Kokemuksia Fitfarmin VHH-ruokavaliosta?
Ikuinen jojolaihduttaja haluaisi vihdoin pudottaa painoa pysyvästi. Fitfarmin sivuilla tuon ruokavalion mainostetaan sopivan juuri sellaisille, jotka ovat monesti ennenkin yrittäneet laihduttaa. Onko kukaan ollut tuolla dieetillä? Tippuiko paino?
Kommentit (10)
Minulla on hyvä kokemus. Sain painoa pois muutaman kilon ja järkeistettyä syömisiä. Kyllä minä voin tätä suositella ja tämä valmennus sopi minulle. Ei siinä rahat hukkaan mene. Ja aika useinhan nämä ovat tarjouksessakin. Omaa motivaatiota täytyy toki olla, valmennuksesta saa hyvät ja selkeät vinkit. Videot ja foorumi ovat hyödylliset.
Saat hyvän ohjeen ilmaiseksi. Syö åaljon kasviksia, vähän hedelmiä, hyviä öljyjä, lihaa kerran viikossa, juustoa kerran kuukaudessa, kalaa silloin tällöin, juhannuksena ja jouluna herkkuja.
Siinä. Eikä maksa mitään!
Karkit ja muut, pizzat hampurilaiset noin kerran vuodessa, herkkupäiville huuhaa!
Kukkarosi vaan laihtuu moisilla farmeilla. Oletkpo katsonut laihdutusjuttuja telkkarista, nehän on jo lihoneet takaisin-
Vierailija kirjoitti:
Saat hyvän ohjeen ilmaiseksi. Syö åaljon kasviksia, vähän hedelmiä, hyviä öljyjä, lihaa kerran viikossa, juustoa kerran kuukaudessa, kalaa silloin tällöin, juhannuksena ja jouluna herkkuja.
Karkit ja muut, pizzat hampurilaiset noin kerran vuodessa, herkkupäiville huuhaa!
Kukkarosi vaan laihtuu moisilla farmeilla. Oletkpo katsonut laihdutusjuttuja telkkarista, nehän on jo lihoneet takaisin-
Todella ankea elämä sulla jos saat herkkuja kerran vuodessa. Kyllä kannatti syntyä tanhupalloksi😆
Siis miks näin paljon alapeukkuja?!
Oon yrittänyt kyllä itse monta kertaa. Näiden kertojen lisäksi olen koittanut ketoa, kaalikeittodieettiä, nutrilettia, sairaaladieettiä ym.. kaikki on kokeiltu.
Tarviin jonkun, joka kertoo mulle että syö tätä ja tätä tähän kellonaikaan. Mutta ilmeisesti fitfarm ja Jutta on täällä monelle niinku kirosana. =D
-ap
Vierailija kirjoitti:
Siis miks näin paljon alapeukkuja?!
Oon yrittänyt kyllä itse monta kertaa. Näiden kertojen lisäksi olen koittanut ketoa, kaalikeittodieettiä, nutrilettia, sairaaladieettiä ym.. kaikki on kokeiltu.
Tarviin jonkun, joka kertoo mulle että syö tätä ja tätä tähän kellonaikaan. Mutta ilmeisesti fitfarm ja Jutta on täällä monelle niinku kirosana. =D
-ap
Varmaan siksi, että tuon kaiken saa tietoonsa myös itse kirjoja lukemalla, kirjastosta lainaamalla ilmaiseksi. Ja yleensä valmiiksi suunnitellut ruokavaliot ei ota huomioon yksilöllistä elämäntilannetta, omia mieltymyksiä ja perheen rutiineja. En ole kyseiseen ohjelmaan tutustunut, mutta olen ollut vhh:lla 20 vuotta ja ruokavalio ja ateriajärjestys on lähtenyt omista tarpeista, itse soveltaen. Lähteinä on olleet lääkäreiden kirjoittamat kirjat, kuten Atkins, Andreas Eenfeldt, Sofie Hexeberg, jne.
Kun perusteet omaksuu hyvin, ruokavalion voi muodostaa kestävämmälle perustalle, kun tieto tulee selkärangasta, eikä päälleliimattuna knoppitietona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella ankea elämä sulla jos saat herkkuja kerran vuodessa. Kyllä kannatti syntyä tanhupalloksi😆
Vhh:lla aterian voi tehdä juuri niin herkulliseksi kuin osaa. Tarvetta roskaruualle ei sen jälkeen ole. Kun herkuttelee joka aterialla, ei hiilarimätölle ole tarvetta. Saan siis herkkuja ihan joka aterialla!
Vanha ketju, mutta kaivoin esiin. Ostin tämän valmennuksen black friday -tarjouksena e-passin jämillä ja toiveena olis saada esidiabeetikolle sopivia vhh-reseptejä ja kenties vähän jotain treeniohjelmaakin. Laihtumiselle ei ole tarvetta. Onkohan siihen tarkoitukseen ok, vai menikö (työnantajan tarjoamat) rahat hukkaan? Aiempaa kokemusta Fitfarmin valmennuksista mulla ei ole, siksi muiden kokemuksia kyselen.
Eikö kellään? :(