Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä mieltä olet työkaverin kysymisestä treffeille?

Vierailija
12.03.2023 |

esim baariin tai kahville

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos työkaveri pyytäisi treffeille, pitäisin täysin tökerönä. Töissä ollaan töissä. Vaikka saisin helposti sanottua ei, olisi tuollaisen jälkeen epämukavaa tehdä töitä yhdessä, kun tietää että toinen ei osaa käyttäytyä asiallisesti.

Vierailija
22/27 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisissa väleissä olette? Käyttekö yhdessä lounaalle, jutustelette työnteon yhteydessä, on keskinäistä huumoria jne? Jos vastaat kyllä, voit ihan hyvin kysyä häntä mukaan jonnekin myös työajan ulkopuolella.

Ei tuollaiset ihmiset edes tarvitse mitään vauvapalstan neuvoja. Eiköhän kyseessä ole mies, joka ei edes töissä osaa luontevasti jutella kyseisen naisen kanssa, mutta kuvittelee, että kun he istuisivat kahden kesken jossain kahvilassa niin hänestä kuoriutuisi sulava seuramies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä suosittele. Varsinkin naiset levittelee kaikki intiimit asiat tyttöjen kesken ja kohta niistä tietää koko työmaa.

Pientä yleistystä havaittavissa. Mua on pyydetty, enkä ole kertonut kenellekään. Jälkeenpäin vähän harmitti, että seurustelin silloin, ja se suhde osottautui kaikkea muuta kuin onnistuneeksi. Tuossa kysyjässä olis ollut potentiaalia parempaan, mutta hän oli jo löytänyt uuden siinä vaiheessa kun itse olin taas vapaana.

Vierailija
24/27 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisissa väleissä olette? Käyttekö yhdessä lounaalle, jutustelette työnteon yhteydessä, on keskinäistä huumoria jne? Jos vastaat kyllä, voit ihan hyvin kysyä häntä mukaan jonnekin myös työajan ulkopuolella.

Ei tuollaiset ihmiset edes tarvitse mitään vauvapalstan neuvoja. Eiköhän kyseessä ole mies, joka ei edes töissä osaa luontevasti jutella kyseisen naisen kanssa, mutta kuvittelee, että kun he istuisivat kahden kesken jossain kahvilassa niin hänestä kuoriutuisi sulava seuramies.

Töiden ulkopuolella voi olla paljon rennommin.

Vierailija
25/27 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylö

Vierailija
26/27 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä suosittele. Varsinkin naiset levittelee kaikki intiimit asiat tyttöjen kesken ja kohta niistä tietää koko työmaa.

Pientä yleistystä havaittavissa. Mua on pyydetty, enkä ole kertonut kenellekään. Jälkeenpäin vähän harmitti, että seurustelin silloin, ja se suhde osottautui kaikkea muuta kuin onnistuneeksi. Tuossa kysyjässä olis ollut potentiaalia parempaan, mutta hän oli jo löytänyt uuden siinä vaiheessa kun itse olin taas vapaana.

jos molemmilla on juttu luistanut niin miksi ei?

Vierailija
27/27 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksuaalista ahdistelua? Entisaikoina kenties, nykyään ei.

en seksuaalisesti ahdistellut ketään. ap

Mikset?   Joku tykkää siitä.        Ei siis mistään rivosta mutta ehkä ns tuhmasta.