Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö puolison olla kiinnostunut työstäsi koko ajan?

Vierailija
10.03.2023 |

Mies puhuu töistään 24/7 ja pitäisi olla kannustamassa heti aamusta ennen kuin saan silmät auki. On käynyt tänään monta kertaa kertomassa jotain työasiaa kun yritän keskittyä omiini. Olen eri alalla eikä minulla ole mitään asiantuntemusta hänen alastaan. En kestä enää näitä etätöitä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mun mies myös, yrittäjä ja tekee tai miettii töitä 18 h vuorokaudessa... jos ei niin sitten puhuu vain "sitku sitten joskus...". Myös sensuroi puheenaiheita rankasti eli muu kuin hänen työnsä ja "sitku sitten joskus" ei kelpaa. Ei ole myöskään seksiä tai ehjä kerran viikossa voi olla, mutta yhtä hyvin miehelle sopii, ettei ole. Ai vitsi mun elämä on hirveetä... ja niin, perusti yrityksensä viimeisen lapsen raskausaikana 😂 fml...

Vierailija
22/26 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittakoon äidilleen tai isälleen, veljelle. Et voi toimia äitinä työaikanasi tai ehkä muutenkaan.

Vierailija
24/26 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soittakoon äidilleen tai isälleen, veljelle. Et voi toimia äitinä työaikanasi tai ehkä muutenkaan.

Jos ei ole ketään muita, joiden kanssa läheinen?

Vierailija
25/26 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole ketään muita, joiden kanssa läheinen?

Sitten on parempi sopia ajat jolloin saa kysyä. Ei koko ajan. Tai joku toimintaohje paperille. Se miten mies osaa ratkaista ongelmat itse.

Vierailija
26/26 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis työpaikalla pitää olla joku henkilö, joka osaa myös neuvoa. Joku pikaviestin, sähköposti, viesti tai muu päivystys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi