Minttu, 29, ollut sängyssä yli tuhannen miehen kanssa
Kommentit (189)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin nuori ja tollanen loso vit tu jo. Mitä mahtaa olla, kun täyttää 50v.
Ei taida olla biologia vahvin lajisi, kun lauot tuollaisia sammakoita. Voin sanoa kokemuksesta, että vaikka oikeasti isolla ja paksulla kalulla nainut tuhansia kertoja samaa pillua, niin mihinkään ei pillu ole muuttunut, eikä kyllä kalukaan. Puhumattakaan siitä, että enemmistöllä miehistä on pienet kalut. Niillä saa senkään vertaa muutosta mihinkään pilluun. Joka muuta väittää puhuu paskaa vastoin parempaa tietoa.
Se on juuri noin. Parisuhdeseksissäkin nussitaan tuhansia kertoja ja nuoret keskenään suhteen alussa jo toista tuhatta kertaa vuodessa.
Ei se käytössä kulu, paranee vain!
Mitä tuossa jutussa on? En ala maksaa tilausta tuon takia, mutta kyllähän se kiinnostaa, mitä neitokaisesta kerrotaan.
Jotenkin mua kyllä surettaa, että naiset lähtee tähän, ja sitten siitä kirjoitellaan ihmeenkin positiiviseen sävyyn. Olen täysin varma, että kukaan tasapainoinen, itseään arvostava ihminen ei lähde tuohon, ja toisaalta tuosta ei voi selvitä tasapainoisena ja vakaana. Mun mielestä noita prostituution henkisiä pitkäaikaisvaikutuksia ei huomioida lainkaan näissä jutuissa, ja se tekee median toiminnasta erittäin vastuutonta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuossa jutussa on? En ala maksaa tilausta tuon takia, mutta kyllähän se kiinnostaa, mitä neitokaisesta kerrotaan.
Jotenkin mua kyllä surettaa, että naiset lähtee tähän, ja sitten siitä kirjoitellaan ihmeenkin positiiviseen sävyyn. Olen täysin varma, että kukaan tasapainoinen, itseään arvostava ihminen ei lähde tuohon, ja toisaalta tuosta ei voi selvitä tasapainoisena ja vakaana. Mun mielestä noita prostituution henkisiä pitkäaikaisvaikutuksia ei huomioida lainkaan näissä jutuissa, ja se tekee median toiminnasta erittäin vastuutonta.
Ite oon taas ihmetelly fyysisiä vaikutuksia, että eikö naiset joilla valtavasti seksikumppaneita, saa hpv-muutoksia jossain vaiheessa? Nykyään tietty on rokote, mutta se ei koske suurinta osaa nyt aikuisia naisia.
Mun mielestä kyllä tuo, että on aloittanut seksielämänsä 12-vuotiaana kuulostaa todella kyseenalaiselta. Yleensä tuollainen holtiton käytös jo erittäin nuorena viittaa valitettavasti hyväksikäyttökokemuksiin tms. muunlaiseen laiminlyöntiin. Joten tämä kuulostaa kyllä ihan vain surulliselta jutulta, ei yhtään voimaannuttavalta.
Tuolle asiantuntijalle sanoisin myös, että ihmisarvo ei tietenkään ole riippuvainen seksi(tai muustakaan laillisesta)käytöksestä, mutta kyllähän valinnat yleensä kertovat ihmisestä jotain, etenkin kun se poikkeaa merkittävästi ns. normaalista. Tuollainen seksikäytös esimerkiksi kertoo, että intiimisromanttisessa mielessä hänellä luultavasti on aivan erilaiset arvot, kuin vastakkaista seksikäytöstä harjoittava ihminen. Silloin on aivan turha kauhistella ja syyllistää sellaista ihmistä, joka tarkoituksella sulkee superseksi-ihmiset intiimissä mielessä suoraan ulkopuolelle ja näkee sen painolastina eikä suinkaan positiivisena.
Omankin kokemukseni mukaan sellaiset ihmiset, joilla on todella paljon seksikumppaneita, eivät pidä esimerkiksi pettämistä kovinkaan pahana asiana. Heitä ei haittaa olla salasuhteessa ns. kolmantena pyöränä, viedä kavereidensa kumppaneita, tai vahingossa pettää baari-illan päätteeksi. Ja kyllä, tällainen käytös on mielestäni aika moraalitonta, eikä omaa käytöstään voi valkopestä sillä, että "toinenhan siinä pettää, minä olen ihan viaton uwu"
Varmasti voi olla uskollisia ja ns. hyvämoraalisia monien kanssakin vehtaavia, mutta kyllä se minusta on monessa mielessä red flag, sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ite oon taas ihmetelly fyysisiä vaikutuksia, että eikö naiset joilla valtavasti seksikumppaneita, saa hpv-muutoksia jossain vaiheessa? Nykyään tietty on rokote, mutta se ei koske suurinta osaa nyt aikuisia naisia.
Tämähän se tosi iso riski on. Tämä oli esim. itsellä se syy, että ahdisti nuorempana seksin harrastus ylipäätään, kun tähän päälle vielä painostettiin että gynellä on pakko käydä sen jälkeen.
Jokaisen oma valinta toki, mutta kuvottavaa silti. En itse ikinä haluaisi tuollaisiin lukemiin seksikumppaneiden määrässä. Mä olen pian 45v ja miehiä on ollut 36. Ehkä tulee lisää, ehkä ei. Olen siis sinkku ja eron jälkeen alkoi seksisuhde miehen kanssa jonka kanssa olin jo nuorempana ollut sängyssä. Eron jälkeen on ollut lisäksi yksi tinderpano.
Hassua kuinka miehet muka aina arvostelevat naisia joilla on ollut paljon seksikumppaneita. Tosielämässä kokeneemmat naiset vievät myös niiden ns. Kunnollisten ja kilttien miesten huomion ja ns. kokemattomat naiset jää yksin. Tämä on niin nähty elämän varrella, että tähän tosiasiaan esitettyihin vasta-argumentteihin en tule edes reagoimaan.
Miehet arvostelevat naisia kokeneempien miehien suosimisesta, koska miehet itse suosivat villimpiä, kokeneempia naisia ja miehiä harmittaa etteivät itse saa näitä villimpiä, kokeneita naisia.
En tiedä ainuttakaan villimpää ja kokeneempaa naista jota ei olisi kelpuutettu parisuhteeseen. Kokemattomampia sinkkunaisia jotka ovat olleet pitkään yksin sen sijaan tunnen.
Se lienee yläpäästään vialla. Ja äijät myös kun pipiä pökkivät.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä kyllä tuo, että on aloittanut seksielämänsä 12-vuotiaana kuulostaa todella kyseenalaiselta. Yleensä tuollainen holtiton käytös jo erittäin nuorena viittaa valitettavasti hyväksikäyttökokemuksiin tms. muunlaiseen laiminlyöntiin. Joten tämä kuulostaa kyllä ihan vain surulliselta jutulta, ei yhtään voimaannuttavalta.
Tuolle asiantuntijalle sanoisin myös, että ihmisarvo ei tietenkään ole riippuvainen seksi(tai muustakaan laillisesta)käytöksestä, mutta kyllähän valinnat yleensä kertovat ihmisestä jotain, etenkin kun se poikkeaa merkittävästi ns. normaalista. Tuollainen seksikäytös esimerkiksi kertoo, että intiimisromanttisessa mielessä hänellä luultavasti on aivan erilaiset arvot, kuin vastakkaista seksikäytöstä harjoittava ihminen. Silloin on aivan turha kauhistella ja syyllistää sellaista ihmistä, joka tarkoituksella sulkee superseksi-ihmiset intiimissä mielessä suoraan ulkopuolelle ja näkee
Tämä! Ihan samaa ihmettelin, ettei asiantuntija nähnyt tässä mitään hälyyttäviä merkkejä.
Seksiriippuvuus on yhtä paha asia kun huume,alkoholi, väkivalta tms riippuvuus.
Tosi surullista ylpeillä seksikumppaneiden määrästä ja vielä huolestuttavampaa on että roskalehdet nostaa prostuution työtä jotenkin "arvokkaana tylnä" samoin naiset jotka noita harrastaa ja vielä omalla naamalla ja nimellä. Jo se että on aloittanut vasta lapsena seksielämän kertoo ett taustalla on nimenomaan traumaattinen lapsuus esim just hyväksikäyttöä yms yms.
Nuoruudessani ne jotka jakoi kymmenille tunnettiin lisänimellä tautipesäke
Mintulla yli tuhat..
Minttu hakee seuraajia jänmämuija-tyylillä.
Shokkivärit hiuksissa ja ennestään tuttu iltalehdestä
No eihän tällainen normaalia ole, että ihminen hakee seksikumppaneita eri kanavista ja makaa neljän miehen kanssa yhden päivän aikana. Seksuaaliterapeutti lässyttää jotain historiasta. Se, miksi ihmisten seksuaalisuutta rajoitettiin johtui ruoan puutteesta ja taudeista. Jälkimmäiset jylläävät vieläkin ja tekevät varsinkin naisen kehossa salakavalaa työtä. Se että antaa jonkun addiktionsa viedä, siinä ei ole mitään ihailtavaa tai normalisoitavaa. Ja kenen kanssa tämä aloitti 12-vuotiaana seksielämänsä? Lääkärileikit on eri asia, mutta säännöllinen seksielämän aloittaminen viittaa johonkin muuhun.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään tuntuu kaikilla nuorilla naisilla olevan body count nelinumeroinen määrä. Se on kyllä valtava red flag. Itse edelleen neitsyt
M26
Puhu suomea.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään tuntuu kaikilla nuorilla naisilla olevan body count nelinumeroinen määrä. Se on kyllä valtava red flag. Itse edelleen neitsyt
M26
No ei nyt sentään, tutkimusten mukaan noin 7 seksikumppania on keskimäärin naisilla eli yksinumeroinen luku :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ei se ihmisen arvosta kerro, mutta ihmisen arvoista se saattaa kyllä jotain kertoa.
Ja addiktioista.
Miksei oo ettinyt hyvää vakkaripanoa tuhannen eri miehen sijaan?
Ei taida olla biologia vahvin lajisi, kun lauot tuollaisia sammakoita. Voin sanoa kokemuksesta, että vaikka oikeasti isolla ja paksulla kalulla nainut tuhansia kertoja samaa pillua, niin mihinkään ei pillu ole muuttunut, eikä kyllä kalukaan. Puhumattakaan siitä, että enemmistöllä miehistä on pienet kalut. Niillä saa senkään vertaa muutosta mihinkään pilluun. Joka muuta väittää puhuu paskaa vastoin parempaa tietoa.