Kiihottuuko muilla miehet naisensa pepun nuolemisesta?
Kiihottaako muilla naisen pepun nuoleminen? Oma mieheni antaumuksella maistelee pitkään pyllyäni
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset kritisoi niin vahvasti muiden seksimieltymyksiä?
On ihan ok tykätä vanillasta mutta myös ihan yhtä ok ja hyväksyttävää tykätä vähän erikoisemmastakin.
Jos mitään laitonta ei tapahdu niin antaa vaan kaikkien kukkien kukkia. Unohdetaan joskus se liika häveliäisyys ja normaalien määrittely. Seksin ei ole tarkoitus aina käydä järkeen vaan se on spontaania ja himokasta toimintaa jossa ei pidä liikaa miettiä ja hävetä
Kyseessä on silkka kateus, monet naiset eivät voi sietää ominaisuuksia, jotka tekevät toisesta naisesta haluttavamman.
Miehet rakastavat tuhmia "hiukan pervoja" naisia. Ja se on sellaista mitä mikään määrä meikkiä ja kauneushoitoja voi korvata.
Ihan yhtä sietämätöntä monista naisista on nuorten hoikkien naisten ihailu.
Kelle ne miehet jotka ei asiasta innostu on kateellisia?
Eikä siinä että kiihottuu siitä että nuolee mua takaa, mutta kiihottuu myös siitä että runkata mun pakaroiden väliin ja nuolla valuvan sperman sieltä.
Ja minä tykkään kun mua naidaan takaa, joten tähän voi hyvin yhdistää myös suuseksin. Ja jos kieli eksyy anukselle, niin antaa palaa vaan. Levitän pakarat mielelläni tälle hoidolle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ihan ok tykätä vanillasta mutta myös ihan yhtä ok ja hyväksyttävää tykätä vähän erikoisemmastakin.
Jos mitään laitonta ei tapahdu niin antaa vaan kaikkien kukkien kukkia. Unohdetaan joskus se liika häveliäisyys ja normaalien määrittely. Seksin ei ole tarkoitus aina käydä järkeen vaan se on spontaania ja himokasta toimintaa jossa ei pidä liikaa miettiä ja hävetä
Kyseessä on silkka kateus, monet naiset eivät voi sietää ominaisuuksia, jotka tekevät toisesta naisesta haluttavamman.
Miehet rakastavat tuhmia "hiukan pervoja" naisia. Ja se on sellaista mitä mikään määrä meikkiä ja kauneushoitoja voi korvata.
Kelle ne miehet jotka ei asiasta innostu on kateellisia?
Niitä miehiä joita ei naisten perse kiinnosta, kutsutaan homoiksi
Vierailija kirjoitti:
Samaa ihmetelly. Se on se "normaalien" rajojen määrittely niin tiukassa että.
On kai näitä kaikenlaisia seksimieltymyksiä ollut jo antiikin ajoilta, mut niistä ei oo ennen leffoja tehty ja tiedottaminen ollut vähän vaisumpaa savumerkeillä ;)
Mut luonnollista kai se aina on ollu, tykkää sit kukakin mistä.
Mut joo, ei vissiin meillä mies kiihotu. Olis se varmaan muuten nuollut.
Ite tykkään kaikista nuolemishommista kyllä puolin ja toisin. Miehellä on se "normaalien" rajojen määrittely vielä ehkä kesken :) Kai.
N47
Unessa hampaat iskin sun peffaan
Sä olit mun nainen, nainen, Marilyn
Kuka alkaa mun prsettä sörkkiä saa nyrkistä! Ei voi vähempää kiinnostaa noi anaalin rassaajat, oksettavia.
Vierailija kirjoitti:
Kuka alkaa mun prsettä sörkkiä saa nyrkistä! Ei voi vähempää kiinnostaa noi anaalin rassaajat, oksettavia.
Aika rohkeaa fistata persettä. Muista laittaa todella paljon liukuvoidetta 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika rohkeaa fistata persettä. Muista laittaa todella paljon liukuvoidetta 🙂
Ehkä pienikätinen nainen?
Kyllä mun mies kiihottuu. Onhan se nyt aika ihanaa
Todellakin kiihottaa. Ei tarvitse edes olla vastapesty vaan vaikka edellisenä päivänä pesty. Kyllä miehen pitää nuolla naisensa puhtaaksi!
Ihan parasta, ja kyllä häntä se kiihottaa. Meillä saattaa mulle miehelle tulla käsky laittaa naama sinne minne kuuluukin, ja silloin olen nöyrää poikaa varmasti. On ihan mahtavaa saada avata peppuposket ja nuolla pyllyä oikein kunnolla, etenkin jos ja kun tyttiksen käsi vielä kurottuu ottamaan päästä kiinni ja oikein painaa kasvot sinne väliin. Sitten yleensä hänen sormensa käyvät vilkkaasti siellä toisella puolella ja hän saa. Ihanan tuhmaa molemmille ja alistavaa miehelle. Kyllä tällaisia naisia on luultavasti paljonkin, kunhan vain estoista pääsee ja uskaltautuu nauttimaan yhdessä.