Miksi henkilöt, joilla ei ole koskaan aikaa tavata etsivät seuraa Tinderistä?
Menin Tinderiin saan matcheja hyvin (olen hyvännäköinen). Olen saanut joidenkin kanssa hyviä keskusteluja ja kun olen ehdottanut toinen reagoi positiivisesti. No itse treffejä ei saada lopulta sovittua, kun toinen alkaa selittämään kiireistään. Jatkavat kuitenkin vielä juttelua, mutta ei sanallakaan ehdota itselleen sopivaa aikaa. Itse poistan sitten lopulta matchin. Miksi hakea seuraa ja chattailla pitkään, jos ei edes yksille treffeille ennätä? Ja jos löytyisi sauma treffeille, niin miten tuollaisen kanssa pystyisi edes seurustelemaan? Nähtäisiin kerran puolessa vuodessa, jos kiireiltä ehtii.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on tuo aika minkä olet yrittänyt saada treffejä sovittua? Siis kuinka pitkään? Ja ovatko samasta kaupungista? Itse saatoin himmailla jostain kauempaa tulevan tapaamista enemmän, vaikka olisikin kiinnostava, koska tuollaisiin liittyy se keskustelu että missä toinen yöpyy. En lähtökohtaisesti halua luokseni tuntemattomia ihmisiä. Sitten sitä vaan yrittää selvittää viestien avulla että onko toinen täysijärkinen vai joku liima josta ei pääsekkään eroon. Ja ei niitä kyllä yleensä sitten uskaltanut tavata ollenkaan.
Joku kuukausi ja 2 kk on maksimi. Asun Helsingissä ja en todellakaan ehdota treffejä miehille, jotka asuvat pääkaupunkiseudun ulkopuolella. -Ap
Jo pelkästään helsinki itsessään on sen luokan metropoli että liikkuminen puolelta toiselle voi viedä tunteja saati jos sulla on koko "pk-seutu" hakualueena. Pitäisi ehkä rajata siihen omaan kaupungin osaan tai muuhun pienempään alueeseen jos haluaa päästä helposti treffeille.
Ei tinder match ole mikään pakko tai pakote mennä treffeille ja tavata usein. Monella ihmisellä nyt on muutakin elämää kuin tinder ja välillä saattaa tulla vaikka mitä yllättävää vastaan. Jotkut etsivät vaan juttuseuraa.
Mielestäni olisi kohtuutonta ja loukkaantua tuollaisesta. Jos etsitään ei asiaa tai erityylistä seuraa, eteenpäin vaan.
Joidenkin kanssa klikkaa enemmän ja juttu jatkuu/tavataan. Joidenkin kanssa kemiaa ei ole ja se jää muutamaan lauseeseen. Ihan normaalia siellä.
Yksi tinder mies raivostui, kun olin töissä enkä ollut vuoron aikana vastannut viestiin. Toinen suuttui, kun en lähtenyt treffeille ystäväni kuolinvuoteelta. Vähän voi miettiä, että asioihin on syynsä ja perusteensa. Mielestäni ventovieraille mielen pahoittaminen on punainen lippu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder käyttäjien joukossa on paljon patologisia narsisteja, jotka eivät tosiasiassa ole siellä hakemassa seuraa, vaan haluavat vain tykkäyksiä, mätsejä ja sitä että vastakkainen sukupuoli lähettää heille viestejä.
Nämä ihmiset eivät siis useinkaan vastaa saamiinsa viesteihin mitään, koska he saivat jo sen dopamiiniannoksensa siinä kohtaa kun saivat tykkäyksen, tai silloin kun taas uusi ihminen lähetti heille avausviestin.
Ei sitä varten tarvitse mikään narsisti olla, että haluaa vastakkaisen sukupuolen kiinnostusta ja juttukumppania, ja sitä kautta pientä piristystä elämään. Mikä pakko olis haluta sen enempää, varsinkaan jos ei ole aikaa oikeasti suhteelle.
Tässä on juuri malliesimerkki näistä narsisti ääliöistä, jotka pilaavat tinderin kaikille muille.
Vierailija kirjoitti:
No sinä et ole riittävän kiinnostava, mutta sinut pidetään vielä koukussa, jos " parrempaa" ei tule vastaan.
Tarkoittaa: aloittaja ei ole riittävän hyvännäköinen.
Vierailija kirjoitti:
Ei tinder match ole mikään pakko tai pakote mennä treffeille ja tavata usein. Monella ihmisellä nyt on muutakin elämää kuin tinder ja välillä saattaa tulla vaikka mitä yllättävää vastaan. Jotkut etsivät vaan juttuseuraa.
Mielestäni olisi kohtuutonta ja loukkaantua tuollaisesta. Jos etsitään ei asiaa tai erityylistä seuraa, eteenpäin vaan.
Joidenkin kanssa klikkaa enemmän ja juttu jatkuu/tavataan. Joidenkin kanssa kemiaa ei ole ja se jää muutamaan lauseeseen. Ihan normaalia siellä.
Yksi tinder mies raivostui, kun olin töissä enkä ollut vuoron aikana vastannut viestiin. Toinen suuttui, kun en lähtenyt treffeille ystäväni kuolinvuoteelta. Vähän voi miettiä, että asioihin on syynsä ja perusteensa. Mielestäni ventovieraille mielen pahoittaminen on punainen lippu.
Mutta mielestäsi ei ole kohtuutonta, että pakoilija antaa ymmärtää, että jutussa voisi olla muutakin kuin kaveruutta, vaikka haluaakin vain viestittelyseuraa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on tuo aika minkä olet yrittänyt saada treffejä sovittua? Siis kuinka pitkään? Ja ovatko samasta kaupungista? Itse saatoin himmailla jostain kauempaa tulevan tapaamista enemmän, vaikka olisikin kiinnostava, koska tuollaisiin liittyy se keskustelu että missä toinen yöpyy. En lähtökohtaisesti halua luokseni tuntemattomia ihmisiä. Sitten sitä vaan yrittää selvittää viestien avulla että onko toinen täysijärkinen vai joku liima josta ei pääsekkään eroon. Ja ei niitä kyllä yleensä sitten uskaltanut tavata ollenkaan.
Joku kuukausi ja 2 kk on maksimi. Asun Helsingissä ja en todellakaan ehdota treffejä miehille, jotka asuvat pääkaupunkiseudun ulkopuolella. -Ap
Jo pelkästään helsinki itsessään on sen luokan metropoli että liikkuminen puolelta toiselle voi viedä tunteja saati jos sulla on koko "pk-seutu" hakualueena. Pitäisi ehkä rajata siihen omaan kaupungin osaan tai muuhun pienempään alueeseen jos haluaa päästä helposti treffeille.
No höpö höpö. Keskikokoinen kaupunki tämä on ja julkisillakin pääsee minne tahansa parissa tunnissa. Omalla autolla vielä nopeammin.
Miksi katselet treffiseuraa kauempaa jos et halua heitä kotiisi?