Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäistä miestä 20-23v nainen etsii?

Vierailija
13.03.2023 |

Tietoa?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on 3 tytärtä, jotka osuvat tuohon ikähaarukkaan. Tietääkseni he eivät etsi minkään ikäistä miestä (eikä naista). Heillä on kavereina n. 18-25 vuotiaita ihmisiä. Kavereiden sukupuolella ei tässä kohtaa ole merkitystä, koska parisuhde ei ole vielä ajankohtainen.

Niinhän sinä luulet.

Vierailija
22/26 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

57 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on 3 tytärtä, jotka osuvat tuohon ikähaarukkaan. Tietääkseni he eivät etsi minkään ikäistä miestä (eikä naista). Heillä on kavereina n. 18-25 vuotiaita ihmisiä. Kavereiden sukupuolella ei tässä kohtaa ole merkitystä, koska parisuhde ei ole vielä ajankohtainen.

Niinhän sinä luulet.

Minä "luulen" juuri sen, mitä he ovat minulle itse kertoneet. Ja he tietävät, että minua ei haittaisi se, jos heillä olisi parisuhteita.

Vierailija
24/26 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sinä luulet.

Kaikki nuoret naiset eivät ole "tsirpuloita".

Vierailija
25/26 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäiset tytöt etsii saman ikäisiä poikia.

Vierailija
26/26 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ikäiselle on niin paljon tarjokkaita ettei tarvitse etsiä minkäänikäistä, korkeintaan yrittää hätistellä loitommalle. Muutenkin silloin on suuremmat ja tärkeämmät asiat mielessä päällimmäisenä.