Naisten mielipidettä mitä tule mieleen, jos näkee, että miehen kalu on kookas jo löysänä.
Sattuman oikusta jouduin riisumaan itseni alasti naislekurin ja kahden naispuolisen hoitajan edessä. Silloin ei tullut mitään seksuaalista mieleen, mutta jälkikäteen tulin ajatelleeksi, että mitähän naisille tuli mieleen kaluni koosta. Se kun on pienimmälläänkin löysänä n. 14cm pitkä ja 12 cm ympärysmitalla. Oletan ettei kaluni yhtään turvonnut, mutten ole varma, kun en kiinnittännyt jännittäessä huomiota. Jos turposi, niin pari senttiä tullut helposti lisää.
Mitä naisilta tulee mieleen kun näkee miehellä jo löysänä ison kalun. Ei ole tullut vilauteltua, joten ei ole kokemusta.
Kommentit (70)
Iso raskaasti heiluva lupaa paljon ja tekee kutkuttavan tunteen alapäässä.
N45
Näin miehenä totean et suuhun tuollaisen kalun haluaisin ja sen jälkeen peräaukkoon.
Mulla oli nuorempana poikaystävä, jolla oli isompi penis, mutta se oli tosi herkkä nousemaan erektioon ja kiihotti niin hyväillä sitä. Tykkäsin tunnustella häntä myös randomisti housujen päältä ja se sai hänet voihkaisemaan joka kerta. Älyttömän seksikästä. Penis erottui ihanasti hänen hoikassa vartalossaan ja korosti minusta hänen maskuliinisuuttaan. Tykkäsin katsella sitä heilumassa kun hän käveli alasti. Erektiossa se näytti niin hienolta varsinkin kävellessä ja kun hän ohjasi sitä mun sisään.
Toi ei ikinä tule seisomaan kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sen voi päätellä? Ei kaikilla vanhemmilla ole ongelmia seisokin kanssa ja toisilla toimii hyvin sinisen napin kanssa kumminkin.
Koko taasen ei vaikuta seisokkiin.
Minulla naisena on tarve saada itse käsitellen miehen erektio aikaan. Tuntee itsensä halutuksi naiseksi kun kalu kasvaa omien käsien otteessa. Tästä syystä lepotilainen kalu sävähdyttää, kun tulee ajateltua, että kuinka suureksi ja nopeasti tuo kasvaisi minun käsittelyssäni. Kyllä erektiossa olevakin kiihottaa, mutta siinä jää se esityön autuus kokematta. Silloin pitää olla sitten sopivasti aikaa että saa siihen toiseen kertaan ihan itse jäykistää miehen kalun.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka sulle sattuikin naislääkäri ja kaksi naishoitajaa? Ja vielä sellainen vaiva, että piti munat näyttää??
No sehän onkin pelkkä Fantasia...ja kalukin varmaan oikeesti hyvin pieni😂
N47 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka sulle sattuikin naislääkäri ja kaksi naishoitajaa? Ja vielä sellainen vaiva, että piti munat näyttää??
Olen pahoillani, valitettavasti on totta kaikki, myös kaluni koko. Totta taas ei ole sinun nimimerkkisi, koska olet ilmiselvästi mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sen voi päätellä? Ei kaikilla vanhemmilla ole ongelmia seisokin kanssa ja toisilla toimii hyvin sinisen napin kanssa kumminkin.
Tässä kysyttiin naisen mielipidettä ja sait sellaisen. Toisekseen mua ei seksi kiinnosta pillereiden napostelijoiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
N47 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani, valitettavasti on totta kaikki, myös kaluni koko. Totta taas ei ole sinun nimimerkkisi, koska olet ilmiselvästi mies.
Hah...osu ja upposi 😂
Ne joilla iso on niin ei sitä tarvitse höpö höpö palstalla mainostaa.
Itsellä ei töissä ole tilannetta tullut että luomia tutkitaan lääkärin ja kahden hoitajan voimin.
Mutta saahan sitä fantasioita miettiä ja kertoa, vaikka ihan totena 🤭😂
N47 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N47 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah...osu ja upposi 😂
Ne joilla iso on niin ei sitä tarvitse höpö höpö palstalla mainostaa.
Itsellä ei töissä ole tilannetta tullut että luomia tutkitaan lääkärin ja kahden hoitajan voimin.
Mutta saahan sitä fantasioita miettiä ja kertoa, vaikka ihan totena 🤭😂
No niin näytti osuvan, sinuun mieheen meinaan.
Menin sinne poistattamaan luomea, joka vaimosta näytti sellaiselta, mutta käynti muuttuikin luomien tarkastukseksi. Ei ollut minusta kiinni. Mutta edellisenkin kerran kun poistettiin joku vuosi sitten, oli terkkarilla paikalla lekuri ja kaksi hoitajaa. En tiedä mikä on käytäntö. Katotaan mitä se on seuraalla kerralla kun oikeasti poistetaan luomi selästä.
Ketään kiinnosta jonkun randomin äijän peniksen koko.
Mulla oli kans selkä kipee ja menin lääkäriin, lopulta ainakin 23 seksikästä lääkäriä ja hoitsua ihaili mun täydellistä herkku kalua,
Mitä ootte NAISET tästä mieltä?
Enkä mä olekin kiihottava????
Vierailija kirjoitti:
Minusta levossa isompi kulli on ihana. Se heilahtelee kiihottavan näköisesti ja on kutsuvan näköinen. Tärkeintä tietysti Millainen seisokissa, mutta kyllä levossa oleva kulli kiihottaa minua jos on komea eikä sellainen etuviistoon nöpöttävä pallien päällä.
Entisellä miehellä oli ihana noin 15cm kulli levossa ja esim punttisalilla maastavedon yläasennossa se näkyi aina komeana ja tykkäsin katsella salilla ollessa.
Myös suihkusta tullessa se heilui puolelta toiselle seksikkäästi. Vastoin tuossa yhdessä kommentissa esitettyä väittämää myöskin seisoi kivikovana jo pelkästään siitä, että mies näki minut alasti. Harmi, että muuten miehen kanssa ei suhde toiminut. Seksi oli mahtavaa kokonaisuudessaan.
T. Jari 33 v
Ap kyseli naisten mielipiteitä mitä mieltä ovat löysästä kalusta. Täällä palstan miehet purkaa tapansa mukaan tuntojaa, vaikkei heiltä kysytty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä kysyttiin naisen mielipidettä ja sait sellaisen. Toisekseen mua ei seksi kiinnosta pillereiden napostelijoiden kanssa.
Selvennyksenä, että minä en ole ap joten en kysynyt naisen mielipidettä. Olen itsekin nainen.
Itselläni myös fiilis latistuisi jos mies tarvitsisi nappeja. Varmaan vanhempana voi joutua sopeutumaan asiaan, mutta näin alle nelikymppisenä en halua miestä joka ei selviydy ilman.
Kokemuksesta tiedän kuitenkin, että iso koko ei vaikuta siihen seisooko hyvin tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta levossa isompi kulli on ihana. Se heilahtelee kiihottavan näköisesti ja on kutsuvan näköinen. Tärkeintä tietysti Millainen seisokissa, mutta kyllä levossa oleva kulli kiihottaa minua jos on komea eikä sellainen etuviistoon nöpöttävä pallien päällä.
Entisellä miehellä oli ihana noin 15cm kulli levossa ja esim punttisalilla maastavedon yläasennossa se näkyi aina komeana ja tykkäsin katsella salilla ollessa.
Myös suihkusta tullessa se heilui puolelta toiselle seksikkäästi. Vastoin tuossa yhdessä kommentissa esitettyä väittämää myöskin seisoi kivikovana jo pelkästään siitä, että mies näki minut alasti. Harmi, että muuten miehen kanssa ei suhde toiminut. Seksi oli mahtavaa kokonaisuudessaan.T. Jari 33 v
Ikä osui aika lähelle, mutta nimi ei ole Jari ja olen nainen. Kuvitteletko, että ei ole naisia jotka nauttii myös visuaalisesti ja kiihottuu hyvästä miesvartalosta. Hyvän kullin lisäksi minua kiihottaa treenattu vartalo. Pallomaha on iso turn off.
Mistähän johtuu, että Ap:n mielestä kaikki kritiikkiä esittävät ovat miehiä ja kaikki kehuvat puolestaan naisia?
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli kans selkä kipee ja menin lääkäriin, lopulta ainakin 23 seksikästä lääkäriä ja hoitsua ihaili mun täydellistä herkku kalua,
Mitä ootte NAISET tästä mieltä?
Enkä mä olekin kiihottava????
Selvästi.
Kerran kun menin laitattamaan kierukkaa niin huoneessa oli ainakin sata isomunaista miestä kalu kovana. Kierukka laitetaan ohuella putkella mutta kun minä olen niin kiihottava!
Menin tarkistuttamaan pitäiskö selästä poistaa luomia ja kun sieltä sellainen löyty halusi lekuri tarkistaa jalatkin. Oli pitkät kalsarit jalassa, joten vaihtoehdoksi jäi ottaa pois tai jättää tarkistamatta. Halusin, että tarkistaa koko kropan samalla, eikä itselle alastomuus ole mikään juttu varsinkaan lekurissa. . Ei tullut etukäteen mieleen ja varsinkin kun ulkona oli pakkasta.