Miten Ridgelle ja Taylorille käy nyt Kaunareissa
Kommentit (68)
Loppuisiko kaunarit siihen paikkaan, kun Ridge viimein myöntäisi olevansa polyamorinen ja saisi ne molemmat daamit samanaikaisesti. Ei tarttis kokoajan vaihdella. Jäljelle jäisi enää tuijottelut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä siell änykyään tapahtuu? Miten Thomas on heitä huijannut? Ja missä on Brooke?
Thomas on huijannut Douglasin avustuksella Ridgen jättämään Brooken. Nyt Steffi saanut tietää. Ridge menossa Taylorin kanssa naimisiin. Bill vikittelee Brookea.
Älä sano, että Bill on Bill Spencer!! Kauniiden ja rohkeiden ekalla tuotantokaudella (kuvattu 1987 käsittääkseni) Bill Spencer on ollut ikähaitarissa 40-50 vuota, todennäköisimmin 50 v. Tuolla logiikalla Billin pitäisi olla nyt 76-86 vuotias!!!
t. kaunareita 90 luvulla katsonut
No ei nyt sentään. Nyt hiippailee sarjassa juniori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taylorkin kuoli välillä mutta siellä se vaan edelleen porskuttaa.
Hunter Tylo ei enää kelvannut leikattuine naamoineen, mutta yllättävän samannäköisen nuoremman ovat rooliin löytäneet. Yleensä ei olla niin nokonnuukia, minkä näköinen ihminen tulee samaan rooliin edellistä korvaamaan.
Kuinka monta Thornea on nähty? Alussa vaan ilmoitetaan, että nyt sitä naytteleekin se ja se. Aha okei.
Mutta niinhän soapit on tehty alunperinkin, iltapäivän rattoa ruokaa tekeville perheenäideille.
Ridge meni kertomaan B totuuden mitä Thomas oli tehnyt. Mitä tule sanomaan Hope , kun oli varma siitä kuinka Thomas on muuttunut.
Vierailija kirjoitti:
Loppuisiko kaunarit siihen paikkaan, kun Ridge viimein myöntäisi olevansa polyamorinen ja saisi ne molemmat daamit samanaikaisesti. Ei tarttis kokoajan vaihdella. Jäljelle jäisi enää tuijottelut.
Saahan se myöntää, mutta siihenkin tarvittaisiin ainakin kolmen eri ihmisen suostumus, ja mitä näitä kissatappeluja on vuosikymmeniä ollut niin Brooke ja Taylor taitaa olla vahvasti eri mieltä jakaa sama mies ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hunter Tylo ei enää kelvannut leikattuine naamoineen, mutta yllättävän samannäköisen nuoremman ovat rooliin löytäneet. Yleensä ei olla niin nokonnuukia, minkä näköinen ihminen tulee samaan rooliin edellistä korvaamaan.
Kuinka monta Thornea on nähty? Alussa vaan ilmoitetaan, että nyt sitä naytteleekin se ja se. Aha okei.
Mutta niinhän soapit on tehty alunperinkin, iltapäivän rattoa ruokaa tekeville perheenäideille.
Myös Rickiä ja Bridgetiä on näytellyt iso kasa eri näyttelijöitä eikä pelkästään siksi, että hahmot kasvoivat vauvasta aikuisiksi. Ja taitaa tästä nuoremmasta sukupolvestakin olla jo ollut monta eri vuosikertaa liikkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Siis onko tää Bill, Dollar-Bill, sen aiemman Billin poika????? Mutta näyttelijä on sama? 😀
Mitä Steffyn kaksoissiskolle tapahtui?
Mä kaipaan Amberia. Se voisi vaihteeksi nousta haudasta. Ja James Warwick, oi miten komea hän olikaan. Ja eka Thorne!
Oi, se eka Thorne oli niin hot. Clayton Norcross. Äijä on ihan suht kuosissa edelleen vaikka seitsemää kymppiä käy. Nam!
Kyllä on iänikuista samojen aiheiden jahkaamista jatkuvasti. Kuukauden välein kun katsoo yhden jakson, niin asiat on saattaneet pikkasen liikahtaa johonkin suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Siis onko tää Bill, Dollar-Bill, sen aiemman Billin poika????? Mutta näyttelijä on sama? 😀
Mä kaipaan Amberia. Se voisi vaihteeksi nousta haudasta. Ja James Warwick, oi miten komea hän olikaan. Ja eka Thorne!
Ei. Täällä jengi muistelee aivan eri näyttelijän tekemää hahmoa Bill Spencer, joka taisi olla sarjan alusta alkaen jonnekin 2000-luvulle.
Tää nykyinen on hänen poikansa (jr.) ihan eri tyyppi.
Tällainen pikaisesti löytyi Googlettamalla, kun mulla on parinkymmenen vuoden aukko "sivistyksessä" ;)
Jim Storm is an American actor who portrayed Bill Spencer, Sr. on The Bold and the Beautiful from 1987-1994, 1997, 2000, 2003, and 2009 (via videotape). He also portrayed the contract role of Neil Fenmore on The Young and the Restless.
Olen haksahtanut uudestaan, kun Sheila palasi takaisin. Se laittaa aina kaiken sekaisin. Parasta! On muuten kaunis tuo näyttelijä..
Onko Sheila laihtunut ? On vähän eri näköinen nyt , kun teki ne hirveät teot omalle pojalleen. Vai onko nyt vaan tyyli niin erilainen. Karsea akka.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on iänikuista samojen aiheiden jahkaamista jatkuvasti. Kuukauden välein kun katsoo yhden jakson, niin asiat on saattaneet pikkasen liikahtaa johonkin suuntaan.
Vanha läppä, keksi uusi. Miksi yleensä edes näet vaivaa katsoa sarjaa? Pidä kerralla vuoden tai kymmenen vuotta taukoa niin pääset kysymään, että "Kuka ihme on Finn?"
Vierailija kirjoitti:
Kuoli vuosia sitten auto-onnettomuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että se halusi itse lähteä. Jotain kuolemantapauksia taisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Hah, nyt kun mietti Kaunareiden uskomattomia, mutta hitaita, juonenkäänteitä, niin onko kukaan tehnyt nopeutettuna? Aatelkaa nyt, kuka ampui ketäkin silloin sun tällöin, Brooke autiolla saarella psykedeelipäissään ei tiennyt, että sutisiko suvun kautta pojanpoikansa (vai kuka se oli) kanssa? Taylor oli kuollut, mut ei , olikin sheikin haaremissa kidnapattuna. Ridge ei ole Ericin poika, vaan Maronen, Eihän näitä muista kaikkia, valtavaa draamaa. Ja kokoajan joku menee naimisiin. Ja kato, miten hyvin se kannattaakaan. ;)
Se, että kuka menee naimisiin kenenkin (mahdollisesti poikana tai tyttärensä) kanssa on ihan arkipäivää. Välillä ammuskeellaan, eikä muisteta!
Vierailija kirjoitti:
Apua, mä olen ajatellut että se on sama Bill. Se on kyllä ajallisesti mahdotonta koska Billin tytär olisi vähintään viisikymppinen ja Bill itse näyttää korkeintaan 52-vuotiaalta. Oliko muuten Billillä monta tytärtä? Eikö Carolinella ollut sisko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Täällä jengi muistelee aivan eri näyttelijän tekemää hahmoa Bill Spencer, joka taisi olla sarjan alusta alkaen jonnekin 2000-luvulle.
Tää nykyinen on hänen poikansa (jr.) ihan eri tyyppi.Tällainen pikaisesti löytyi Googlettamalla, kun mulla on parinkymmenen vuoden aukko "sivistyksessä" ;)
Jim Storm is an American actor who portrayed Bill Spencer, Sr. on The Bold and the Beautiful from 1987-1994, 1997, 2000, 2003, and 2009 (via videotape). He also portrayed the contract role of Neil Fenmore on The Young and the Restless.Olen haksahtanut uudestaan, kun Sheila palasi takaisin. Se laittaa aina kaiken sekaisin. Parasta! On muuten kaunis tuo näyttelijä..
Siis mitä?? Onko tämä Bill Junior Carolinen veli/velipuoli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi, se eka Thorne oli niin hot. Clayton Norcross. Äijä on ihan suht kuosissa edelleen vaikka seitsemää kymppiä käy. Nam!
Näitä Thorneja on ollut aika monta. Mitä muuten hänen tyttärelleen Alexandralle tapahtui? Macy muistaakseni kuoli. Mitä tapahtui Rick juniorille?
Ei kai Eric, Stephanie ja Sally Spectra ole enää kuvioissa? Haudassa varmaan?
Eric on hyvässä kuosissa edelleen. Porskuttaa Brooken siskon kanssa :)
Thomas kun jää kiinni tempustaan niin Ridge laukkaa Brooken luo.. vaihteeksi :D