Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä en enää jaksa tätä "elämää"

Vierailija
13.03.2023 |

Pelkkää tuskaa ja unet pelkkiä painajaisia. Nytkin useampi eri fyysinen ja psyykkinen oire, kipu tai mikä onkaan päällä ja tätä jatkunut vuosiakausia. Lääkärissä ravaa, mitään ei löydetä tai sitten löydetään jotka vaivaa milloin sattuu tai kokoajan, mieli ollut rikki 20 vuotta, pääkoppa ihan lopussa. Olen työkyvytön ja eläkkeellä enkä ole vielä edes 40v.

Nytkin kaikenlaista kipua ja ahdistusta päällä ja haluaisi vain luovuttaa tyyliin hakemalla köyttä ja loput voitte arvata. Ei tästä elämästä enää tule mitään.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin niin helpottaa. Ei ole ihmistä tarkoitettu lepäämään laakereillaan koko elämää. Ei ihme jos ahdistaa, kun ei ole mitään sisältöä elämässä.

Vierailija
2/40 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käännä katseesi pois itsestäsi. Luuletko että meillä muilla ei ole monenlaista kipua jonka kanssa pitää elää ja mennä eteenpäin . Toivon sulle parempaa  oloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova fyysinen työ auttaa,,paikat vetreytyy ja mieli virkistyy. Unikin varmaan paranee.

Vierailija
4/40 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötkö mielialalääkkeitä tai oletko ottanut koronarokotteita? Selvästi sulla varmaan keho epätasapainossa ja tarvii parannusta kunnon oikeasti parantavilla keinoilla.

Vierailija
5/40 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syötkö mielialalääkkeitä tai oletko ottanut koronarokotteita? Selvästi sulla varmaan keho epätasapainossa ja tarvii parannusta kunnon oikeasti parantavilla keinoilla.

Lätkinkö itseäni kanervan oksilla vai tarvitaanko joku shamaani rumpuineen paikalle?

Vierailija
6/40 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämää ei voi pidentää, mutta sitä voi aina lyhentää.

Vierailija
7/40 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mullakin on ollut elämäni aikana monenlaisia kipuja. Se ei ole kivaa. Tunnistan että stressi pahentaa niitä kovasti. Kun huomion kohdistaa muualle, vaikka työhön tai harrastuksiin, asioihin joita nauttii tehdä, positiivisiin juttuihin, ne kivut jää vähän taka-alalle eikä pysty mua hallitsemaan. On niitä vielä mutta en anna niille valtaa. 

Vierailija
8/40 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti edellistenkin neuvot hankkia muuta ajateltavaa, tekemistä auttavat sinua eniten. Lisäisin vielä, että sen on hyvä olla jotain sinusta mielekästä tekemistä. Keksi mitä vain, joka pitää ajatuksesi poissa ongelmistasi, kivustasi. Niiden ajatteleminen lisää vain tuskaa ja ahdistusta. Mitä ajattelet, sitä vedät puoleesi. Käy vähän kävelemässä, mieluiten luonnossa, pari kertaa päivässä, katso hauskoja ohjelmia, kuuntele hauskoja podcasteja,piirtele,väritä aikuisille tarkoitettua värityskirjaa. Huom! Ongelmiesi ajatteleminen ei poista niitä, vaan lisää. Unohda ne kokonaan ja keskity etsimään positiivisia, iloisia asioita joita ajatella ja tehdä. Tämä on totuus. Olen sen myöskin itse kokenut.

Vierailija
9/40 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla ystäviä? Piristäisikö sinua ystävien tapaaminen?

Vierailija
10/40 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta maahan missä ei ole sosiaaliturvaa ja ala tekemään töitä. Kivut unohtuu ja uni tulee.

Vierailija
11/40 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö yhtään selvinnyt mistä kivut johtuu? Itsellä oli selkä, niska, olkapäät ja selkäkipu säteili reisiin.

Tuttu suositteli infrapuna hoitoa. Ostin hyvinvointi pussin, joka vastaa infrapuna saunaa mut helppo säilyttää ilman lisätilaa.

Hinta kirpaisi melkein 500 mut siihen loppui kivut. Olin alussa 2 krt päässä 60 min. Parin pvän päästä kipu alkoi helpottaa. Jatkoin niin kauan ku katsoin tarpeen ja sit vähensi 1 krt päässä.

Ku huomaan et joku paikka alkaa olla kipeä niin pussiin...

Se lisää ääreisverenkiertoa ja vie happea kudoksiin.

Vierailija
12/40 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene töihin niin helpottaa. Ei ole ihmistä tarkoitettu lepäämään laakereillaan koko elämää. Ei ihme jos ahdistaa, kun ei ole mitään sisältöä elämässä.

Hmmm, "mene töihin", hmmm.

Vierailija
13/40 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä. Maiseman vaihos saattaa tehdä terää. Esim lähtee afrikkaan ihan spontaanisti vaan ja asumaan niin piristäö ja siellä niillä on paremmat lääkkeet apuun kuin länsimailla. Siellä saa kunnon naturaali hoitoa. Sähän tykkäät luomusta eikö? :)

Vierailija
14/40 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Eniten mua on Auttanu Kristillisilt ohjelmilt saatu apu,esim tv7.

Mut nii riippuu ihmisestä,mikä kullekki toimii.

Jospa arkees löytäsit jotain mikä auttas jotenki jaksaa.

Vierailija
15/40 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan useampaan kerralla, rauhoittavia lääkkeitä ja melatoniini käytössä. Pitäisi joo yrittää saada ajatukset muualle mutta se on vaikeata vaikka olen yrittänyt kun se vaatisi käytännössä kokoajan jotain tekemistä eikä ollenkaan ns joutoaikaa eli vaikka lepoa koska ajatukset karkaa heti niihin pahimpiin. Ystäviä tai kavereita minulla ei ole, juttelen lähinnä mt-hoitajan kanssa ellei jotain puolituttuja tule vastaan mutta eipä niiden kanssa nyt juuri paljoa voi jutella ja niillä omat kaverit jne.

Keho ja mieli on minulla kyllä ihan sekaisin se on totta, ne vaatisi lepoa mutta myös tekemistä samaan aikaan mikä onkin sitten haasteensa kun työkyky todella alhainen eli vaikka jotain pystyisi tekemään pitäisi se valita todella tarkkaan ettei kuormitu yhtään enempää ja liikuntaa vaikka harrastaa kävelyn muodossa niin tunti tai vähän päälle päivässä niin vie ehkä hetkeksi ajatukset muualle tai sitten ei eli kävellessäkin voi tulla ne samat huonot ajatukset mieleen. ap

Vierailija
16/40 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeudu Kelan kuntoutusterapiaan terveyskeskuksen kautta, älä jää yksin

ongelmiesi kanssa apu kyllä löytyy. Olet

tärkeä, älä tee mitään ajattelematonta itsellesi!

Vierailija
17/40 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene salille ja lenkille. Kellään ei pysy kroppa kunnossa jos vaan makaa sohvalla.

Vierailija
18/40 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö yhtään selvinnyt mistä kivut johtuu? Itsellä oli selkä, niska, olkapäät ja selkäkipu säteili reisiin.

Tuttu suositteli infrapuna hoitoa. Ostin hyvinvointi pussin, joka vastaa infrapuna saunaa mut helppo säilyttää ilman lisätilaa.

Hinta kirpaisi melkein 500 mut siihen loppui kivut. Olin alussa 2 krt päässä 60 min. Parin pvän päästä kipu alkoi helpottaa. Jatkoin niin kauan ku katsoin tarpeen ja sit vähensi 1 krt päässä.

Osa kivuista selvitetty ja syyt selvät mutta osa ei ja niistä ei tiedä onko ne fyysistä vai psyykkistä esim vatsaan liittyvät oireet ja kivut kun vähän nihkeätä tuo terveyskeskuksen toiminta lähteä vaikka vatsaa tarkemmin tutkimaan kun psyykkiset oireet kumminkin tiedossa. Onko ärtynyt suoli tai refluksi, arvelee kyllä ja laittaa lääkkeet mutta siinäpä se. Stressi kyllä vatsaoireita aiheuttaa mutta kun pitäisi ensin sulkea kunnolla ne fyysiset syyt pois jolloin vasta voi sanoa "joo stressistä johtuu" ap

Vierailija
19/40 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaan useampaan kerralla, rauhoittavia lääkkeitä ja melatoniini käytössä. Pitäisi joo yrittää saada ajatukset muualle mutta se on vaikeata vaikka olen yrittänyt kun se vaatisi käytännössä kokoajan jotain tekemistä eikä ollenkaan ns joutoaikaa eli vaikka lepoa koska ajatukset karkaa heti niihin pahimpiin. Ystäviä tai kavereita minulla ei ole, juttelen lähinnä mt-hoitajan kanssa ellei jotain puolituttuja tule vastaan mutta eipä niiden kanssa nyt juuri paljoa voi jutella ja niillä omat kaverit jne.

Keho ja mieli on minulla kyllä ihan sekaisin se on totta, ne vaatisi lepoa mutta myös tekemistä samaan aikaan mikä onkin sitten haasteensa kun työkyky todella alhainen eli vaikka jotain pystyisi tekemään pitäisi se valita todella tarkkaan ettei kuormitu yhtään enempää ja liikuntaa vaikka harrastaa kävelyn muodossa niin tunti tai vähän päälle päivässä niin vie ehkä hetkeksi ajatukset muualle tai sitten ei eli kävellessäkin voi tulla ne samat huonot ajatukset mieleen. ap

Kaikkea parasta sulle. Eletään kovia aikoja ja monet muutkin täällä kärsii kaikenlaisista jutuista. Pitää alkaa tukemaan toinen toisiamme sitä vartenhan on ihmisetkin ympärillä. Älä jää yksin, apua on ympärillä. Joku päivä vielä tuntuu hyvältä ja kiität taivaan Jumalaa siitä.

Vierailija
20/40 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa kivuista selvitetty ja syyt selvät mutta osa ei ja niistä ei tiedä onko ne fyysistä vai psyykkistä esim vatsaan liittyvät oireet ja kivut kun vähän nihkeätä tuo terveyskeskuksen toiminta lähteä vaikka vatsaa tarkemmin tutkimaan kun psyykkiset oireet kumminkin tiedossa. Onko ärtynyt suoli tai refluksi, arvelee kyllä ja laittaa lääkkeet mutta siinäpä se. Stressi kyllä vatsaoireita aiheuttaa mutta kun pitäisi ensin sulkea kunnolla ne fyysiset syyt pois jolloin vasta voi sanoa "joo stressistä johtuu" ap

Kyllä nuo vatsakivut johtuu ihan muustakin kuin stressistä. Tuo tarvii parannusta, suoliston mikrobit mahdollisesti epätasapainossa ja muutakin voi olla. Tsemppiä parantumiseen ja keinojen löytämiseen joilla voi parantua. Pitää parantaa fyysista niin mentaalinen terveyskin nousee siinä samalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi