Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Mies otti poikaa niskasta kiinni ja huusi kuskille että avaappa ovi, mä heitän tämän nyt ulos"

Vierailija
10.03.2023 |

Nuoriso alkoi leikkiä lumisotaa bussissa. Sivullinen matkustaja puuttui tilanteeseen. Saakohan hän syytteen pahoinpitelystä? Ainakaan kukaan tämän palstan miehistä ei ole kyseessä, palstamiehethän eivät uskalla puuttua mihinkään.
https://www.hs.fi/kaupunki/helsinki/art-2000009446308.html

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...puukkohippaa saa leikkiä eikä kukaan puutu...

Sehän on aivan eri asia kuin jonkun aikuisen väkivaltainen puuttuminen nuorison ilonpitoon. Miehelle sakot ja pojalle isot korvaukset ja muille nuorille pienemmät korvaukset. Tuohan on aivan järkyttävää. Nuoret silminnäkijänkin mukaan säikähtivät, joten korvaukset ovat paikallaan.

Kyllä. Isot miehet alkavat lapsia kurmoottamaan. Kävisivät kokoistensa kimppuun.

Vierailija
42/49 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo tapahtui Helsingin Herttoniemessä. "Avaappa" kuulostaa jonkin muun seudun murteelta. Pojan ulos heittänyt mies oli varmaan vasta maaseudulta kaupunkiin muuttanut, koska toimi noin maalaisjärkisesti.

Tän on pakko olla provo!

Avaappa? Että kuulostaa jonkin muun seudun murteelta? Maalaisjärki on muuten ihan jo sanana täysin absurdi. Maalaisella ja järjellä ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Jos se sana olis maalaisvähäälyisyys niin siinä olis jotain mistä saada kiinni.

Ja toi aloittajan "palstamies"? Ainakin mun lukeman mukaan täällä sais sen käsityksen, että palstamies olis just nimenomaan toiminut noin, sillä erotuksella, että jos selviää että kyseessä on palstamies niin sehän haukutaan ihan pystyyn rasismista, naisvihasta ja ihan kaikesta muusta. Mun mielestä ne wtasappmiehet ne vasta pellejä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä nuori teki väärin eli voisiko joku avata, mikä oli se rike tai rikos, jonka takia hänet viskottiin pois? Rikoksen suunnitteluksikaan tuota ei voi nimetä.

Ei, omille lapsille tuo ei tule mieleen. Kumma juttu, noin niin kuin yleisellä tasolla junassa saa tehdä nuorelle naiselle melkein mitä vain, sivulliset ei puutu, mutta lumipallohuvittelu on kiellettyä?

Häiriköinti ja vaaran aiheuttaminen.

Vierailija
44/49 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenenkään kimppuun saa hyökätä ja heitellä ulos kulkuneuvosta. Ei aikuisia eikä varsinkaan alaikäisiä.

Vierailija
45/49 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kenenkään kimppuun saa hyökätä ja heitellä ulos kulkuneuvosta. Ei aikuisia eikä varsinkaan alaikäisiä.

Aivan oikein, ja tuotahan se lumpallojen heittelijä teki, kävi toisten ihmisten kimppuun.

Ja jos olisi saanut sillä pallolla vaikkapa jonkun silmälasit rikki, niin toki, riemusta kiljuen ja huutaen ja nauraen olisivat juosseet pysäkillä autosta ulos.... Takit auki levällään ja keskisormea näyttäen.

Mene nyt jo muualle esittämään typeryyksiä!

Säännöt, lait, kaikki normaalit käytöstavat koskevat myös lapsia, ainakin näitä yläasteikäisiä.

Vierailija
46/49 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret säikähtäneitä? Hyvä kokemus, että peräseinä tulee joskus vastaan hölmöilijälle, joka ei osaa ottaa muita huomioon. t.ope

Vierailija
47/49 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

*reps* Että oikein syyte ja rikosrekisteri. No ei ikinä. Mutta kiitos nauruista. Itse "uutinen" sinällään oli täysin turha ja tylsä.

Vierailija
48/49 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo tapahtui Helsingin Herttoniemessä. "Avaappa" kuulostaa jonkin muun seudun murteelta. Pojan ulos heittänyt mies oli varmaan vasta maaseudulta kaupunkiin muuttanut, koska toimi noin maalaisjärkisesti.

Tän on pakko olla provo!

Avaappa? Että kuulostaa jonkin muun seudun murteelta? Maalaisjärki on muuten ihan jo sanana täysin absurdi. Maalaisella ja järjellä ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Jos se sana olis maalaisvähäälyisyys niin siinä olis jotain mistä saada kiinni.

Ja toi aloittajan "palstamies"? Ainakin mun lukeman mukaan täällä sais sen käsityksen, että palstamies olis just nimenomaan toiminut noin, sillä erotuksella, että jos selviää että kyseessä on palstamies niin sehän haukutaan ihan pystyyn rasismista, naisvihasta ja ihan kaikesta muusta. Mun mielestä ne wtasappmiehet ne vasta pellejä on.

Mitä maalaisjärjellä tekee muutenkaan kaupungissa. Maalla voi olla järkevää laittaa saappaat jalkaan pellolla. Tai fiksuu lypsää lehmät ennenku ne räjähtää. Mutta mitä noilla tiedoilla tekee.

Vierailija
49/49 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenenkään ei pitäisi joutua miettimään saako lumipallosta naamaansa. BUSSISSA!

Ai että mua hävettäis jos selviäisi että oma poika on ollut tuollaisessa mukana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi