Suuri gallup naisille: minkä kokoinen vagina sinulla mielestäsi on?
Mikä on oma käsityksesi vaginasi koosta? Halutessasi saat kertoa myös, mihin käsityksesi perustuu. Vaginan koko määrittyy tässä sen mukaan, miten helposti se pystyy vastaanottamaan erikokoisia asioita.
Kommentit (12)
Mistä kukaan nainen tietää mikä on tavanomaisen kokoinen vagina??? Pitäisi olla joku tuttu mittari mihin verrata, esim grillimakkaran sopivuus ja hk:n sinisen sopivuus.
Grillimakkaran kanssa on sopivan tiukka ja pituus riittää. ( noin 13cm ja ympärysmitta n. 11cm)
Gm kanssa sopivan tiukka mutta saisi olla pidempi.
Hkn. sinisen kanssa sopivan tiukka, mutta liian pitkä ( noin 21cm ja ympärysmitta 13,5cm)
Hkn sinisen kanssa sopivan tiukka ja sopivan pitkä.
Hkn sininen ei hankaa tarpeeksi.
Toki naisilla voi olla gynen arvio emättimen koosta.
Minulla on Tavanomaisen kokoinen vagina = penis ei saa olla liian pieni, jotta se tuntuisi jossain, mutta toisaalta todella iso penis ei sinne mahdu helposti.
Vierailija kirjoitti:
Mistä kukaan nainen tietää mikä on tavanomaisen kokoinen vagina??? Pitäisi olla joku tuttu mittari mihin verrata, esim grillimakkaran sopivuus ja hk:n sinisen sopivuus.
Grillimakkaran kanssa on sopivan tiukka ja pituus riittää. ( noin 13cm ja ympärysmitta n. 11cm)
Gm kanssa sopivan tiukka mutta saisi olla pidempi.
Hkn. sinisen kanssa sopivan tiukka, mutta liian pitkä ( noin 21cm ja ympärysmitta 13,5cm)
Hkn sinisen kanssa sopivan tiukka ja sopivan pitkä.
Hkn sininen ei hankaa tarpeeksi.
Toki naisilla voi olla gynen arvio emättimen koosta.
Vaikeaa kuvitella että normaali gynekologi suostuisi antamaan mitään kokoarviota edes pyydettäessä.
Kaksi sormea sisään, niin ollaan vielä tiukan puolella.
Palstalla on suurimmalla osalla tiukka värkki tai normaalia suurempi penis.
Mitä väliä tuolla on? sehän on joustavaa lihasta. Puristusta löytyy tarvittaessa suuremmastakin toosasta. vähän sama kun tuolla toisessa ketjussa, naiset sanoo kalun koosta eli "miten sitä käytetään).
Hyvä olo on tullut monen kokoisesta ja eri ikäisistä.
Käsittääkseni tavanomaista hieman pienempi. Nuorena seksielämää aloitellessa se oli kyllä aika varmasti paljon tavanomaista pienempi ja silloin kun saattoi olla vaikeampi päästä fiilikseen kipujen pelossa. Olen muutenkin aika paljon tavanomaista pienempi (160/48). Ihan mutu-tuntumalta arvioni. Ihan pokkana kuvittelen, että on ahtaampi emätin kuin useimmilla (90%?) lapsettomillakin vaikka olen synnyttänyt. Varmasti myös tavallista lyhyempi. Myös g-piste tai ainakin se kohta, mistä kiihotun eniten, on aika alhaalla ja stimuloituu parhaiten kun mies ei työnny kokonaan sisään. Pidän myös enemmän vähän pienemmistä peniksistä, esim. kerran koitin olla isomunaisen miehen kanssa ja sattui niin paljon, että oikeasti luulin sen työntäneen munan ja nyrkin sisään.. se meni runkkaamiseksi
Tavanomaista pienempi. Gynellä käydessä joudutaan käyttämään pienintä avaajaa, jota valmistetaan, ja sekin on tuskaa.
Miehen 2 sormea menee sisään, mutta ei kolmatta. Miehen kalu pääsee sisälle jos olen ihan märkä, ei muutoin. Meillä todellakin harrastetaan kunnon esileikit!
Ainahan sitä tiukkaa saa, mutta riittävän väljää ei tahdo olla tarjolla. Vähintään viisi alatiesynnytystä, niin on makeat kyydit. Ja ihan tavanomainen kalu.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä tuolla on? sehän on joustavaa lihasta. Puristusta löytyy tarvittaessa suuremmastakin toosasta. vähän sama kun tuolla toisessa ketjussa, naiset sanoo kalun koosta eli "miten sitä käytetään).
Hyvä olo on tullut monen kokoisesta ja eri ikäisistä.
On sillä väliä. Jokainen sen tietää.
Itse treenasin vähän vahingossa tiukemmaksi kun aloin käymään salilla ja crossfitissä.
Tähänpä ei olekaan ihan helppo vastata. Yhtäältä mieheni sutjakka penis täyttää minut kokonaan ja toisaalta vaginaani mahtuu kiihottuneena myös kokonaan hänen käsi. Näin ollen vaginani on sekä pieni että iso tilanteesta riippuen.