Kieltäydyimme menemään anopin synttäreille
Ja anoppi suuttui tästä. Kerroimme kysyttäessä syyksi että paikalle on tulossa myös mieheni siskonpoika.
Kommentit (65)
Hepokattina ei mennyt, entäs Jekkuna...
Miten silppu voit? Ei ole kuulunut sinusta vähään aikaan.
Mun isä ja veli tykkäsivät aina järjestää isoja synttäreitä. Muutama naapuri tuli vasta virallisen ajan jälkeen kun tykkäsivät tulla hiljaisempaan aikaan. Tästä sovittiin jo etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Mun isä ja veli tykkäsivät aina järjestää isoja synttäreitä. Muutama naapuri tuli vasta virallisen ajan jälkeen kun tykkäsivät tulla hiljaisempaan aikaan. Tästä sovittiin jo etukäteen.
Me taas naapureina mentiin aina kuokkimaan kiireisimpään aikaan. Silloin meitä ei huomattu ihan heti ja ehti tankata hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me taas naapureina mentiin aina kuokkimaan kiireisimpään aikaan. Silloin meitä ei huomattu ihan heti ja ehti tankata hyvin.
Sama juttu meilläkin
perhe Lindeman, Akaa
Mikä on perheen välit nyt? Tärkeä tieto!
Täällähän oli/ on se ketju, jossa valittaa kun hänen jollekin sukulaismiehelle oli muka maksettu syntymäpäivät hyväntek.järjestön toimesta...
Muka🙄
Että miksi hänelle ei makseta...
Kyllä silppu ansaitsisi synttärit.
Huvipuistohullu kirjoitti:
En mäkään ole koskaan mennyt anopin synttäreille.
Minäkin suljin miniäni testamentin ulkopuolelle, hyvä niin, poikani erosi ja eksminiä jäi puille paljaille. Onneksi poika teki lapset vasta uuden miniän kanssa eikä sen erehdyksensä kanssa.
Ek ole tainnut vieläkään selvitä tämä asia?
Vierailija kirjoitti:
"Kieltäydyimme menemään". Argh.
Olisivat nyt vaan pelkästään menemättä.
Jää enempi juomista ja syömistä toisille. Teidän päätös,olkaa hyvä vaan! Ei väkisin ketää kylään odoteta.
Ei se ole aina niin helppoa kuin kaikki luulee.
Voi juku