Yle selvitti: Perussuomalaisissa selvästi eniten rikostuomioita
Yle 10.3.2023:
Eniten rikoksesta tuomittuja eduskuntavaaliehdokkaita on perussuomalaisilla, vähiten kokoomuksella ja RKP:llä.
Kun tuomittujen määrää vertaa puolueen kaikkiin ehdokkaisiin, määrä on korkein perussuomalaisissa, jossa 6,5 prosenttia ehdokkaista on tuomittu jostain rikoksesta.
Kommentit (219)
Ja nyt perussuomalaisten kosto on lähes valmis.
Perussuomalaisten on turha arvostella muita kun oma pesä on täynnä näitä häiriköitä.
Ei kai kenellekään enää ole epäselvää, että persut eivät osaa noudattaa lakia? Rikollisjärjestöksi voisi julistaa.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi etuliite persuille mc vai hc?
Cp
Vierailija kirjoitti:
Olen ilmoittanut ketjun asiattomaksi
Ja viisi tuntia myöhemmin se on edelleen täällä. 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla noi vuodet katoaa noin vaan. Nettivinkkasin muuten viestisi. Väpättääkö alahuulesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vinkkinä palstavassarille että kannattaa tarkastaa se lähetysvuosi myös. Idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitaalle vassarille pari vuotta on vain viisi tuntia. :D
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kenellekään enää ole epäselvää, että persut eivät osaa noudattaa lakia? Rikollisjärjestöksi voisi julistaa.
Nettivinkkasin viestisi. Väpättääkö alahuuli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasitko että viesti johon vastasit on pari vuotta vanha?
Rikollisten ja hylkiöiden puolue. Kun et muille kelpaa niin ps.
Vierailija kirjoitti:
Totuus sattuu. Näinhän se on aina kun on kyse persuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja parin vuoden jälkeenkin vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totuus sattuu. Näinhän se on aina kun on kyse persuista.
Taitaa olla apteekeista aloe verat loppu. Sen verran Peppukipeitä lumihiutale persuja on liikkeellä sumuttamassa keskustelua pois faktoista.
kaavun alla tarjolla ehdotuksista potku seurakunnasta.
Hussein al-Taee, paljastui rasistiksesi ja valehtelijaksi.
IL Sieppaaja-Turuselle 9 vuoden tuomio. Juha Turunen oli syksyn kunnallisvaaleissa sosiaalidemokraattisen puolueen ehdokkaana.
Maria Guzenin-Richardson (Sdp) tuomittiin 2010 törkeästä liikenteen vaarantamisesta. Rangaistus 35 päiväsakkoa.
Helsingin hovioikeus on pitänyt voimassa SDP:n puheenjohtajan Antti Rinteen sakkotuomion vuodelta 2016. Käräjäoikeus tuomitsi Rinteen 20 päiväsakkoon työtaistelun aikaistamisesta metsäteollisuusyhtiöissä vuonna 2011.
Veikkauksen hallitus on päättänyt erottaa toimitusjohtaja Matti Ahteen Sdp seksuaalista ahdistelua koskevien epäilyjen takia.
Länsi-Savo. Kansanedustajaehdokas Jarno Strengell on saanut tuomion pahoinpitelystä, mutta hän on pimittänyt tiedon puolueelta.
Ilta-Lehti. SDP:n ehdokas tuomittu useista lapsiin kohdistuneista pahoinpitelyistä SDP:n ehdokkaana pääkaupunkiseudulla oleva mies tuomittiin vuonna 2015 kolmesta lapseen kohdistuneesta pahoinpitelystä. Mies on tuomittu lapsen pahoinpitelystä myös aikaisemmin.
IL: SDP:n Suna Kymäläiselle jälleen uusi velkomustuomio tuomittiin maksamaanBank Norwegianille 31 000 euroa
Kaleva. Huumejengin päätekijä SDP:n luottamushenkilö Rovaniemellä. Huumeiden välitysringin päätekijä, Ilkka Timonen tuomittiin muun muassa törkeistä huumausainerikoksista, kätkemisrikoksesta ja dopingrikoksesta 6 vuoden ja 8 kuukauden vankilatuomioon.
Tarja Halosen nimittämä kulttuurineuvos ja SDP:ssä vaikuttanut teatterimies Veijo Balzar epäilyt moninaiset seksuaaliset hyväksikäytöt.
Ulf Sundqvist. Törkeä velallisen epärehellisyys.
Erkki Tuomioja. Katsastamattomalla autolla ajaminen.
Timo Harakka. Vahingonteko.
Vakavien rikoksien julkista tukemista:
Sanna Marin Sdp antoi täyden tuen Yhdysvaltojen Black lives matter mielenosoituksille, joka oli täyttä kaaosta, mellakointia, väkivaltaa, kuolemia, liikeyrityksien ryöstöjä, rakennuksien- ja autojen polttamista.
Sanna Marin lähti myös hiljan työsuhteeseen aiemmin Lähi-Idässä perusteetta kansaa murhanneelle Tony Blairille joka kuitannut laittoman sotansa ja aiheuttamansa Lähi-Idan kriisin pelkällä anteeksi pyynnöllä.
Vierailija kirjoitti:
No kai nyt on, kun tässä pellemaailmassa ei saa sanoa mitään tai tulee rikostuomio.
Varo joku kuitenkin kiihottuu.
Vierailija kirjoitti:
Persujen etuliite on wt. Rallienkulla lausuttuna.