Miesystävä, jonka läsnäolo aina heikensi omaa elämänlaatua. En halua olla yhteydessä enää mutta olen surullinen.
En enää koskaan halua itseäni alistettavan niin. En halua enää niitä kommentteja siitä mitä kaikkea epätäydellistä minussa on. Enkä myöskään olla se, joka aina tsemppaa ja jää itse vaille tukea.
En kestä sitä nöyryyttämistä ja häpeän tunnetta.
Aina kun menin takaisin, niin elåmänlaatuni järkkyi.
Minä ihmisenäkin muutuin tai jouduin sulkemaan itsestäni jonkun osan.
Miksi kuitenkin suren kun hän laittaa viestiä? Tuntuu pahalta jättää vastaamatta mutta en voi muutakaan.
Yksikin yhteydenotto voi olla taas keino manipulaatioon, jonka tekee todella oudosti.
Silti tuli melkein itku viesteistä (joita en huomioi) vaikka muuten olen voinut todella hyvin kun en ole häntä nähnyt.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Läpikäyn itse samaa, tsemppiä ap.
Se täytyy realistisesti tajuta, että mikäli jatkat tuollaisessa suhteessa niin itsetuntosi tulee romahtamaan lopulta kokonaan. Puolisolta on narsistista kommentoida ja alistaa naista.
Kiitos. Sinulle tsemppiä myös.
Eihän tässä mitään sinällään, tiedän voivani paljon paremmin ilman suhdetta. En siis kaipaa oikeastaan häntä paitsi meidän huoletonta huumoria, yhteisiä hetkiä ja kokkailuja. Silti se suhde repi pahasti.
Pieniä ja lyhyitä oli ne hyvät hetket. Suurimmaksi osaksi tunsin itseni huonoksi ja epämääräinen ahdistunut olo.
Sitten tuli kaikenlaista ikävää kommenttia ja nöyryyttämistä. Masennuin.
Nyt olen toipumaan päin mutta suru nostaa välillä päätään, en kuitenkaan halua häneltä mitään. -ap
EDELLEEN miksi et estä sitä vaan haluat lukea niitä sen viestejä? Joku raja uhriutumisellakin oikeesti.
Ihmettelen minäkin miksi ap ei vain estä exäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Se täytyy realistisesti tajuta, että mikäli jatkat tuollaisessa suhteessa niin itsetuntosi tulee romahtamaan lopulta kokonaan. Puolisolta on narsistista kommentoida ja alistaa naista.
Jätä se sika.. Helpottaa kumpaakin.