Pitääkö puolison olla kiinnostunut työstäsi koko ajan?
Mies puhuu töistään 24/7 ja pitäisi olla kannustamassa heti aamusta ennen kuin saan silmät auki. On käynyt tänään monta kertaa kertomassa jotain työasiaa kun yritän keskittyä omiini. Olen eri alalla eikä minulla ole mitään asiantuntemusta hänen alastaan. En kestä enää näitä etätöitä.
Kommentit (26)
Soittakoon äidilleen tai isälleen, veljelle. Et voi toimia äitinä työaikanasi tai ehkä muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Soittakoon äidilleen tai isälleen, veljelle. Et voi toimia äitinä työaikanasi tai ehkä muutenkaan.
Jos ei ole ketään muita, joiden kanssa läheinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole ketään muita, joiden kanssa läheinen?
Sitten on parempi sopia ajat jolloin saa kysyä. Ei koko ajan. Tai joku toimintaohje paperille. Se miten mies osaa ratkaista ongelmat itse.
Ja siis työpaikalla pitää olla joku henkilö, joka osaa myös neuvoa. Joku pikaviestin, sähköposti, viesti tai muu päivystys.
Joo mun mies myös, yrittäjä ja tekee tai miettii töitä 18 h vuorokaudessa... jos ei niin sitten puhuu vain "sitku sitten joskus...". Myös sensuroi puheenaiheita rankasti eli muu kuin hänen työnsä ja "sitku sitten joskus" ei kelpaa. Ei ole myöskään seksiä tai ehjä kerran viikossa voi olla, mutta yhtä hyvin miehelle sopii, ettei ole. Ai vitsi mun elämä on hirveetä... ja niin, perusti yrityksensä viimeisen lapsen raskausaikana 😂 fml...