Kieltäydyimme menemään anopin synttäreille
Ja anoppi suuttui tästä. Kerroimme kysyttäessä syyksi että paikalle on tulossa myös mieheni siskonpoika.
Kommentit (65)
Silppu ollut taas aika hiljaa viimeajat.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö tämä on täällä😆
Tämähän on täyttä asiaa kuitenkin.
Oletko ap ajatellut, että olet ollut lapsi itsekin? Kannattaisi korjata se ettet kuollutkaan kivuliaasti lapsena - tänään olisi hyvä päivä korjausliikkeeseen.
Kiinnostaisi kyllä tietää miten tässä lopulta kävi. Kärrättiinkö silppu hoitoon.
Mitä sille kummisedälle mahtaa kuulua?
Siinäkin oli vissiin jotain ongelmaa joskus.
Lilyn blogeissa on muuten yksi, joka jollain tapaa muistuttaa niitä kuvia joita tää on joskus julkaissut...
En tiedä, onko sama mutta jotain yhteneväisyyttä vaikuttaa olevan ( puhuu myös ravihevosesta...).
Onko anoppi hot milf? Minä voisin mennä, M 62
Kieltäydytkö menemästä peruskouluun?
Vierailija wrote:
Ette mene sitten. Vaihtoehtona panna välit kokonaan poikki, anopit menköön huut helkattiin. Rasittavia ovat kun vuosia täyttävät.
Ah, kiitos meidän kaikkien anoppien puolesta, saamme viettää synttärimme ilman typeriä miniöitä ja vävyjä. Ja perintöä on turha odotella, kaikki nautitaan itse. Ps. Hoitakaa ne saatanan penskanne itse.
Vierailija wrote:
Kieltäydytkö menemästä peruskouluun?
Kannustan kokeilemasta
Jo vuosia ole jaksanut jaaritella samasta asiasta, etkä ole päässyt siitä yli. Käytä jatkossa jotain muuta taktiikkaa ja säästä meitä kuulijoita.
Menettekö silppu nyt jouluksi anopin luo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kieltäydyimme menemään". Argh.
Äläpä, aivoja särkee tämä elämämkoululaisten kielioppi.
Kas kun ei "kieltäydyimme mennä."
No mutta, anopin synttärit lähenee taas. Miten tänä vuonna silppu? Menettekö juhlimaan?
Etäisän näkökulma: meistä tuli lasten kanssa paljon läheisemmät, kun alettiin tavata vartavasten silloin kun huvittaa. Nähdään lyhyemmin mutta tiheämmin. Jutellaan paljon enemmän asioista. Ennen ne tuli luokseni ja linnoittautui huoneisiinsa, nyt käydään syömässä, kahviloissa jne. ja kohdataan oikeasti. Äitinsä pisti hanttiin myös ja yritti jopa lastensuojeluilmoitusta tehdä.