Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ottaa jatkuvasti vauvan teon puheeksi

Vierailija
10.03.2023 |

mutta ei näytä ymmärtävän että pikkuinen tarvitsee kasvattajan ja kotikin tulisi hoitaa siinä samalla. Mies hoitaa kotia mutta ei se lapsi yksin pärjää.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö sen ensin nukkea hoitamalla osoittaa kykynsä? Sanoit että hoitaa kotiakin, niin mikä on pointtisi?

Vierailija
2/26 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö sen ensin nukkea hoitamalla osoittaa kykynsä? Sanoit että hoitaa kotiakin, niin mikä on pointtisi?

Mies haluaa lapsen mutta minä en tiedä haluanko ja pelkään lapsen jäävän lopulta täysin minun vastuulleni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, mitä tarkoitat. Jos mies haluaa lapsen, mutta sinä et, silloin on parempi erota. Ei noin perustavaa laatua olevassa aiheessa voi tehdä kompromisseja.

Vierailija
4/26 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, mitä tarkoitat. Jos mies haluaa lapsen, mutta sinä et, silloin on parempi erota. Ei noin perustavaa laatua olevassa aiheessa voi tehdä kompromisseja.

En tiedä haluanko ja mies on aivan varma lapsesta.

Vierailija
5/26 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies haluaa lapsen mutta minä en tiedä haluanko ja pelkään lapsen jäävän lopulta täysin minun vastuulleni.

Tuo riski on valitettavasti aina olemassa.

Vierailija
6/26 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minkälainen työ miehellä on? Onko vaara, että jää vauvan tullessa ylitöihin pakoilemaan vastuuta? Kumpi teistä tienaa enemmän?

Vierailija
7/26 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sittempä sinun täytyy sanoa hänelle mitä mieltä sinä olet lapsen saamisesta.

Vierailija
8/26 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistuuko mies kotitöihin itsenäisesti? Sietääkö miehesi myös epämukavia asioita noin yleisesti? Onko hän valmis tinkimään harrastuksistaan, kun vauva tulee?

Vierailija
9/26 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette ?

Vierailija
10/26 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sit vaan hommiin. Se on kivaa!

Vierailija
11/26 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni lasta-ei-niin kaipaava nainen saa vapaasti tehdä mitä huvittaa lapsen synnyttyä, jos tekee lapsen miehelle, joka sitä niin haluaa?  Kukaan? Haloooooo? HUhuu?

"Naisilla on rinnat ja luontainen hoivavietti....." Sulla rinnat? Check. Hoivavietti? Ei niin väliä, koska olet nainen-> koska olet nainen..nainen nainen...SLÄM! Ovi kiinni, ukko ulkona, sinä kersa sylissä kotona päivät pitkät. Ukko ehkä joskus leikkii pennun kanssa, jotta säästyy nalkutukseltasi.

Ei mulla muuta. Olkoon onni kanssassi.

Vierailija
12/26 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei vauvasta saa puhua. Kyllä mäkin puhun vauvan teosta, vaikka mulla ei oo ees naista. Mulla oli pinnasänkykin valmiina, mutta nyt se on serkulla lainassa.

Vierailija
13/26 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei vauvasta saa puhua. Kyllä mäkin puhun vauvan teosta, vaikka mulla ei oo ees naista. Mulla oli pinnasänkykin valmiina, mutta nyt se on serkulla lainassa.

Vauvojen teko ei ole tätä päivää.

Vierailija
14/26 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävä mies.

Vierailija
15/26 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, että ap katosi, eikä vastaa esitettyihin kysymyksiin.

Vierailija
16/26 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa perustaa perheen on normaalia, sinun pitää keskustella miehesiromissi kanssa mitä sinä haluat ja mitä hän, jostain sieltä löytyy kompromissi.

Vierailija
17/26 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies haluaa perustaa perheen on normaalia, sinun pitää keskustella miehesiromissi kanssa mitä sinä haluat ja mitä hän, jostain sieltä löytyy kompromissi.

Lässyn. On myös normaalia olla haluamatta lapsia. Ei kompromisseja, lapsi ansaitsee vanhemmat, jotka molemmat haluavat perhettä. Suksi kompromissiesi kanssa Kuuhun.

Vierailija
18/26 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät sitten jatkossakaan jääkö lapsi vastuullesi vai mies hoitaa myös? Onko mies se oikea? Onko mies hoputtanut liikaa ja vain hänen toive? Haluatko lapsen tai lapsia juuri hänen kanssa. Onko miehellä tarve tehdä pian lapsia ja sinulla ei. On epävarmuustekijöitä siis. Eri teille? Vai voiko mies siirtää asiaa, keskustella. 

Vierailija
19/26 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
20/26 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

95%ssa tapauksista mies jättää lapsen äidin vastuulle pienenä... se vain on raakaa tosielämää turha sitä on kiistää... eli kannattaa todella äitinä miettiä milloin oikeasti haluaa lapsen ja kenen kanssa... miehistä ei ole apua...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi