Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko saatte sullottua K-kauppojen irtokarkkipurkkeihin?

Vierailija
10.03.2023 |

Väittävät, että 800 g siihen menisi. Ja pah! Sullon aina 50 % enemmän: 1,2 kg mahtuu helposti, kun hieman sulloo ja koko kehonpainolla puristaa! Höhöhö! Saan mehevällä alella premium-irttarit!

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska tää purkkijutska tuli keskolle? Kävin kolmisen viikkoa siten Cittarissa, eikä siellä tuollaista systeemiä ollut.

Paremmin varustelluissa kaupoissa ollut jo vuoden verran ainakin. Riippuu toki kauppiaan tahtotilasta, haluaako ne tuoda omaan myymäläänsä.

Vierailija
22/47 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ottaa leka mukaan, jolla saa kunnolla liiskattua karkit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on pakko kokeilla ostaa huomenna tuo karkkipurkki ja testata naperotaktiikkaa. Olen niin amatööri, että olisin varmaan vain kauhonut karkkeja ilman minkäänlaista suunnitelmaa ja taktiikkaa.

Vierailija
25/47 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun on pakko kokeilla ostaa huomenna tuo karkkipurkki ja testata naperotaktiikkaa. Olen niin amatööri, että olisin varmaan vain kauhonut karkkeja ilman minkäänlaista suunnitelmaa ja taktiikkaa.

Naperotaktiikka on hyvä ja muista myös venyttää kantta ennen sen asettamista paikoilleen. Eihän sen tarvitse kunnolla kiinnikään mennä, itsepalvelukassan kautta vain ulos. Muista välttää pyöreitä karkkeja - ne ovat petollisia!

Vierailija
26/47 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo purkithan on melkoista huijausta, kun moni laittaa niihin kevyitä vaahtokarkkeja yms. ja maksaa ylihintaa kuvitellen tehneensä hyvät kaupat.

Vierailija
27/47 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaakaa nyt samantien muutama pieni vakuumipussi ja imuri kauppaan mukaan. Yksi pussi aina sinne purkin sisälle ja täytätte ja sitten imurilla imaisette kunnolla kaikki ilmat. Sitten uusi pussi ja sama homma. Mahtuu varmaan purkkiin monta vakuumispussillista.

Ei muuten kauaa ole varmaan tuo irtokarkkipurkki ilman punnitusta käytössä. 

Vierailija
28/47 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo purkithan on melkoista huijausta, kun moni laittaa niihin kevyitä vaahtokarkkeja yms. ja maksaa ylihintaa kuvitellen tehneensä hyvät kaupat.

Näinpä. Purkin täyttö on suunnitelmallista, eikä se seuraa täysin täyttäjän mielihalua. Karkit valitaan sen mukaan, millä peittoaa kilohinnan parhaiten.

Vierailija
29/47 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina teippiä mukana joilla teippaan kannen kiinni

Vierailija
30/47 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska tää purkkijutska tuli keskolle? Kävin kolmisen viikkoa siten Cittarissa, eikä siellä tuollaista systeemiä ollut.

Paremmin varustelluissa kaupoissa ollut jo vuoden verran ainakin. Riippuu toki kauppiaan tahtotilasta, haluaako ne tuoda omaan myymäläänsä.

Kauppiaan tahtotila :D :65

Vierailija
31/47 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei se mitään huijausta ole. Kupin saa täyttää millä karkeilla haluaa.

Vierailija
32/47 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta vaahtokarkkeja saa aikapaljon survottua sinne kippoon.

Vierailija
33/47 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinpä. Purkin täyttö on suunnitelmallista, eikä se seuraa täysin täyttäjän mielihalua. Karkit valitaan sen mukaan, millä peittoaa kilohinnan parhaiten.

Silloin kannattaa kävellä suoraan sinne sokerihyllylle ja ottaa kilon paketti sokeria.

Karkkeja tietenkin otetaan niiden mielihalujen (makujen ja rakenteiden) pohjalta.

Vierailija
34/47 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän on kyllä vuoden paras. Nauran vedet silmissä näille irttaritekniikoille.

Vierailija
35/47 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heiluttelun jälkeen kannattaa vähän koputellakin, että tiivistyvät kunnolla. Lopussa kannattaa paukuttaa pohjaa jotain tasaista tasoa vasten, niin sekin tiivistää ja saa mahtumaan lisää tavaraa. Karkkeja en ole koskaan kyllä runnonut. Se on vähän kuin Tetriksen pelaamista, täytä kaikki aukkokohdat.

Vierailija
36/47 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kai niitten kilohinta oikeasti ole paljonkaan. Isoja säkkejä saa neljällä eurolla.

Vierailija
37/47 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aina teippiä mukana joilla teippaan kannen kiinni

Nerokasta! En olekaan itse tuota tajunnut

Vierailija
38/47 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kai niitten kilohinta oikeasti ole paljonkaan. Isoja säkkejä saa neljällä eurolla.

Ei ne ole niitä perinteisiä pussissa myytäviä vaahtokarkkeja vaan sieniä, nalleja jne, osa on suklaakuorrutuksella.

Vierailija
39/47 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne ole niitä perinteisiä pussissa myytäviä vaahtokarkkeja vaan sieniä, nalleja jne, osa on suklaakuorrutuksella.

Näin juuri. Kyllä irttareista saa halvimman kilohinnan lähes varmasti aina.

Vierailija
40/47 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään uusia vinkkejä? Olen huomenna lähdössä hakemaan pääsiäispurkkia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi