Paljonko tällä palstalla on naisia ja paljonko miehiä.
Epäilen, että miehiä on yllättävän paljon. Siksi kysyn. Ja laiton kohdan muu myös, jottei siitä tule vääntöä.
Käytkö vakituisesti?
Kommentit (40)
Pöhköt. Naiset vastaavat, että ovat miehiä ja miehet vastaavat, että ovat naisia.
Vierailija kirjoitti:
Miehiä on paljon, mutta kirjoittavat täällä: "naisena olen sitä mieltä että..."
Tietää aina tuosta että kirjoittaja ei todellakaan ole sitä mitä väittää olevansa. Koskee myös "miehenä olen sitä mieltä että"-tapauksia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi lehmä on vaihtoehtona?
Naisilla on aina enemmän valinnanvaraa.
Naiset ja lehmät voi laskea yhteen. Kissat puuttuu.
Minua on täällä monta kertaa väitetty mieheksi. Joillekin tuntuu olevan vaikeeta ymmärtää että naisillakin on monenlaisia ajatuskuvioita, eikä aina niin lempeitä tai kivojakaan.
Että ap kuuluu varmaan niihin jotka pitää useita baisiakin miehinä, kun on "vääriä mielipiteitä".
Vierailija kirjoitti:
Minua on täällä monta kertaa väitetty mieheksi. Joillekin tuntuu olevan vaikeeta ymmärtää että naisillakin on monenlaisia ajatuskuvioita, eikä aina niin lempeitä tai kivojakaan.
Että ap kuuluu varmaan niihin jotka pitää useita baisiakin miehinä, kun on "vääriä mielipiteitä".
H ö p s i s.
Mua vaan aidosti kiinnostaa, mikä on jakauma. Olen yllättynyt miesten määrästä.
Yllättävän paljon miehiä. Luulin tämän olevan naisten palsta
Minä olisin veikannut jakautumaksi 65n/35m. Eli aika lähellä ollaan. Perinteisesti vauva ollut naisten forumi mutta tätä mainostettu miehille muualla.
Entä kolmansia sukupuolia? Monellako omasta takaa kulli, pillu ja persereikä.
Vierailija kirjoitti:
Minunkin mielestäni miesten osuus tällä palstalla on kasvanut viime vuosina. Mistäköhän johtuu.
Isätkin pääsevät nykyään osallistumaan vauva-arkeen enemmän.
Nykyään täällä saa jopa älyllistä keskustelua aikaan, kun miehet ovat tulleet nostamaan tasoa. Myös ylilautalaiset ovat nostaneet viihtyvyyttä huomattavasti.
Galluppiin itseensä en vastaa koska se vähättelee sukupuoli-identiteettiäni ja ihmisarvoani.
Vierailija kirjoitti:
Miesten määrä on kasvanut tällä palstalla viimeisten 10 vuoden aikana. Samaan tahtiin on laskenut myös keskustelujen taso.
Mittarina lienee se, kuinka paljon saa levittää miesvihaa ilman että siihen saa muuta kuin hyväksyttyä ynähdyksiä rinkirunkkauksen yhteydessä
Sen tiedän, että naisia täällä on lähinnä ne ikänsä olleet äbout 20v -> 40v, elämä ohi, yksinhuoltajuus/miehettömyys/lapsettomuus painaa, siitä sitten ylipainoa, koira tullut elämän keskipisteeksi, suklaa ja suristin.
Sori, oli pakko nyt vain kertoa totuus.
Miksi miehet hakeutuvat tälle palstalle?
Vierailija kirjoitti:
Sen tiedän, että naisia täällä on lähinnä ne ikänsä olleet äbout 20v -> 40v, elämä ohi, yksinhuoltajuus/miehettömyys/lapsettomuus painaa, siitä sitten ylipainoa, koira tullut elämän keskipisteeksi, suklaa ja suristin.
Sori, oli pakko nyt vain kertoa totuus.
Suristimesta yläpeukku.
Tai sitten allekirjoittavat viestinsä. N21-39. Oletan, että eivät myöskään vastaa tähän gallupiin rehellisesti.