ja niin myös tässä kolmannessa ollut paljon tapahtumissa missä soitetaan musiikia kovampaan. Esikoinen seuraa kovasti isän jalanjälkiä ja on ollut aina erityisen kiinnostunut musiikista ja nyt alle kolme vuotiaana hallitaan usempi rumpukomppi :) Kuopus seuraa kovasti perässä ja kolmas opettelee rytmejä mahassa :)
Suuremmassa konsertissa en menisi ihan eteen ja välttäisin tungosta. Tupakansavun vaikutuksista en osaa sanoa ja niistä ei ole kokemuksia kun en sellaisissa paikoissa käy...
Vanttu poikineen ja masuineen
totta kai voit, mennä. itse olin vielä leffassa laskettuna päivänä...=)
Itse olin ison mahan kanssa esikoista odottaessa Discon konsertissa ja nyt viimeksi ison mahan kanssa rv 30+ kuuntelemassa Anna Erikssonia :)
Jotkut mulkoili pahastikin, mutta en antanut häiritä! Et sinä kuitenkaan ole menossa sinne " päätä täyteen vetämään" .
Nauti olostasi!
AIHA
Kolmatta odottaen ja tavoitteena käydä Yön konsertissa tällä kertaa ison mahan kanssa ;)
yks tuttavan tuttava kävi rokkikonsertilla 6 päivää ennen synnytystä. kyseessä oli viides ja todellinen yllätysvauva(äiti vasta 5.kuula tajusi olevansa raskaana :). reipas tyttö syntyi sitten täsmälleen laskettuna päivänä.
Sikio alkaa kuulla vasta 6 raskauskuulla ja tuolloinkin aanet kuuluvat kohtuun huomattavasti vaimentuneina. Parhaiten sikio kuulee sinun aanesi ja elimistosi moyrinat joiten et vaurioita vauvelin kuuloa. 2 tunnin tupakan savu tuskin on kauhea riski silla olemmehan me pakokaasujen keskella miltei paivittain jos isommassa kaupungissa asumme.
Vauvoihin erikoistunut aivotutkija
Asian vierestä...Miksi lapsen synnyttyä ei voi enää mennä?
Nim. Kolmen äippä
Mut joku varmaan tarkoitti sitä, että eihän imettävä äiti kyllä pitkälle kerkeä, kun jo pitää juosta takas kotiin imettämään. Ja tuskin kukaan ottaa ihan pientä vauvaa mukaan konsertteihin. Mut aika aikaa kutakin ja äkkiähän se vauva on niin iso että mammat pääsee taas keikoille rauhassa :)
" hurircane:
Sikio alkaa kuulla vasta 6 raskauskuulla ja tuolloinkin aanet kuuluvat kohtuun huomattavasti vaimentuneina. Parhaiten sikio kuulee sinun aanesi ja elimistosi moyrinat joiten et vaurioita vauvelin kuuloa. 2 tunnin tupakan savu tuskin on kauhea riski silla olemmehan me pakokaasujen keskella miltei paivittain jos isommassa kaupungissa asumme."
Moi! Onks näin?? Kiitos informaatiosta. Voitko vihjaista, mistä netissä kannattaa etsiä lisätietoa aiheesta sikiö ja kovat äänet? Askarruttaa, kun käyn myös mielelläni keikoilla ja varsinkin kun töissä hurisee toisinaan moottorisaha ihan vieressä. T:edna76 (rv6+2)
ja rentoudu! Et sinä parin tunnin aikana lapsellesi minkäänlaisia vaurioita aikaan saa.
Raskaana olevakin saa pitää hauskaa :)
Mukavaa keikkaa!