Värikäs bloggaaja - katsooko joku oikeasti noita videoita?
Ketä kiinnostaa jonkun nobodyn täysin tylsä ja mitäänsanomaton päivä? Eihän toi ihminen tee MITÄÄN!
Joko muuten selvisi se kissan kohtalo?
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
No ilmeisesti itse katsot, kun tiedät jostain kissasta. En seuraa mitään bloggaajaa, minulla on oma elämä.
Viihdemielessä kyllä olen silloin tällöin käynyt katsomassa. Lähinnä mietin sitä että katsooko joku noita tosissaan ja ihan aidosti ajattelee että toi tyyppi on mielenkiintoinen ja vaatepostaukset loistavia 😂
Ap kysyi ja vastasi itse? Hiukka huvittavaa, ettei itse huomaa olevansa kiinnostunut!
En seuraa yhtään bloggaajaa. Sehän on selvä että osa on vähän tylsempiäkin. Ja vielä tylsempää on kysellä niistä täällä. Miksi se sua siis kaivelee?? Mutta nytpä vois vaikka käydäkin kurkkaamassa ehdottomasti blogia!
Jos videot on youtubessa, siellä näkee katselukerrat.
Joskus tulee katsottua taustalla niitä, mutta ovathan ne aika arkisia ja yksinkertaisia puhevideoita.
Ihailen silti Pipsan tyyliä ja positiivista asennetta. Täällä olen huomannut, että jos hänestä sanoo mitään muuta kuin ylistävää, alkaa joku raivokas fani häntä puolustamaan ja haukkuu kaikki kiusaajiksi.
Se on vienyt katseluintoa, kun en itse näe Pipsaa minään ylijumalana vaan bloggaajana, jonka videoiden sisältöä voi arvostella, kunhan ei mene esim ulkonäköasioihin.
Seuraan mielenkiinnolla miten pitkään se pysyy vielä tolpillaan niillä jaloilla. Kipeän näköiset.
No ilmeisesti itse katsot, kun tiedät jostain kissasta. En seuraa mitään bloggaajaa, minulla on oma elämä.