Pystytkö ostamaan kaupasta tavallisen naisten paidan?
Kommentit (18)
En, kaikissa tuntuu olevan niin iso kaula-aukko että tissit vilkkuu kumartuessa vaikkapa kaupassa ostoskärryjä tyhjentäessä.
En. Kaula-aukot ovat niin valtavia, että eteenpäin kumartuessa kaikki näkyy, ja usein paidoista näkyy läpikin.
Ostan epätavallisen, saa helpommalla.
Kyllä pystyn. On pankkikortti, Visa ja muutama satanen lompakossa käteistä.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö aina vouhottaa?
Vierailija kirjoitti:
Osaatko kertoa, mikä sai sinut sanomaan noin?
Vierailija kirjoitti:
En. Kaula-aukot ovat niin valtavia, että eteenpäin kumartuessa kaikki näkyy, ja usein paidoista näkyy läpikin.
Spagettiolkaiminen toppi alle, ei näy.
Millainen on tavallinen paita? Minusta kaupoista löytyy aika iso valikoima erilaisia paitoja, ei ole vaikea ostaa jotain niistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ei ole mitään estettä ostaa vaikka kaksi eri paitaa. Kysymys kuului.."pystytkö ostamaan tavallisen naisten paidan"
Kannattaa köydä muualla kuin jossain varhaisteinien kaupoissa, ja myöntää mikä se oma koko onkaan. Normaaleja paitoja on kaupat täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ei ole mitään estettä ostaa vaikka kaksi eri paitaa. Kysymys kuului.."pystytkö ostamaan tavallisen naisten paidan"
Miksi ajattelet rahaa?
Vierailija kirjoitti:
Koska se on luultavasti huonolaatuinen Kiinassa valmistettu polyesteririepu, niin ei, en pysty.
Mun mielestä polyesteri on joissakin vaatteissa oikein hyvä materiaali. Mulla on Partioaitasta ostettu vaellukseen tarkoitettu mekko, jota käytän hellemekkona. Se on ihan paras, kevyt, vilpoisa, kuivuu nopeasti. Materiaalina ihan 100 % polyesteri. Mutta kiinalaisia halparättejä kyllä myös välttelen.
En pysty koska en tiedä mikä on tavallinen nainen. Edes sukupuolentutkija ei osaa määritellä mikä on nainen niin mikä minä sitten olen sitä määrittelemään?
Isot roikkotissit venyttää normikaula-aukot napaan trikoopaidoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ajattelet rahaa?
Harva kauppa myy velaksi. Mitä muita esteitä ostamisessa on kun raha?
Olen hoikka ja rahaa riittää - pystyn hyvinkin
Koska se on luultavasti huonolaatuinen Kiinassa valmistettu polyesteririepu, niin ei, en pysty.