Mikä ihme saa muuten normaalin hyväkroppaisen naisen käyttämään aina ihan jättimäisen ylisuuria vaatteita? En tajua.
Kyseessä on ihminen, jonka olen tuntenut lapsesta saakka, koska sukurasite. Se on aina ollut samanlainen. Sen kanssa menee ostoksille, joku vaate istuu kuin nakutettu, hänen mielestään se on liian kireä ja ottaa vähintään koon isomman säkin. Nyt vanhemmiten siirtynyt melkein kokonaan miesten osastolle, koska naisten paidat kuulemma kinnaa kainaloista.
Kainoudesta tuskin on kyse, koska menee täysin estottomasti nakuna uimaan vaikka mökillä olisi keitä ja kulkee ilman alusvaatteita, tai ainakin rintaliivejä.
Tiedän että saan haukut päälleni, mutta jotenkin meni kuppi nurin kun se kertoi tyytyväisenä ostaneensa kaksi miesten pellavapaitaa kesäksi, kokoa L, "koska siinä sanottiin että ne oli kutistamattomia niin kutistuvat ja voihan niistä aina kääriä hihat".
Olen yrittänyt sanoa, että näyttäisit tosi hyvältä jos käyttäisit oikean kokoisia vaatteita, mihin vastaus on, että jos tahdon näyttää hyvältä, otan vaatteet pois.
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta itseäni ei haittaisi niin kauan kun vaatteet eivät ole Gudrun Sjödeniltä.
Leikki leikkinä, mutta osalle kyllä sopii ylisuuret vaatteet. Sen takia on olemassa "oversize" -merkinnällä olevia vaatteita. Sellainen ballerinatyyppi näyttää upealta, kun hukkuu vaatteisiinsa.
Joo, on huutava vääryys että tämmöinen tanakampi rouvashenkilö EI näytä hyvältä oversize-vaatteissa. Pidän niitä kyllä silti.
Ja eikös iso osa kasarimuodista perustunut sille, että vaatteet oli liian isoja? Varsinkin alkupuolella? Minun silmääni se miellyttää, tarkoitan siis aikuisten muotia, en neonvärejä tai collegea sullottuna kivipestyihin porkkanafarkkuihin.
Kasarin olkatoppaukset dominoi koko asua.
Muistan, että mulla oli aluspaidassakin olkatoppaukset 80-luvulla. Ehhehehh. Ja salilla käytiin ahkerasti pumppaamassa, että hartiat leviäisi. Popparinuraa yritti Monacon jättiolkainen prinsessa Stephanie, ui ui ui. Eikun se ui ui uikuttaja oli Kata Kärkkäinen, joka hänkin yritti popparin uraa. Noh, samaa kastia olivat. Kauniita ja lahjattomia.
On ensi meidän suvussa ei ole ap:n edustamaa sukurasitetta.
Tollaset sukulaiset ovat aivan mahdottomia kestää.
Vierailija kirjoitti:
Koska hän pitää niistä!!! Hyvin yksinkertaista hän viihtyy ja pitää olostaan niissä vaatteissa. Juurihan itse kirjoitit, että hän sanoo tyköistuvia liian kireiksi.
Mun hyvä kroppainen kaveri esim juhliin laittaa jotain tykömpää päälleen, ehkä vähän rintojakin näkyy. Aivan upea ilmestys.
Hän sanoi, että voisi arjessakin helposti pukeutua vastaavasti, mutta ei halua olla silmätikku. Miehet kuolaa ja naiset sitten mulkoilee. Vierestä seurannut ja se on aivan toinen maailma, kun hän pukeutuu säkimpiin vaatteisiin.
Valitettavasti tämä on niin totta. Jos on omaksi ilokseen laittanut erilaisen, mieluisan asun, jotkut muut naiset ikäänkuin aktivoituu ja tuntee itsensä uhatuksi. Kaveri ei saisi olla kauniimpi kuin itse on.
Jollain kanavalla tulee näitä vanhoja amerikkalaisia rikostapauksia, eräässä tekijät oli kertoneet, että uhriksi valikoitui tyttö jolla oli jonkun joukkueen punainen pelipaita.
Vaate herätti huomion ja oli revittynä ruumiin vieressä. Visuaalisuus on yhteydessä aivotoimintaan.
Esim Novosti uutistenlukijoille on stailattu suuret rillit ja piikkitukka, jotta olisivat rumempia, uskottavia.
Miten tämä asia ap:n vittua kutittelee, kysynpähän vain.
Se ei tahdo näyttää hyvältä vaan haluaa pukeutua mukavasti. Jos tahtoo näyttää hyvältä, ottaa vaatteet pois. Ehkäpä hän on saanut ei-toivottua huomiota joskus ja viihtyy mieluummin huomaamattomana.
Miten joku jaksaa olla kiinnostunut toisten vaatteista, eikö ole muuta elämää. Mimusta on hyvä että nykyään voi pukeutua miten haluaa vapaa-aikana. Itselläni on sekä tyköjä että löysiä vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
3/5. Paljon parempaa ei nykyään täällä näykään.
Maksetaanko sinulle jotain näistä pisteytyksistä?
Ei kai kukaan ilman korvausta jaksa antaa joka ikisestä avauksesta pelkkiä pisteitä.
Pääsitkö hommaan ilmoituksen perusteella, suhteilla vai työkkärin pakottamana?
Tän täytyy olla puhdas provo.
Ei kai kukaan oikeasti ole noin tyhmä että oikeasti "menee ihan kuppi nurin 😱" toisen ihmisen vaatemausta.
Emmmääääkestä.
Mitä helv...iä se sulle kuuluu minkälaisiata vaatteista joku muu tykkää ja jos hän on sitä mieltä ettei pidä kireistä ihon myötäisistä vaatteista niin sehän on hänen asiansa.
Ryntäät sitä vielä tänne haukkumaan. Ihan vat nurin.....
Oletko tyliin 12v.
Minulla on syynä autismi. Toiset pitää paineen tunteesta kehollaan. Minä taas inhoan tunnetta vaatteista. Vaatekaapissa on kaikenlaista koska jokin materiaali joka oli ok hetki sitten voi aiheuttaa inhottavan olon nyt. Mitä vanhemmaksi tulen ja välinpitämättömämmäksi ulkonäköni suhteen sitä mieluummin puen päälleni jonkun teltan.
Hän ei halua olla *tyrkyllä* eikä tunne tarvetta esitellä itseään ja haluaa pukeutua mukavasti ja kuten itse haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Tän täytyy olla puhdas provo.
Ei kai kukaan oikeasti ole noin tyhmä että oikeasti "menee ihan kuppi nurin 😱" toisen ihmisen vaatemausta.
Emmmääääkestä.
Kyllähän näitä on. Tai tiedä ihan, että kuppi menee nurin, mutta ihan duunissa huomauttelevat vaatteista.. Kaverit, siskot ja äiti. "näyttäsit paremmalta tässä..." "etkö säkin voisi välillä ajatella jotain muuta" jne.
Anoppi sentään hyväksyy mut tämmöisenäni. Hän jopa ihastelee mun vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan ilman korvausta jaksa antaa joka ikisestä avauksesta pelkkiä pisteitä.Pääsitkö hommaan ilmoituksen perusteella, suhteilla vai työkkärin pakottamana?
Kyllä maksetaan. Saan satanen per piste.
Minä käytän isoja vaatteita, koska en halua miesten katsovan. Minulla on liian hyvä vartalo myötäileviin vaatteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan ilman korvausta jaksa antaa joka ikisestä avauksesta pelkkiä pisteitä.Pääsitkö hommaan ilmoituksen perusteella, suhteilla vai työkkärin pakottamana?
Kyllä maksetaan. Saan satanen per piste.
Sä oot jo aika kauan tehnyt tätä hommaa. Jäätkö kohta eläkkeelle?
t. Työtön pistepaten hommasta haaveileva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suhteilla. Ps. 2/5
Pidän löysiä vaatteita silloin kun haluan olla rauhassa. Miehet ei kuolaa kun muodot ei ole liian selvästi näkyvissä. Tiukat vaatteet sitten kerää miehiä kuin kärpäspaperi.
Ne ylisuuret vaatteet näyttää hyviltä just hoikkien päällä.
Mikä saa ihmisen luulemaan että niukat tai tyköistuvat vaatteet on se miten kuuluisi pukeutua?
Ap:lle: hanki oma elämä niin ei tarvitse kytätä mitä kukin päällensä laittaa.