Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päivääkään en vaihtaisi pois.

Vierailija
11.03.2023 |

Usein kuulee sanottavan näin kun ihminen kertoo elämästään.
Vaihtaisitko sinä?
Minä voisin ainakin puolet elämäni päivistä vaihtaa ilolla.

Päivääkään en vaihtaisi pois.

Vaihtoehdot

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan oikeasti olisi vaihtamatta, jos siihen saisi mahdollisuuden jollain yliluonnollisella tavalla. Kyllä ihminen tekee roppakaupalla virheitä elämässään.

Vierailija
2/6 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että osa vaihtaisi pahimmat päivät pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/6 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskaltaisi vaihtaa yhtäkään päivää pois. Sillä mitä jos se muuttaisi nykyhetkeä huonompaan suuntaan? Jos vaihtaisin jonkun hirveän päivän pois, sehän saattaisi muuttaa nykytilannetta vaikka siten, etten enää olisi uskovainen. Se ei tietenkään haittaisi sitä muuttunutta minua, ja se juuri olisi ongelma!

Vierailija
4/6 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan oikeasti olisi vaihtamatta, jos siihen saisi mahdollisuuden jollain yliluonnollisella tavalla. Kyllä ihminen tekee roppakaupalla virheitä elämässään.

Mutta jos juttu menisi niin, että tulisi mahdollisuus jollain yliluonnollisella tavalla palata johonkin itse valitsemaansa hetkeen ja saisi tehdä yhden valinnan tai päätöksen eri tavalla kuin ennen mutta sitten olisi pakko unohtaa kaikki mitä on sen jälkeen tapahtunut, myös se, että on itse vaihtanut päiviään pois, ja sitten pitäisi elää elämänsä uudelleen siitä hetkestä eteenpäin, niin tuleeko teille välittömästi mieleen jokin tällainen hetki vai haluaisitteko mieluummin jatkaa elämäänne nykyhetkestä eteenpäin?

(ja oletteko varmoja ettette jo ole saaneet tällaista mahdollisuutta, ettehän te kuitenkaan muistaisi)

Vierailija
5/6 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä päiviä, joista voisin luopua hyvillä mielin. En usko näihin, mikä ei tapa, se vahvistaa -tyyppisiin hokemiin. Jättäisin mieluummin kokematta ne hetket kokonaan. Jokaisen vastoinkäymisen jälkeen ylös nouseminen on ollut edellistä vaikeampaa.

Pääasiassa elämässä on ollut niitä hyviä päiviä, ja onhan se päivä joskus paistanut risukasaankin.

Vierailija
6/6 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaisin viimeiset neljä vuotta oikein mielelläni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän