Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos sinusta tehtäisiin lehtijuttu, mistä se kertoisi?

Vierailija
11.03.2023 |

Tuli mieleen tuosta miehestä, jolla on joku öky-luottokortti ja siitä, että hänellä se kortti on tehtiin lehtijuttu. Minusta ihmisen pitää olla aika tylsä tyyppi ja elämänsä sisällöllisesti köyhää, jos muuta aihetta lehtijuttuun ei ole kuin pala muovia, jolla saa velaksi materiaa.

Jos sinusta tehtäisiin lehtijuttu, mitä siinä kerrottaisiin?

Kommentit (112)

Vierailija
21/112 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asperger. Siksipä ei tehdä juttua ennen kuin mulla on muutakin syytä olla lehdessä.

Vierailija
22/112 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kuinka tämä palstailu tuo iloa elämään monelle. Olisin yksi haastateltavista ja korostaisin yhteisöllisyyttä, anonyymiyttä, palstalta voi aina kysyä mielipidettä ja saa jopa apua. Kulttuurinen ilmiö jopa. Täällä näkyy ilmiöt ja nykyelämän kirjo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/112 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan lehtijutussa kerrottaisiin urastani, vapaaetoistöistäni, monista harrastuksistani. Positiiviseen sävyyn, koska autan monia ihmisiä, olen monessa mukana ja aktiivinen.

Lehtijutun keskusteluosioissa sitten haukutaan urakalla. Vittumainen pomo, leuhkia, kusipää narsisti, pettäjä, oman edun tavoittelu, jne.

Vierailija
24/112 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on tehty. En viitsi sanoa aihetta sen tarkemmin, mutta sellainen elämänmuutosjuttu. Tällä palstalla haukuttiin heti lyttyyn :D

Sama kokemus, juttu Hesarissa omasta elämänmuutoksestani, ja Vauva-palstalle 12 sivua koko lailla negatiivista kommentointia.

Ah, minua koskevat ketjut eivät onneksi olleet noin pitkiä ja poistuivatkin siinä vaiheessa, kun alettiin pohtia että millä rahalla elän. Yleisin veikkaus oli, että olen yhteiskunnan loinen, vaikka jutussa luki mitä teen työkseni. Sitä keskustelua oli aika huvittavaa seurata. En muuten sen jälkeen ole osallistunut ketään yksittäistä ihmistä, julkkista tai vähemmän julkkista arvostelevaan ketjuun. :D

Vierailija
25/112 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan lehtijutussa kerrottaisiin urastani, vapaaetoistöistäni, monista harrastuksistani. Positiiviseen sävyyn, koska autan monia ihmisiä, olen monessa mukana ja aktiivinen.

Lehtijutun keskusteluosioissa sitten haukutaan urakalla. Vittumainen pomo, leuhkia, kusipää narsisti, pettäjä, oman edun tavoittelu, jne.

Oletko? Pettäjä, leuhkija?

Vierailija
26/112 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivätyöni on maailman tylsintä ja monien mielestä melko halveksittavaakin. Siinä mielessä en ole laisinkaan mielenkiintoinen. Paikallislehdessä olen ollut muutamia kertoja, kun olen vetänyt toimintaa toisen ammattini, eräoppaan roolissa. Siitä on saanut mielenkiintoisempia juttuja. 

Vierailija
27/112 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se olisi mun ammattiin liittyvä juttu.

Vierailija
28/112 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tehtäisiin lehtijuttu sen innoittamana, kuka mieheni on. Jos lehtijutusta tulisi sellainen kuin toivoisin, se kertoisi parisuhteesta joka on täynnä intohimoista rakkautta, luottamusta, toisen kannustamista ja arvostamista ja huomioimista - vaikka elämme käytännössä erossa enemmän kuin kuin yhdessä, ja näin on ollut jo 20+ vuotta. 

Sitten täällä palstalla reposteltaisiin sillä, että miten musta on menty tekemään lehtijuttu kun enhän mä edes ole kukaan enkä mitään, nyt sillä varmaan nousee kusi hattuun. Ja miten helpolla olen saanut mieheni siivellä kaiken materian ja elintason ym. ja että varmasti myös petämme toisiamme minkä ehdimme :D 

Vierailija
29/112 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko? Pettäjä, leuhkija?

En kumpaakaan.

Tulen mainiosti juttuun myös vastakkaisen sukupuolen kanssa, en pyytele olemassaoloani anteeksi. Ihmiset vetävät näistä omat johtopäätöksensä.

Näitä pienehkön kaupungin etuja. Jokaisella on oikeus mielipiteeseensä. Vääriä mielikuvia vastaan on turha taistella, se vaan vahvistaa uskomuksia.

Vierailija
30/112 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua luullaan jatkuvasti ikäistäni nuoremmaksi.

:D

Vierailija
31/112 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun talo on aika uniikki, kerran pyydettykin sisustuslehteen mutta en oikein lämmennyt ajatukselle. Ei siis mikään valkoinen designkoti vaan kodikas 100v. pikkutalo. Niin ehkä juttu käsittelisi taloa ja pihaa.

32/112 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

MS-taudista tai uskovaisuudesta. Tai siitä että elää erakkomaista elämää keskellä isoa kaupunkia.

Vierailija
34/112 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kuinka tämä palstailu tuo iloa elämään monelle. Olisin yksi haastateltavista ja korostaisin yhteisöllisyyttä, anonyymiyttä, palstalta voi aina kysyä mielipidettä ja saa jopa apua. Kulttuurinen ilmiö jopa. Täällä näkyy ilmiöt ja nykyelämän kirjo.

Tämän palstan kyykäärmeet lyttäisi varmaan senkin jutun, 20 sivua negatiivista myrkkyä täynnä :D

Vierailija
35/112 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön maisteri.

Vierailija
36/112 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäntilanteesta - tehty jo 20v sitten.

Työstäni - näitä juttuja on ainakin kolme.

Vierailija
37/112 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kaupasta lonkeron ja join sen.

Vierailija
38/112 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies löytyi muumioituneena kotoaan.

Valitettavaa mutta totta, kukaan ei kaipaa sen vertaa.

Vierailija
39/112 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on tehty. En viitsi sanoa aihetta sen tarkemmin, mutta sellainen elämänmuutosjuttu. Tällä palstalla haukuttiin heti lyttyyn :D

Sama kokemus, juttu Hesarissa omasta elämänmuutoksestani, ja Vauva-palstalle 12 sivua koko lailla negatiivista kommentointia.

Ah, minua koskevat ketjut eivät onneksi olleet noin pitkiä ja poistuivatkin siinä vaiheessa, kun alettiin pohtia että millä rahalla elän. Yleisin veikkaus oli, että olen yhteiskunnan loinen, vaikka jutussa luki mitä teen työkseni. Sitä keskustelua oli aika huvittavaa seurata. En muuten sen jälkeen ole osallistunut ketään yksittäistä ihmistä, julkkista tai vähemmän julkkista arvostelevaan ketjuun. :D

Mulle on täällä palstalla käynyt vähän samalla tavalla. Tein kerran ketjun tänne, jossa pyysin apua parisuhdeongelmaan. Taustatietona kerroin olevani mt-ongelmainen ja myöhemmin työstäni. Tuosta mielenterveysongelmasta joku sitten jossain kohtaa keksi minun makaavan kaikki päivät työttömänä kotona miehen rahoilla ja se juttu eli omaa elämäänsä sivulta toiselle, vaikka yritin korjata väitettä viittaamalla niihin kommentteihin, joissa kerroin työstäni. :D

Vierailija
40/112 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelija pitää neljättä tuntia taukoa esseen kirjoittamisesta, vaikka palautuspäivä on huomenna: "Vauvapalsta vei mennessään"