Ikävä ensirakkautta taas
Kuten aina kun näen hänestä unta. Tulee kova ikävä 30 vuoden taakse. Ihan itketti.
"Ei mikään voi kuolla, ei kukat, ei tuuli,
ei rakkaus kuolla voi..." noin runon sanoin.
Kommentit (7)
Miksi se on jäänyt kesken tuolla tavalla että ikävöit vielä 30 vuoden jälkeen? Etkö koskaan löytänyt parempaa?
Toisaalta jos näet unia, saattaa se viestiä jotain sinusta itsestäsi joka ei liitykään siihen ensirakkauteen niinkään. Eli pitäisi saada selville mitä ne unet oikeasti merkitsevät.
Mua ärsyttää myös kun olen nähnyt nyt unia ex-ihastuksestani useampana yönä peräkkäin. Jättäisi jo rauhaan, eikä tulisi uniini.
Tuo on paljon käytetty kuolinilmoitusten värssy. Pitäisikö itkeä vai saako nauraa?
Hyvin hyvin harvoin ensirakkaudet kantavat ensituskaa ja -pettymystä pidemmälle.
Joo mulla on myös. :(
Lähettelen hänelle viestejä joissa kerron kuinka taas näin hänestä unta.
En koskaan tule päästämään hänestä irti. Ikävä on kova, mutta ehkä jo ensi yönä saamme jälleen olla yhdessä kun uneen vaivun. :(
Nykyinen poikaystävä lohduttaa minua ja ymmärtää tilanteeni. Olen hänen kanssaan kun en osaa elää yksinkään. :( Sitä ennen minulla on ollut tämän kolmenkymmenen vuoden ajan jatkuvasti joku mies. Miehet ovat vaihtuneet tosi tiuhaan, mutta tämä ensirakkauteni on sydämessäni niin kauan kuin elän. :(
Ensirakkaus on tärkeä. Itse en kyllä häntä sen jälkeen ole kaivannut.
Hänellä oma elämänsä, ja saa olla, en häiritse. Mutta on vaan ikävä.