Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Talossamme kummittelee lapsi

Vierailija
11.03.2023 |

Vanha talo, 30-luvulla rakennettu. Öisin kuuluu silloin tällöin jostain lapsen itkua ja pienten jalkojen askelia.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meedio paikalle? 

Vierailija
2/24 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummituksia ei ole olemassa, kaikki aikuiset tietävät tämän. On olemassa vain tämä sosialidemokraattinen materiaalinen maailma jota johtaa tällä hetkellä Kalevi Sorsan inkarnaatio Sanna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin siihen että mies kuristaa mua, kun heräsin olin yksin kotona. Kummitusko?

Vierailija
4/24 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni on kuullut tuon kummituksen?

Vierailija
5/24 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aww, osaa sitten jo kävellä.

Vierailija
6/24 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kans joskus lapsikummitus. Tuli pyytää leikkimään aamulla kun istuin koneella juoden aamukahvia. Ärähdin, että painuu pois. Lapsi alkoi itkemään ja haihtui pois. Illalla oli mun vaatekaapissa missä ovi auki. Näytti todella pahantahtoiselta ja ilkeältä. Pyysin anteeksi ja sanoin poikaystävälle, että sulkee sen oven koska mua pelottaa. Sen jälkeen ei näkynyt enää. Nyt loppuun sanon, että olin psykoottinen. Mulla on psykoottinen masennus ja tämä lapsi oli oman mieleni tulos.

Vierailija
7/24 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kummittele, vaan sinä kuulet harhoja.

Vierailija
8/24 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raukka on jäänyt jumiin 😪Pikkuinen pitäisi auttaa eteenpäin.

Vierailija
9/24 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama juttu. Jääkaapista katoaa ruokaa yöllä ja pyykkikori täyttyy likaisista vaatteista. Lisäksi tililtäni katoaa suuria summia ja auton tankista bensaa.

Epäilen että siinä lukitussa huoneessa asuu demoni.

Kerran heräsin neljältä aamuyöllä pissahätään ja näin demonin syöksyvän vessasta huoneeseen ja lyövän oven kiinni perässään.

Vierailija
10/24 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä sama juttu. Jääkaapista katoaa ruokaa yöllä ja pyykkikori täyttyy likaisista vaatteista. Lisäksi tililtäni katoaa suuria summia ja auton tankista bensaa.

Epäilen että siinä lukitussa huoneessa asuu demoni.

Kerran heräsin neljältä aamuyöllä pissahätään ja näin demonin syöksyvän vessasta huoneeseen ja lyövän oven kiinni perässään.

Se ei vissiin puhu mitään, murahtelee vaan?

Vierailija
11/24 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin? Oletko selvännäkijä?

Miten sen kanssa pitäisi kommunikoida? Ouija-laudallako?

Vierailija
12/24 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että nykyään whatsapissakin voi kontaktia yrittää.

Pitää vaan kommunikoida lyhyesti, niin että vastaukseksi riittää "emt" "lol" jne.

Vierailija
13/24 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolkko kirjoitti:

Heräsin siihen että mies kuristaa mua, kun heräsin olin yksin kotona. Kummitusko?

Unihalvaus.

Vierailija
14/24 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kummittele, vaan sinä kuulet harhoja.

Harhat ovat yksi mahdollisuus, mutta silkka mielikuvitus tekee usein tepposet.

Unen ja valveen rajatilassa voi myös usein kuulla ja nähdä kaikenlaista.

Luonnossa kuulee joskus pelottavia ääniä, mm. ketun huuto voi kuulostaa lapsen itkulta.

Vierailija
15/24 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää vaan kommunikoida lyhyesti, niin että vastaukseksi riittää "emt" "lol" jne.

Laitoin meidän omalle, joka asuu ullakolla ja elää öisin käyttäen omaa portaikkoa, itse paistettuja pikkuleipiä lautaselle siihen ullakon oven ulkopuolelle ja lasin maitoa. Olivat hävinneet yön aikana, myös astiat.

Vierailija
16/24 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena Lapissa talon ympäri kaahasi joka ilta "joku", jota kukaan ei nähnyt eikä ollut lumessa minkäänlaisia jälkiä.Vanha taistelutanner,. Kaikki talossa asuvat hankkivat pesäpallomailat ja ihmettelin minkä takia. Myöhemmin muutin pikkupuolelle. Sanoin äidille että kuulostaa kuin joku kävelee ulkona.Kissa se on, sanoi äiti.

Aikaisena minulle kerrottiin että talossa todella kummitteli,Yäkerran rapuissa käveli "joku. Pikkupuolen nuoret maalarimiehet olivat kokeneet myös että lukitun oven sisäpuolelle eteiseen oli tullut"joku" .Äänet kuului selvästi lumessa.Eräs yö heräsin kun kello kaksi joku hakkasi puita liiterissä....

Selittämätöntä. 

Vierailija
17/24 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kutsu joku pedofiili kylään vikittelemään sitä lasta.

Ehkä talossa asuu jo sellainen, ja lapsen sielu on siksi rauhaton.

Vierailija
18/24 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiktokiin voi laittaa klipin, jossa pyytää mörköä pesulle ja syömään. Jättää sitten lautasen ja kattilan pöytään. Aamulla ei ole kuin sotkut jäljellä, joten ehkä on rauhoitettu se levoton sielu.

Vierailija
19/24 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripusta poltettua salviaa sen kummituksen kulkureitille ja kun se kulkee tai itkee siellä yöllä , niin tee kovaa ääntä huoneen ulkopuolella tai siellä huoneessa, esim. paukuta kattilan kansia vastakkain ja huuda, mene pois täältä!!

Vierailija
20/24 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus entiteetit voiva matkia lasta, harvoin on oikeita lapsia missään. Mutta jälkienergia toki voi olla tai jos talon historiassa on jokin seikka. Joku pätevä osaisi sanoa mikä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan