Runkkaatko myös naisesi edessä ja/tai
oletko lähettänyt hänelle myös omia runkkaus videoita?
Kommentit (16)
Kyllä runkkaan, varsinkin menkkojen aikaan. Videonkin olen kuvannut mutta en vaimolle.
Kyllä runkkaan aika useinkin. Monesti vaimoni tyydyttää itseään dildolla, sormilla tai kiihottimella. Minä katselen ja runkkaan. Tämä siis ennen aktia.
M52
Joskus olen tuostaki tehnyt. Monesti kylläkin suihkussa tulee runkattua jossa hierova suihkun pää ihan ehdoton varuste. Sillä kun päästää lämmintä vettä terskan päähän alle niin takuulla tulee todella kova orgasmi ja spermaa melkoisesti......
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus noinkin tehny. Joskus naiseni imee myös nännejäni samalla tai minä imen hänen isoja tissejä samalla. Olen myös kuvannut oman runkkaus videon missä oikein hyvin näkyy kun spermaa lentää kunnolla. Lähetin sen hänelle kun hän on töissä niin tiesi mitä odotettavissa illalla....
💓💓💓.
Mä runkkaan usein mun miestä, pidän siitä kun hän lopulta laukeaa ja sperma lennähtää ulos.
Aina silloin tällöin. Useinmmiten niin, että vaimo samaan aikaan sormettaa itseään. Joskus myös niin, että runkkailu pitkän kaavan mukaan ja lopulta lähelle laukeamista. Juuri kun on tulossa niin kulli sisään märkään pilluun. Räjähtävä laukeaminen.
Kyllä ja kyllä jos hän sitä haluaa.
Tottakai runkkaan. Parasta on kun hän käskyttää runkkaamaan ja samalla mun pitää nussia peppuani sauvalla. Liukkaria kunnolla ja peppuni litisee kuin kiimalimainen pillu.
Kyllä vaan , mutta yhden kerran meni övveriksi . Otimme kavereitten kanssa meillä viinaksia vaimoni mukana . Meitä oli viisi miestä sekä vaimoni . Kun olimme kaikki jo humalassa niin alettiin vaimoani vähän härnäämään riisuimme paidan ja ritsikat ja puristelimme sekä imimme tissejä , kohta vaimoni oli alasti ja päätimme ajaa pillun posliiniksi , kun pillu oli posliini niin kyllä oli sormia vaimoni pillussa ja joku oli jo työntämässä kulliaan hänen suuhunsa . Ehdotin kavereille mitä jos runkattais spermat vaimoni pilluun ja vaimo saa ensin imeä vuorotellen kaikkien kalut . Kaikki oli mukana ja kohta oli kaikki alasti . Laitettiin vaimoni nojatuoliin niin että , pylly oli ylhäälle tuettu ja pillu esillä , vaimoni otti ensimmäiseltä suihin ja sen jälkeen kaveri meni runkkaamaan kulli pillunpäällä , levitin vaimon pillunhuulet ja kaveri runkkasi spermat pillun sisään , jokainen teki vuorollaan niin ja minä viimeisenä kurkkasin pilluun ja olihan siellä aikapaljon jo spermaa ja minä roiskautin myös spermani sinne . Laitoin vaimon pilluun sellaisen niinkuin anustapin jossa oli noin 8 cm pallo päässä että spermat pysyy pillussa vaikka vaimoni nousi . Vaimoni sanoi haluavansa myös kullia mutta minä siihen saat huomenna sillä kaverini jäävät yöksi . Illalla jossainvaiheessa otettiin pillutappi pois ja kyllä vaimon pillusta valuikin tosi paljon spermaa . No vaimoni sai vielä parilta kaverilta kullia sinä iltana ja seuraavana päivänä kaikki naivat häntä varmaan kaikki kaksikin kertaa , vaimo oli sen jälkeen oikein tyytyväinen ja sanoikin kavereilleni jotta saavat aina panna häntä kun tulevat ja aina hän haluaa spermat sisäänsä . Vaimoni on 37 vuotta eikä käytä ehkäisyä joten aina on mahdollista että käy vahinko mutta olemme puhuneet siittää jotta pidetään vaikka ois kenen mutta minä sanoin hänelle jos joskus sattuu olemaan musta mies mukana niin mitä sitten jos tulet vaikka hänelle paksuksi . Vaimo sanoi katsotaan sitten kun on mustamies mukana , hänhän heti alkoi haaveilemaan mustasta miehestä naimassa häntää ja kysyi minulta tuntiskohan kaverini jonkun mustan miehen jolla ois vähän isompi kulli , en tiiä tuumasin mutta kysyn .
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus noinkin tehny. Joskus naiseni imee myös nännejäni samalla tai minä imen hänen isoja tissejä samalla. Olen myös kuvannut oman runkkaus videon missä oikein hyvin näkyy kun spermaa lentää kunnolla. Lähetin sen hänelle kun hän on töissä niin tiesi mitä odotettavissa illalla....
Et pysty etkä halua. Johan sä pullautit roinat omatoimisesti. Halu ja tunteet menee saman myötä. Kyttäät telkkua ääneti.
Onhan sitä joku kerta tullut ruikittua pitkän suhteen aikana. Yleensä silloin kun vaimoa ei huvita seksi syystä tai toisesta, pyydän ottamaan pikkarit pois , katselen kauniita jalkoja,sääriä, reisiä ja pimppaa ja ruiskin lastini vaimoni jaloille.
Usein runkkailen kun odottelen rouvaa sänkyyn seksihommiin, rouva toteaa et on jo aloitettu.
Joskus olen runkannut kun on panettanut ja seksiksi se on usein kääntynyt. Muutaman kerran vaimo on pyytänyt runkkaamaan niin että olen hajareisin hänen päällänsä. Tuossa vaimolla on ollut hyvät näkymät katsoa kun toinen käsi heilui varrella ja toinen hyväli, kunnes laukesin sykkien hänen rinnoilleen.
Videota en oo lähettänyt mutta lukemattomia kertoja olen tehnyt sitä hänen edessään tai niin, että hän on nähnyt sen. Eka oli kun pussattiin vessassa ala-asteella, viitosella tai kutosella, en muista kummalla ja siinä runkkasin samalla tytön vilkuillessa suukkojen lomassa. Olin valtavan kiihottunut ja laukesin. Vastaavia tilanteita on ollut monta ja sit näitä ulosvetoja parhaimmalla hetkellä ja sitten runkaten speget selällään olevan tytön vartalolle ehkäisyn puuttuessa on ollut tosi monta.
Oon aina huomannut että häntä kiinnostaa katsoa. Se taas lisää omaa halukkuutta kun toista haluttaa nähdä.