Pitääkö puolison olla kiinnostunut työstäsi koko ajan?
Mies puhuu töistään 24/7 ja pitäisi olla kannustamassa heti aamusta ennen kuin saan silmät auki. On käynyt tänään monta kertaa kertomassa jotain työasiaa kun yritän keskittyä omiini. Olen eri alalla eikä minulla ole mitään asiantuntemusta hänen alastaan. En kestä enää näitä etätöitä.
Kommentit (26)
Nyt voisi olla hyvä hetki käskeä häntä olemaan häiritsemättä. Mutta puhua ei voi?
Sanot suoraan miehelle että et kuuntele, etkä myöskään sitten kuuntele. Osta vaikka rautakaupasta kuulosuojaimet ja laita ne päähäsi. Jos haluat kuunnella jonkun verran, niin sanot vaikka että sunnuntaisin kuuntelet puoli tuntia mutta et sen enempää.
Ei tarvitse. En halua miettiä vapaa-ajalla edes omaa työtä, saati muiden. Mies tekee etätyötä, mutta ei puhuta hänenkään työstään.
Mistä sitten voi puhua jos ei työstä?
Mun mies tekee lomallakin töitä ja puhuu niistä kun minä yritän chillata
En deittaa naisia joilla on työpaikka ja itse en suostu tekemään päivääkään töitä
T Elämäntapa työtön
Ei saa olla liian kiinnostunut, sillä vaitiolovelvollisuus..... Pitää kuitenkin ymmärtää työn aiheuttamaa, etenkin istuntojen, aiheuttamaa stressiä ja työkiireitä. Tosin yrittäjänä itsellä työkiireitä useinkin ja vapaan/työn -raja on häilyvä, mutta ei saa utelias.
asianajaja
Eipä ole tarvetta kertoa työni jokaista käännettä.
Jotenkin tulee vaikutelma huonosta itsetunnosta ja vahvistamisen kautta pitää pönkittää epävarmuutta.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sitten voi puhua jos ei työstä?
Erittäin huolestuttavaa, jos tosissasi kysyt.
Mitä miehesi sanoi, kun kerroit hänelle, ettet jaksa kuulla jatkuvasti työjuttuja?
Vierailija kirjoitti:
Mitä miehesi sanoi, kun kerroit hänelle, ettet jaksa kuulla jatkuvasti työjuttuja?
En ole kertonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kertonut.
Etpä tietenkään. Siinä tapauksessa toki turha vinkuakaan, koska ei se mies voi kertomatta tietää, että sinua ärsyttää.
Jos miehelle ei tapahdu mitään muuta kuin työasioita? Onko harrastuksia ja ystäviä?
Ei.