Miten Ridgelle ja Taylorille käy nyt Kaunareissa
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko tää Bill, Dollar-Bill, sen aiemman Billin poika????? Mutta näyttelijä on sama? 😀
Mitä Steffyn kaksoissiskolle tapahtui?
Mä kaipaan Amberia. Se voisi vaihteeksi nousta haudasta. Ja James Warwick, oi miten komea hän olikaan. Ja eka Thorne!
Oi, se eka Thorne oli niin hot. Clayton Norcross. Äijä on ihan suht kuosissa edelleen vaikka seitsemää kymppiä käy. Nam!
Tais olla se kundi, jota Ridge ampui?
Kyllä kelpaa John MacCockin ja Ridgen tollaseen perseeseen talloo, jumatsuiba!
https://celebjihad.com/celeb-jihad/images/krista_allen_nude_the_haunted…
Ketkä kaikki ovat ampuneet toisiaan? Melkein yhtä yleistä kuin naimisiinmeno, Kaunareissa. Ja yritys estää häät! Forever, forever. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhat kähmyt edelleen vääntää jo monetta kymmenettä parisuhde kuviota edestakaisin kun normisti katsottaisiin jo aivan uutta henkilöä.
Se oli aika mielenkiintoinen juonikuvio se Ridgen ja nuoren Carolinen suhde ja avioliitto, nyt jo vuosia sitten. Harmi, että se piti lopettaa, että Ridge saisi taas vaihdella Brooken ja Taylorin välillä.
Caroline oli ainoa hahmo, joka minua kiinnosti silloin joskus 90-luvulla.
Pitikin Googlata, mitä näyttelijälle Joanna Johnsonille nykyään kuuluu. Näköjään nykyään toimii enemmän ohjaajana ja on naisen kanssa naimisissa.
Paljonkohan Ridgellä on mennyt rahaa kaikkiin häihinsä? Jenkeissä kun tavataan laittaa häihin joku 20-100k ainakin rikkaiden piireissä. Luultavasti enemmänkin. Hän on kuitenkin ollut naimisissa joku 50 kertaa?
Vierailija kirjoitti:
Paljonkohan Ridgellä on mennyt rahaa kaikkiin häihinsä? Jenkeissä kun tavataan laittaa häihin joku 20-100k ainakin rikkaiden piireissä. Luultavasti enemmänkin. Hän on kuitenkin ollut naimisissa joku 50 kertaa?
Ei se nyt sentäs. 8 krtaa Brooken kanssa, ehkä kolme Taylor, Caroline kuoli, ei ehtiny triangelia kilkuttaan. Oliko muita?
Brookesta ja Taylorista tulee bestikset. Varma tieto. Ridge lähtee varmaan lomalle.
https://tricks.nayag.com/how-many-times-has-ridge-forrester-been-marrie…
Tuolla sivustolla on infoa Ridgen liitoista.
You will know that he has been married nearly 15 times in total.
Eli 15 kertaa. On se typerä mies!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä siell änykyään tapahtuu? Miten Thomas on heitä huijannut? Ja missä on Brooke?
Thomas on huijannut Douglasin avustuksella Ridgen jättämään Brooken. Nyt Steffi saanut tietää. Ridge menossa Taylorin kanssa naimisiin. Bill vikittelee Brookea.
Älä sano, että Bill on Bill Spencer!! Kauniiden ja rohkeiden ekalla tuotantokaudella (kuvattu 1987 käsittääkseni) Bill Spencer on ollut ikähaitarissa 40-50 vuota, todennäköisimmin 50 v. Tuolla logiikalla Billin pitäisi olla nyt 76-86 vuotias!!!
t. kaunareita 90 luvulla katsonut
Eikö tämä 80-90 luvun Bill näyttänyt nuorelta Sauli Niinistöltä?
https://fi.pinterest.com/pin/802837071067942740/
Huh, alkuperäinen Thorne oli kyllä komea. Ihmettelin aina, että miksi naiset oli Ridgen perään, koska Thorne on niin paljon kuumempi. Ihan kuin ohjelman tuottaja olisi käynyt tulevaisuudessa lukemassa 2020 luvun vauvapalstaa ja tehnyt sellaisen olettamuksen, että naiset haluavat sen tumman laatikkoleuan.:D
Rakastuvatkohan Taylor ja Brooke ja aikovat naimisiin, mutta Ridge ilmestyy estämään häät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se nyt sentäs. 8 krtaa Brooken kanssa, ehkä kolme Taylor, Caroline kuoli, ei ehtiny triangelia kilkuttaan. Oliko muita?
Nuori Caroline, sen ekan Carolinen kaksossiskon, Karenin, tytär (joo, tiedän 🙄). Oli ensin Rickin kanssa naimisissa, sitten Ridgen ja sinä aikana tuli raskaaksi poikapuolelleen Thomasille, joka myös tykkäsi äitipuolestaan. Tämä Douglas on just se Carolinen ja Thomasin yhteinen poika. Carolinelle kävi ihan kuin samannimiselle tädilleen eli otti ja kuoli. Että semmosta.
https://theboldandthebeautiful.fandom.com/wiki/Caroline_Spencer_II
Vierailija kirjoitti:
Rakastuvatkohan Taylor ja Brooke ja aikovat naimisiin, mutta Ridge ilmestyy estämään häät?
Olisi ainakin piristävä poikkeus kuluneeseen kaavaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuori Caroline, sen ekan Carolinen kaksossiskon, Karenin, tytär (joo, tiedän 🙄). Oli ensin Rickin kanssa naimisissa, sitten Ridgen ja sinä aikana tuli raskaaksi poikapuolelleen Thomasille, joka myös tykkäsi äitipuolestaan. Tämä Douglas on just se Carolinen ja Thomasin yhteinen poika. Carolinelle kävi ihan kuin samannimiselle tädilleen eli otti ja kuoli. Että semmosta.
Apua, mä en katsonut sarjaa muutamaan vuoteen. Ridge ollut naimisissa siis muidenkin kanssa B&T -duon kanssa.
Olen vähän hämmentynyt kun olen ihan varma että Finn ja Thomas kuolivat. Nyt taas sarjassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua, mä en katsonut sarjaa muutamaan vuoteen. Ridge ollut naimisissa siis muidenkin kanssa B&T -duon kanssa.
Olen vähän hämmentynyt kun olen ihan varma että Finn ja Thomas kuolivat. Nyt taas sarjassa.
Emmerdalessa on ollut Finn-niminen hahmo, jonka oma äiti tappoi.
Vierailija kirjoitti:
Spoileri.
X
X
X
X
Douglas oppi isältään pahoja tapoja, tai peri geenit...
Tekeekö mitä?
Oliko Rickillä lapsia? Entä Bridgetillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vähän hämmentynyt kun olen ihan varma että Finn ja Thomas kuolivat. Nyt taas sarjassa.Emmerdalessa on ollut Finn-niminen hahmo, jonka oma äiti tappoi.
En ole ikinä katsonut Emmerdalea.
Mutta Sheila mun käsittääkseni vahingossa aiheutti poikansa kuoleman ja sitten onkin palautunut elävien kirjoihin.
Ikävä kyllä R. ja B. päätyvät yhteen, saisi kyllä olla vaihtelua. Dollari Bill on lähinnä lapanen.
Spoileri.
X
X
X
X
Douglas oppi isältään pahoja tapoja, tai peri geenit...