Vyötärönympärys 68cm, mites muilla mammoilla
Vaakaa en käytä koskaan, mutta muutaman kerran vuodessa mittaan vyötärön ja lantion (93cm). Pitänee olla tyytyväinen, kun tälläinen tavallinen sekasyöjä vaan olen. t. N40+
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Vähän yli sata senttiä. Omalla ilmoituksella ilmoittaudun ensi viikolla naiseksi ja aloitan naisen elämän. Tavoitteena saada alle 60 senttiin. Kyllä se biologia seuraa mukana, kun ideologia on timanttinen.
Miten onnistuu?
Reippaasti yli 100. Pitäis tehdä jotain
Ei pienintäkään hajua, en ole koskaan mitannut. Enkä edes omista mittanauhaa. M-kokoiset vaatteet sopivat päälle eikä ylipainoa ole joten aivan sama.
65 vuotta 165 cm, 90 cm, 94 cm ja vyltörö 80 cm. Toivo kapeammasta vyötäröstä on herännyt, löysin kuntosalilta laitteen, jolla pitäisi saada ampiaisvyötärö. Eipä silti on näilläkin mitoilla saanut siellä kuntosalilla ihailevia katseita joskin kysymyksessä on kuntosali ja aamupäivävuorot, jossa käy enimmäkseen uroita, joilla mennyt jo umpeen parasta ennen päiväys.
En ole mamma, mutta vyötärö on 120 cm.
M55. Lantion on paljon kapeampi.
Joo, mulla oli 62, mutta sitten ihastuin työkaveriin. Ei se ihastus johtanut lihomiseen vaan päinvastoin, mutta kun rakastin miestäni, niin luulin tyhmästi, että tämä juttu on nyt puhuttava miehen kanssa läpi, ettei jää kaivertamaan omatuntoa.
Siis se ihastus jäi sekin juttelutasolle ja oli molemmin puolista (no joooo, kyllä me välillä halailtiin ja pussailtiinkin ennen kuin pantiin juttu poikki).
Mä sitten päätin kertoa miehelle ja en suosittele muille, kun loppujen lopuksi kerroin vain siksi, että saisin jutun omaltatunnoltani pois. No sitten meitä oli kaksi eli mieheni ja mä jotka siinä kärsivät luottamuspulasta.
Mies ratkaisi jutun alkamalla kantaa mulle kotiin kaikkia herkkuja kun tunsi mut hyvin että syön mitä eteen pannaan ja mä lihoin ihan muutamassa vuodessa yli 20 kg. Ajattelee kai että kun musta tulee tarpeeksi läski niin miehet eivät ainakaan kiinnostu musta.
Ja juu. En ole mitannut nyt vyötäröä, kun keskityn tähän itsekuriin, etten syö mitä kaikkea eteen kannetaan.
Varmaan aika samoissa mitoissa. Joskus oli 40cm ja raskaana ollessa 100cm luokkaa. Lantio 90-100cm välillä. Vatsan ympärys on vahvuutena eli vaikka painoa, niin ylimääräinen kertyy todennäköisesti muualle. 🙃
73 cm. Yllätyin että niinkin vähän. En tosiaan ole mikään siro kukkanen vaan normaalipainon ylärajoilla. Vartalotyyppi onneksi antaa anteeksi paljon
Ihan sama kui ap:lla! Ikää nyt 59 vuotta ja hyvin taipuu
Aamulla 82cm, illalla 86cm. Lasten jäljiltä jäi erkaumaa, joka tuo 4-5cm ekstraa vyötärölle ja iltaa kohden IBS turvottaa. Ylipainoa ei ole. Pituutta 172cm ja painoa 72-73kg, eli voishan sitä pudottaa useamman kilon, mutta silti normaalipainon puolella kuitenkin.
N33
Enpä ole mitannut, mutta ruumiinrakenteeni on aina ollut sellainen, että vyötärölle ja vatsalle ei kerry mitään. Kaikki kertyy reisiin ja takapuoliin. Sisäelinrasvaa ja sen haittoja miettiessä tämä on toki hyvä juttu, mutta olen aina inhonnut massiivista takapuoltani. Itsekuria ei kuitenkaan löydy riittävästi hoikistumiseen.
Sain mittauksen tulokseksi 59,5 cm. Olin kuvitellut sen olevan 60-62 cm ja ehkä jopa kasvaneen noista lukemista, koska painoa on tullut kilo lisää ja ikäkin lähentelee neljääkymmentä.
Vähän yli sata senttiä. Omalla ilmoituksella ilmoittaudun ensi viikolla naiseksi ja aloitan naisen elämän. Tavoitteena saada alle 60 senttiin. Kyllä se biologia seuraa mukana, kun ideologia on timanttinen.