Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotiäideillä ei mielestäni ole oikeutta kieltäytyä seksistä.

Vierailija
24.11.2006 |

Jos mies käy töissä ja elättää koko perheen, naisen täytyy ainakin suostua seksiin aina, kun mies haluaa. Olenko ainoa, joka ajattelee näin?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan kummallakaan ei ole oikeutta pihdata viikko- tai kuukausikaupalla. En ymmärrä sellaista, tieten tahtoen ajetaan toinen vieraaseen syliin ja hajotetaan avioliitto.

t: AP, joka ei kieltäydy koskaan (seksiä 2 kertaa viikossa)

Vierailija
2/11 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

helppo ap:n sanoa ku mies haluaa noin harvoin... mun mies jos saisi aina kun haluaa niin vällyt pöllyäis vähintään paristi päivässä... ja mun fysiikka ei yksinkertasesti sitä kestä...

olen siis kokeillu vähentyykö vonkaaminen jos aina antaa.. no ei tod. vähentyny

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tietysti molempia reikiä ja suihin ottoa välissä. Ja kaikkea mitä mies haluaa, ei ole oikeus kieltäytyä kotiäidillä, ei! Töissäkäyvä sen sijaan voi joka 5. kerta kieltäytyä.

Vierailija
4/11 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhauttavaa!

Vierailija
5/11 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiäiti ei orkkuja ansaitse, kun ei kerran ansaitse rahaakaan. Työssäkäyvä äiti voi sen sijaan pyytää mieheltään nätisti, että jos hänkin voisi vaikkapa kerran kuukaudessa saada orkun, koskapa antaa miehelleen tilipussinsa joka kuukausi.

Vierailija
6/11 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku raja sentään, ei se, että toinen pihtaa, anna mitään syytä tai oikeutta vieraisiin mennä. Ilman seksiä voi aivan hyvin elää, kyse on omien itsekkäiden mielihalujen toteuttamisesta jos muka on " pakko" mennä vieraisiin sen takia ettei puoliso anna. Tietenkään se ei silti tunnu kivalta ettei toiselle kelpaa... Mutta en mä kyllä haluaisi seksiä nii nettä toinen vain pakosta ja velvollisuudesta sitä harrastaa, yök!

Vierailija:

Oikeastaan kummallakaan ei ole oikeutta pihdata viikko- tai kuukausikaupalla. En ymmärrä sellaista, tieten tahtoen ajetaan toinen vieraaseen syliin ja hajotetaan avioliitto.

t: AP, joka ei kieltäydy koskaan (seksiä 2 kertaa viikossa)

Vierailija
7/11 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat naurut tänään. Kiitos

Järjettömin avaus pikiin aikoihin.

Vierailija
8/11 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kotiäiti ei orkkuja ansaitse, kun ei kerran ansaitse rahaakaan. Työssäkäyvä äiti voi sen sijaan pyytää mieheltään nätisti, että jos hänkin voisi vaikkapa kerran kuukaudessa saada orkun, koskapa antaa miehelleen tilipussinsa joka kuukausi.

Vierailija
9/11 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotiäitiyttä tarvita. Mielestäni kyseessä on normaali parisuhteen hoito.

Vierailija
10/11 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ei ole antamista. Se on läheisyyttä ja hellyyttä, oli sitten seksi hellää tai kovempaa.. ;) Mua kylmää miten ajatellaan et toisen pitää " antaa" . Ottaako silloin toinen? Onko ottaminen hyväksyttyä?

Kerran olen antanu kun mies jauho ja siitä ei pitäny kumpikaan. Sen jälkeen on harrasteltu kunnes molemmat haluaa. Eihän miehelläkään seiso jos on tarpeeksi väsyny, juonu liikaa.. Naisella hormoonit vaikuttaa tosi paljon. Ja eikös mies syty mielikuvista ja visuaalisesti, nainen taas romantiikasta, sanoista, kosketuksesta??

Normaalissa parisuhteessa on aikoja kun halutaan eri määrä seksiä. Jos toinen " pihtaa" kiusallaan niin pitää puhua syistä. Jos taas ei vaan maita vaikka vauvan syntymän jälkeen niin tilanne saattaa palautua ihan odottelun ja riittävien lämmittelyjen jälkeen. Sanoisin että se joka haukkuu toista pihtaajaksi saa katsoa hetken omaan napaan ja miettiä miten kumppaniaan kohtelee.

Vierailija
11/11 |
24.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä sen vuoksi jaksa/pysty. Jos on tehnyt niin hyvää ruokaa, että mies kehuu sitä, ei sinä iltana tarvitse kuin ottaa suihin.

Jos kotiäiti sanoo vastaan miehelleen tai on polttanut ruuan pohjaan, täytyy hänen ottaa melaa pyllyyn.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä