Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ottaa jatkuvasti vauvan teon puheeksi

Vierailija
10.03.2023 |

mutta ei näytä ymmärtävän että pikkuinen tarvitsee kasvattajan ja kotikin tulisi hoitaa siinä samalla. Mies hoitaa kotia mutta ei se lapsi yksin pärjää.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

95%ssa tapauksista mies jättää lapsen äidin vastuulle pienenä... se vain on raakaa tosielämää turha sitä on kiistää... eli kannattaa todella äitinä miettiä milloin oikeasti haluaa lapsen ja kenen kanssa... miehistä ei ole apua...

Tuo on kyllä ihan huuhaata.

Mies hoitaa meillä sinakin lapsia ja kotia ja minua.

Meillä on perhe. Me ollaan yksikkö.

Miehelle on alusta asti olut minun hyvinvointini tosi tärkeää, koska on nähnyt herkkyyteni ja vahvuuteni.

Meidän lapsilla on kaksi välittävää vanhempaa ja siitä olen tosi onnellinen.

Minua enempi pelotti vanhemmuus. Olen alkoholistiperheessä kasvanut ja paljon pelännyt.

Vierailija
22/26 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mies. Kerrankin noin päin.

En vaan ymmärrä onko koko ketju vitsi? Ei sillä ole väliä onko aloitus provo vai ei, mutta vastaukset ovat outoja. Miehessä ei ole mitään vikaa. Ongelma on aloittajalla, jonka pitäisi saada oma mielensä vakuutettua olemaan valmis lapsen hankintaan. Siinä auttaa keskustelu puolison kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vaan ymmärrä onko koko ketju vitsi? Ei sillä ole väliä onko aloitus provo vai ei, mutta vastaukset ovat outoja. Miehessä ei ole mitään vikaa. Ongelma on aloittajalla, jonka pitäisi saada oma mielensä vakuutettua olemaan valmis lapsen hankintaan. Siinä auttaa keskustelu puolison kanssa.

Eihän sitä vielä tiedetä, onko miehessä jotain vikaa. Valitettavasti kun on olemassa miehiä, jotka haluavat lapsia, mutta eivät ole valmiita kantamaan vastuutaan sitten kun lapsi on maailmassa. Itse ymmärsin, että se oli aloittajan pelko.

Vierailija
24/26 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan suostu, jos et itse halua lasta 100%! Kun miehelle iskee tajuntaan mitä se arki oikeasti on, niin sukupuolelleen tyypillisesti irtisanoutuu vastuusta. Ja sitten sulle jää kaikki vastuu arjesta ja metatyöstä.

Tutulle kävi niin, että ukkonsa kinusi lasta, mutta tuttu ei itse ollut ihan varma ideasta. No suostui kuitenkin, koska rakasti miestään ja suhteessa oltiin sillä mentaliteetilla, että loppuelämä yhdessä. Kävikin sitten niin, että miestä alkoi ahdistaa jo odotusaikana koko homma. Petti ja lähti uuden naisen matkaan. Ero tuli ennenkuin lapsi ehti syntyä.

Eli pelkästään miehen mielihalun takia ei koskaan kannata suostua tehdä lasta! Miehet ymmärtää naisia huonommin mitä se lapsiarki on.

Vierailija
25/26 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, minkälainen työ miehellä on? Onko vaara, että jää vauvan tullessa ylitöihin pakoilemaan vastuuta? Kumpi teistä tienaa enemmän?

Mies on nyt työmatkalla ulkomailla ja työmatkoja on nyt ollut suht usein. Ei pakoile ylitöillä vastuuta vauvasta ja mies tienaa huomattavan määrän enemmän kuin minä.

Vierailija
26/26 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän sitä vielä tiedetä, onko miehessä jotain vikaa. Valitettavasti kun on olemassa miehiä, jotka haluavat lapsia, mutta eivät ole valmiita kantamaan vastuutaan sitten kun lapsi on maailmassa. Itse ymmärsin, että se oli aloittajan pelko.

Luottamus pelaa ja keskinäinen kommunikointi arkineen sujuu hyvin, mutta ongelma on siinä etten tiedä laisinkaan haluanko lasta. Mies haluaa ja on asiasta 100% varma kun minulla tulee kausia milloin vauva tuntuu ajatuksena kauniilta mutta sitten taas oma aika ja vapaus voittaa. Jos saisimme lapsen niin yhdessä se hoidettaisiin ja vastuu jaettaisiin näin on keskusteltu aiheesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän