Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haittaa on, jos syö kamalasti suklaata?

Vierailija
23.11.2006 |

En liho, joten se ei ole ongelma. Mutta miten se vaikuttaa terveyteen?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verensokeriarvot heilahtelevat rajusti mikä rasittaa haimaa ja insuliinieritystä, se taas tietääkseni altistaa myös monenlaiselle harmille, kuten 2 tyypin diabetekselle.

Kohtuus siis suklaansyöntiin.

Vierailija
2/10 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten yhtäkkiä alkoi kieli turvota ja kitalaki mennä haavoille. Herkistyin siis fazerin suklaalevyille. Ei hätää. Pirkkaan en vielä reagoi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin viime viikolla 2 suklaalevyä (iso ja pieni) ja ajattelin, että se on jo järkyttävä määrä. Nautitko edes siitä suklaasta? Itse monesti laihduttaneena tiedän, että kun dieetillä saa yhden palan suklaata, se maistuu taivaalliselta, mutta ei-dieettiläisenä herkut eivät maistu läheskään yhtä hyviltä.

Vierailija
4/10 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei maistu miltään suklaaseen verrattuna. Lisäksi saatoin syödä pussillisen suklaarusinoita. Mitä enemmän suklaata syö niin sitä enemmän sitä on saatava.

4

Vierailija
5/10 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mitä enemmän syön, sen enemmän on saatava! Siis niiden makupalojen suhteen... Nykyään syön yölläkin ainakin yhden kumpaakin sorttia! En tiiä sit kuinka pahax tämä tulee vielä menemään... Ainiin, olen raskaana.

6

Vierailija
6/10 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

4

Vierailija
7/10 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lihoa vaikka söisin mitä ja sitä suklaata menee ainakin kaksi patukkaa päivässä & muut herkut. Usein syön puolikkaan suklaalevyn, puol pussia lakuja ja sit vielä vähän keksejä tai jotain kakkua päälle. Nam!

En kyllä aikaisemminkaan lihonnut kovin helposti, mutta pelottaa vähän miten käyn kun lopetan imetyksen ja ne terveyshaitat... Pitää varmaan ruveta taaperoimettäjäksi ;)

Vierailija
8/10 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä aineenvaihduntanne aivan sekaisin ja siten vakavat terveysriskit.

Vierailija
9/10 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

4

Vierailija
10/10 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen syönyt pari riviä suklaalevystä aamiaiseksi. Kokeilen eri suklaamerkkejä, useimmiten syön pähkinäsuklaata. En ole lihava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän