Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko bataateissa eroja?

24.11.2006 |

Meidän multiallergikko syö tällähetkellä ainoastaan bataattia, joka täytyy vielä pakastaa ennen kun sekään on sopivaa. Oletteko muut huomanneet vaikuttaako allergiaoireisiin se mistä bataatti on tuotu? Olen törmännyt Israelista tuotuun bataattiin, joka lehautti mielestäni ihoa enemmän kun tänään syöty jenkki-bataatti. Entä onko pakastusajalla merkitystä eli onko viikon verran pakkasessa säilötty bataatti siedettävämpää kuin yön yli pakastettu?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meniköhän homma niin, että uuden sadon bataatit oli aika ärjyjä. Oisko niissä vähän sama homma kun uusissa perunoissa? Joka tapuksessa, siellä monet haali kauppojen viimeisiä " vanhan sadon" bataatteja... Toivottavasti joku osaa vastata tähän paremmin!!!

Vierailija
2/4 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilla seuraava kokemus bataatista. Ostin ensiksi amerikkalaista bataattia ja se kavi - ei oireita. Sitten siirryin egyptilaiseen (emme asu Suomessa) bataattiin. Pojallamme tuli paha vaippaihottuma, koska kakkasi paivan aikana todella useasti. Tietysti kavin miettimaan, etta mista johtuu jne ja paattelin johtuvat tasta vaihdoksesta. Vaihdoin bataatin takaisin amerikkalaiseen ja kaikki ok.

Eli nakojaan on eroja.

Tsemppia ja mukavaa viikonloppua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden kokeiluiden kanssa tulee välillä ihan sekopäiseksi, kun oireet ilmaantuvat niin odottamattomista asioista. Sukulaiset alkavat jo tottumaan mun vainoharhaisuuteen, mutta tytön ravitsemusterapeutti pitää mua aivan pimeenä...

Vierailija
4/4 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On taa oireiden selvittaminen aika salapoliisin tyota valilla.

Tosin janna huomata, etta yleensa se omavaisto (aidinvaisto) on oikea.