Mikä on pisin aika minkä olet ollut syömättä?
4vrk ja en ollut sairaana, ei vaan aina ruoka maita.
Kommentit (27)
125 tuntia. Olisi sitä voinut jatkaakin mutta 5 päivän jälkeen paaston edut alkavat tasaantua.
Vierailija kirjoitti:
Kolme päivää kun maha oli sairaana. kaksi päivää muutoin, kun ruoka oli loppunu. Ei mulla juuri nälkä tunnu, mutta aivot muuttuu tyhmiksi jos ei syö.
Aivot preferoivat ketooneita. Ajattelusi pitäisi kirkastua paaston myötä.
Yritän välillä paastota, mutta vajaa vuorokausi taitaa olla ennätys mihin olen pystynyt.
Vierailija kirjoitti:
Intissä melkein neljä päivää. Ja vielä leirillä tilanne päällä koko ajan. Mutta kestäähän sen. En ymmärrä miten joillain menee pää jumiin jo siitä että jää aamupala syömättä.
Näillä keho osaa käyttää polttoaineena vain glukoosia eikä pääse käsiksi varastorasvaan.
Vierailija kirjoitti:
Yritän välillä paastota, mutta vajaa vuorokausi taitaa olla ennätys mihin olen pystynyt.
Herran jestas. Mulla ei melkein ehdi 24 tunnissa tulla edes nälkä vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herran jestas. Mulla ei melkein ehdi 24 tunnissa tulla edes nälkä vielä.
No taidat kyllä olla poikkeus. Mutta ongelma ei ole niinkään nälkä vaan enemmän päänsärky.
Kaksi viikkoa myös, ja useamman vuorokauden juomatta (pahasti sairas, en pystynyt nielemään lainkaan), sitten sairaalaan pariksi viikoksi letkuihin. Sairaalasta päästyäkin oli parikymmentä kiloa pudonnut lähtöpainosta. Ei ollut lähtö ollut kaukana, jollei olisi viety sairaalaan. Asuin yksin ja kuumetta oli yli 40, olin täysin toimintakyvytön. 21 v mies tuolloin.