Mitä teet, jos on kyykkypäivä, mutta salilla on kaikki kyykkypaikat varattu?
Oletko ekstrovertti ja kysyt tuntemattomalta, että voidaanko nostaa vuorotellen? Vai oletko inrovertti ja menet tekemään ensin muuta ohjelmaa, vaikka ärsyttääkin, kun pitäisi olla päätreeniin maksimienergiat?
Kommentit (32)
BMW kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menen hakkaamaan halkoja. Otan kyykyn aina suoritusten välissä, jos on pakottava kyykkäämisen tarve.
Rapakuntoinen pitää olla jos polttopuiden hakkaaminen vastaa liikuntaa.
Et ole sitten hakannut isoista koivupölleistä 😂
Olen hakannut, mutta minulle se vasta alkulämmittelyä.
Kerron että kiitos illalliskutsusta mutta kotona on rahkaa jääkaapissa odottamassa, niin ja polkupyörä.
Mulla on joka lihasryhmälle 1-2 varaliikettä tiedossa jos joku laite tai suorituspaikka varattuna. Voin myös vaihtaa järjestystä, että ennen kyykkyä vedänkin leukoja tai teen penkkiä.
Treeniohjelmassani ei ole sellaista päivää kuin kyykkypäivä vaan alavartalopäivä, jolloin tehdään alavartaloa miten parhaaksi nähdään ja erinäiset olosuhteet sallii.
Vierailija kirjoitti:
Mie romahan
Niin miekin. Sitten mietin, että teenkö vauvapalstalle aloituksen vai laitanko iltapuluun uutisvinkin tapahtuneesta.
Skippaa jalkapäivä!
On homoa treenata muuta kuin hauista.
Katson sen paikan, jossa on nainen kyykkäämässä ja käyn kertomassa hänelle, että trikoot on näköjään revenneet takapuolesta. Paikka vapautuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menen hakkaamaan halkoja. Otan kyykyn aina suoritusten välissä, jos on pakottava kyykkäämisen tarve.
Rapakuntoinen pitää olla jos polttopuiden hakkaaminen vastaa liikuntaa.
Kyllä se on melkoinen kokovartalotreeni kun kovaa koivuhalkoa hakkaa muutaman tunnin. Salilla pääsee usein helpommalla.
Kyllä se on melkoinen kokovartalotreeni kun kovaa koivuhalkoa kakkaa muutaman tunnin. Salilla pääsee usein helpommalla
Se riippuu ihan siitä, millaiseksi sen treenin itse tekee. Sitä voi käydä salilla tai sitten treenata salilla. Jos ei ole mitään tavoitteita/päämääriä siellä salilla ja heilut vain jotenkin, niin tottakai se on kevyttä.